• MANHATTAN'S ELITE
    ROLLENTOPIC X•X PRAATTOPIC X•X SPEELTOPIC

    USERS
    XXXXXXXXXXXXXXX
    • Amber
    • Cherona
    • Cheryl
    • Chloë
    • Demi
    • Emma
    • Jennifer
    • Maaike
    • Matty
    • Milena
    • Milou
    • Mirte
    • Saar
    • Sanne
    • Savannah
    • Stephanie
    • —
    • —
    USERS
    XXXXXXXXXXXXXXX
    • Arioline
    • Scurll
    • Tormienne
    • Sempre
    • Sombre
    • Hepzibah
    • Virago
    • GreenIight
    • Hopps
    • philocaly
    • Mouli
    • Rohirrim
    • Vaiana
    • Ziegler
    • Phorthos
    • Penn
    • Foolish
    • Obeah
    USERS
    XXXXXXXXXXXXXXX
    • Alyssa
    • Broderick
    • Marlene Lena
    • Payton
    • Lucas & Yasmin
    • Emmanuelle
    • Nikia
    • Axel
    • Cassandra Rose & Elif
    • Phoebe
    • Harrison
    • Aristotle
    • Esmé & Santiago Diego
    • Fitzgerald & Harvey
    • Lana
    • Julie
    • Deion
    • Emrys

    AFWEZIGHEID
    • Mirte / Rohirrim — 25 Augustus • 27 Augustus
    • Sanne / Ziegler — 21 Augustus • 27 Augustus (minder actief)


    ROLLEN / SECRETS / STATUS
    ——— Alyssa Caitlin Hale
    ——— Status
    • Little Miss Perfect
    ——— Secrets
    • Geen maagd meer
    • Nachtclubleven, drinken (veelvuldig)

    ——— Aristotle Benedict Davenport
    ——— Status
    • The Bastard
    ——— Secrets
    • Maagd
    • Mishandeling, lichamelijk (door vader)
    • Protestbewegingen, bedreiging / geweld / vernieling (daardoor gevangenis)

    ——— Axel Francisco Allaway
    ——— Status
    • The Photographer
    ——— Secrets
    • Seks, beste vriend Emrys
    • Stelen, filmrolletjes
    • Zusje, verstandelijke beperking

    ——— Broderick Archer
    ——— Status
    • The Rebel Teacher
    ——— Secrets
    • Affaire, leerling Nikia
    • Dominant
    • Seks, leerling Rose
    • Seksverslaafd

    ——— Cassandra Rose Carter
    ——— Status
    • The Actress
    ——— Secrets
    • Seks, docent muziek

    ——— Deion Lamar O'Dell
    ——— Status
    • The Enigma
    ——— Secrets
    • Vader

    ——— Elif Johnson
    ——— Innerlijk / Uiterlijk / Secrets
    ——— Status
    • The Loner
    ——— Secrets
    • X


    ——— Emmanuelle Villanueva
    ——— Status
    • The Seductress
    ——— Secrets
    • Sextape

    ——— Emrys Beauregard Bennett
    ——— Status
    • The Friendzone
    ——— Secrets
    • Prostitutie, cougars
    • Seks, beste vriend Axel
    • Trio, man / man / vrouw

    ——— Esmé Candice O'Donnell
    ——— Status
    • Plastic Queen B
    ——— Secrets
    • Faker, innerlijk / uiterlijk
    • Plastische chirurgie

    ——— Fitzgerald Sebastian Davenport
    ——— Status
    • The Troubled One
    ——— Secrets
    • Depressie / Dip, zelfmoordneigingen (daardoor psycholoog)
    • Homoseksueel, in de kast

    ——— Harrison Caldwell
    ——— Status
    • The Golden
    ——— Secrets
    • Obsessive Compulsive Disorder

    ——— Harvey Richard Torres
    ——— Status
    • The Hot Mess
    ——— Secrets
    • Adoptie, meisje bezwangerd
    • Kostschool

    ——— Julie Harding
    ——— Status
    • The Good One
    ——— Secrets
    • Scheiding, moeder vertrokken (kans op financiële problemen)

    ——— Lana Marion Greystone
    ——— Status
    • The Mystery
    ——— Secrets
    • Bedrijfsfraude, vader (daardoor gevangenis)
    • Naamsverandering

    ——— Lucas Theo Campbell
    ——— Status
    • The Hot Readhead
    ——— Secrets
    • Bedreigd, ex moeder (drugsdealer)
    • Stalker, ex moeder (drugsdealer)

    ——— Marlene Aylesfield
    ——— Status
    • The It Girl
    ——— Secrets
    • Geadopteerd
    • Opgelicht, faker biologische moeder

    ——— Nikia Willishka Marshall
    ——— Status
    • The Rebel
    ——— Secrets
    • Affaire, docent muziek
    • Switched at birth, fout ziekenhuis

    ——— Payton Helena Archer
    ——— Status
    • The Artist
    ——— Secrets
    • Chantage, docent wiskunde (drugsgebruik)

    ——— Phoebe Sue Robinson
    ——— Extra / Geschiedenis / Innerlijk / Secrets / Satus
    ——— Status
    • X
    ——— Secrets
    • X


    ——— Santiago Diego Cruz Richardson
    ——— Status
    • The Lovable Idiot
    ——— Secrets
    • Bijbaantje, fastfoodtruck
    • Huisarrest (afgesloten geld)

    ——— Yasmin Deam Maldini
    ——— Status
    • The Ex Model
    ——— Secrets
    • Aangerand
    • Eetstoonis


    RELATIES BESPREKEN
    • Alle users plaatsen een lijstje met afgesproken relaties vóór de eerste post — dit mag zeer bondig en kort.
    • Relatieslijstjes: plaats ze zelf en reageer op de lijstjes van de andere users — alleen zeggen 'ik heb X voor je' / 'wie wil een relatie met X' is niet effectief.
    • Wees realistisch: geen persoon heeft drie "friends with benefits", drie exen, vijf crushes — denk eraan dat de jongeren een hoge reputatie onderhouden. Daarnaast: houd zicht op onderlinge relaties — ga niet met de beste vriend / vriendin van je ex naar bed. Wees realistisch.

    © Tormienne & Ziegler — toestemming voor heropening

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 13:31 ]


    •

    Mijn secret had ik je gestuurd en staat ook in de rol ^^


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Gezocht voor Broderick ——
    [Een relatielijst komt nog, maar daar heb ik morgen (of het weekend) pas echt tijd voor. Voor nu is dit het beste dat ik even kan bieden. ^^]

         
         
         
         
    » Een leerling met wie hij in een opwelling seks heeft gehad. » Rose
    » Een leerling met wie hij een lopende affaire heeft. » Nikia
    » Een zusje. » Payton
    » Een vrouwelijke leerling met wie hij een leuke broer-zus relatie heeft. » Julie
    » Mannelijke leerlingen met wie hij eigenlijk wel eens wat drinkt. » Emrys & Ari
    » Een mannelijke leerling die eigenlijk geregeld in zijn lokaal rondhangt wanneer hij spijbelt. » Ari
    » Leerlingen die tennissen.
    » Leerlingen die muziekles volgen. » Ari (, ? , ?, enz)
    » Leerlingen die hem in vertrouwen nemen en met wie hij dus wel een goede band heeft. » Emrys
    » Een leerling die hij eigenlijk geregeld moet / wil beschermen tegenover andere docenten.
    » Leerlingen die privéles krijgen in iets muzikaals, zoals instrumenten of zingen. » Nikia, Ari (& ?)
    » Een vrouwelijke leerling die wel eens op Maze let omdat ze dit leuk vindt.
    » Een leerling die hem eigenlijk chanteert op een kleiner geheim. » Fitz

    Dit is even voor nu, de schuingedrukte zijn dingen waar ik nog even op terug ga komen met de betreffende persoon. Mocht iemand nog een leuk relatieidee hebben dan is dat uiteraard ook welkom! Dit is ook vooral dat ik zelf een beetje up to date blijf, om eerlijk te zijn, ghehe.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2017 - 21:37 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Santiago is af! 😊 ik zit op mobiel dus kan moeilijk antwoorden op de relatie lijstjes hier, maar mochten jullie interesse hebben in een relatie met Diego, mijn gb staat open! C;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oké — volgens mij heb ik het tot en met hier weer helemaal bijgewerkt. Mag ik trouwens even zeggen: applausje voor iedereen want er zijn echt al super veel rollen af. (: Dat enthousiasme vind ik echt heel erg leuk om te zien! Zoals het nu naar uit ziet, open ik het speeltopic ongeveer op zondagavond!
    Houd allemaal in gedachten dat nog niet alle rollen zijn gepost en dat ook zij nog relaties benodigd hebben!


    •

    @Cheryl - Lena en Rose als vrienden of nah?

    Verder heb ik net de hele avond gewerkt (halleluja dat jullie niet zo erg gespamd hebben) en ik heb behalve Ari en Bro nog niet echt relaties voor Rose. Ik zal proberen morgen wat te proberen, maar dan werk ik ook 's ochtends / 's middags / 's avonds en dus wordt het druk. Anders wordt het dit weekend, maar voorstellen zijn welkom!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Relatielijstje, Aristotle Benedict Davenport

    • Axel Allaway — Tutor
    Axel geeft Ari bijles geschiedenis. Hierbij kan het er soms nogal verhit aan toe gaan, omdat Ari nu eenmaal niet alles binnen enkele seconde begrijpt en kan onthouden. Hierdoor wordt Ari boos, chagrijnig en geïrriteerd — en dit uit hij vervolgens op Axel. Uiteindelijk is Ari wel heel erg blij met Axel, omdat zijn punten van geschiedenis omhoog zijn geschoten.

    • Broderick Archer — Favorite teacher
    Alhoewel Ari niets heeft met leerkrachten, vindt hij het heerlijk om met Broderick om te gaan. Vanaf het moment dat hij de leerkracht leerde kennis tijdens zijn lessen gitaar spelen (waar hij overigens nog steeds niet goed in is, ondanks de moeite) hebben de twee een bijzondere leerkracht / leerling band opgebouwd. Nadat Ari eens het lokaal van Broderick in is geslopen tijdens een uurtje spijbelen en door kreeg dat de man dat fijner vond als dat Ari rond ging hangen, neemt Ari vaker een uurtje vrijaf. Zo kan hij soms een uurtje praten met Broderick, maar zit hij soms ook simpelweg achter in de klas als Broderick een andere klas aan het lesgeven is. Zeer af en toe komen Ari en Broderick elkaar tegen op feestjes, waar ze samen een biertje drinken (wat hen aanzien van Broderick in Ari’s kijkers ontzettend verhoogd).

    • Diego Richardson — Sarcastic fuckers
    Ari en Diego kunnen de grootste ruzies hebben, waarbij ze elkaar bijzonder hard de grond in boren met sarcastische opmerkingen. Echter, slechts één minuut later kunnen ze weer met de armen over elkaars schouders staan lachen alsof er zojuist niets heeft voorgevallen. Wanneer andere personen horen wat Ari en Diego tegen elkaar zeggen, schrikken ze wel eens — maar daar trekken de heren zich niets van aan.

    • Emrys Bennett — Pranking buddies
    Ari en Emrys zijn in een constante staat van paraatheid bij elkaar — ofwel zijn ze bezig met het pranken van andere personen, ofwel zijn ze bezig met het pranken van elkaar. Hierbij kunnen ze regelmatig te ver gaan, waardoor ze in de problemen komen. Ari weet hen daar met enkele mooie woorden meestal uit te praten, waarna ze er gierend vandoor gaan. De twee heren kunnen verschrikkelijk geïrriteerd zijn door elkaar als de één de ander weet te pranken, terwijl ze tegelijkertijd onder de indruk zijn dat het is gelukt.

    • Fitzgerald Davenport — Broer (half)
    Ari en Fitz zijn zonen van Sebastian Davenport, burgemeester van New York. Echter, vanwege het gegeven dat de burgemeester een sterke, uitgesproken voorkeur heeft voor Ari — is de band tussen de twee jongens zeer gespannen. Het grootste gedeelte van de tijd bestaat er een grote rivaliteit tussen hen, waarbij ze elkaar op alle denkbare gebieden proberen te overtreffen. Echter, de laatste periode hebben zowel Ari als Fitz in de gaten dat ze beiden zwaar gebukt gaan onder het strenge regime van hun vader. Ari heeft zo zijn vermoedens dat ook Fitz lichamelijk straffen ontvangt, maar is te beschaamd om zichzelf hierover te uiten — ook al heeft Fitz precies dezelfde vermoedens.

    • Harvey Torres — Enemies
    Ari kan moeilijk hoogte krijgen van Harvey en dat bevalt hem dan ook voor geen centimeter — normaal gesproken is Ari ontzettend goed in mensen lezen. Hierdoor kijkt Ari met enige irritatie en nieuwsgierigheid naar Harvey — hij weet dondersgoed dat er iets mis is rondom de jongeman, maar hij kan er maar niet achter komen wat dat dan precies is. Uiteindelijk leidt dit ertoe dat de jongemannen vrij kil en koel met elkaar omgaan.

    • Lucas Campbell —

    • Alyssa Hale — Model
    Alyssa staat regelmatig model voor Ari als hij een nieuw idee heeft voor zijn tekening — vanwege haar uiterlijk, dat perfect is om vast te leggen in een tekening (een mix van moeilijkheden en schoonheid). Ari vindt het prettig om met Alyssa te werken, omdat ze lang stil kan blijven zitten maar tegelijkertijd prettig gezelschap is.

    • Cassandra Rose Carter — Flirtationship
    Ari en Rose zijn vrienden, die zeer goed met elkaar kunnen kletsen en lachen. Daarnaast helpt Rose Ari regelmatig met het vak Spaans, aangezien hij daar een totale ramp in is. Ari vindt het heerlijk om Rose enigszins ongemakkelijk te maken door flirtende opmerkingen te maken en haar continu mee uit te vragen als soort van grapje. Echter, zou Ari het niet verkeerd vinden om uit te gaan met Rose — simpelweg omdat hij zich ontspannen voelt in haar bijzijn.

    • Esmé O'Donell — Enemies, chilling
    Slechts enkele jaren geleden heeft Esmé ontzettend haar best gedaan om ofwel met Ari ofwel met Fitz een relatie te krijgen — omdat haar ouders ervan waren overtuigd dat ze met een zoon van de burgemeester moest gaan. Echter, nadat beide jongemannen lieten weten daar geen behoefte aan te hebben — is Esmé kil en koel tegen ze gaan reageren. Ari durft het niet hardop toe te geven, maar hij is enigszins geïntimideerd door Esmé en haar meer dan perfecte uiterlijk.

    • Julie Harding — Friend
    Ari en Julie zijn goede vrienden — momenteel is Ari zelfs bezig om een tatoeage voor Julie te ontwerpen. Echter, daar is Ari al verschillende maanden mee bezig omdat hij continu ‘fouten’ ziet die er niet zijn en hij wil absoluut niet dat er fouten op Julie’s lichaam komen te staan. Daarnaast komen Ari en Julie elkaar veelvuldig tegen op feestjes en zijn dan niet bang voor de drank. Slechts één keer heeft dit uitgemond in een aantal knuffels en zoenen, waarbij Ari (tot zijn grote schaamte) er uit heeft geflapt dat hij nog maagd is en niet ‘verder’ wilde. Julie kon er destijds om lachen, maar heeft zijn geheim niet doorverteld.

    • Lana Greystone — Hook up & Tutor
    Lana geeft Ari bijles op verschillende vakgebieden — meestal maar net hetgeen waar hij moeite mee heeft. Daarbij weet Lana het voor elkaar te krijgen om dingen rustig aan Ari uit te leggen, waardoor hij het wonder boven wonder begrijpt. Daarnaast hebben ze nog wel eens de neiging om elkaar op feestjes op te zoeken en te zoenen — bij gebrek aan ander gezelschap. Wanneer ze daarna opnieuw in een bijles sessie zitten, kan dit enigszins ongemakkelijk zijn. Echter, na enkele minuten gaan ze simpelweg weer over op de orde van de dag en negeren ze wat er is voorgevallen.

    • Marlene Aylesfield — Beste vriendin (soulmate)
    Ari en Lena kennen elkaar al vanaf jongs af aan, omdat Lena’s moeder verschillende dingen heeft georganiseerd voor Ari’s stiefmoeder en ze elkaar dus regelmatig tegen kwamen. Vanwege het gegeven dat de twee vrij moeilijk openen jegens anderen, hebben ze hierdoor ruim de tijd gekregen om aan elkaar te wennen en elkaar in vertrouwen te nemen. Uiteindelijk hebben de twee hierdoor een bijzondere band gekregen, waarbij ze elkaar vaak zonder woorden begrijpen. Ari staat niet toe dat hij wordt weggeduwd door Lena en zal op dat soort momenten simpelweg onaangekondigd haar slaapkamer binnen komen voor een film of serie marathon, knuffelend onder haar dekens — totdat ze zichzelf weer beter voelt. Vanwege het gegeven dat Ari nog nooit ofte nimmer echt verliefd is geweest en niet weet ‘hoe’ dat moet, zit hij de laatste tijd enigszins in de knoop met zijn gevoelens voor Lena — hij is er simpelweg nog niet van overtuigd of hij dit voelt omdat hij verliefd is, omdat hij zichzelf veilig voelt bij haar of welke andere reden dan ook.

    • Nikia Marshall — Party buddies
    Ari en Nikia zijn samen regelmatig te vinden in feestjes of zelfs exclusieve clubs, waar ze zeer aan elkaar gewaagd zijn wat betreft dansen en drank. Ari zal een uitdaging van Nikia aan de bar of aan de dansvloer nooit ofte nimmer uit de weg gaan, ondanks dat hij weet dat hij heus wel voor haar onder zou doen als het er op aan zou komen. Ari heeft dit nooit ofte nimmer uitgesproken, maar tijdens het uitgaan houdt hij altijd een oogje op Nikia — ook al kan de jongedame voor zichzelf zorgen.

    • Payton Archer — Drawing buddies
    Ari en Payton hebben beiden een kunstzinnige kant, waar ze uren over kunnen praten — tot grote irritatie en verveling van anderen. Ari vindt het fantastisch om portretten te maken van Payton, omdat ze precies weet hoe ze moet gaan zitten en dit ook lang voor elkaar kan krijgen. Enkele weken geleden heeft Ari voor het eerst naakt model gestaan voor Payton, nadat ze dit enigszins schoorvoetend aan hem had voorgelegd. Echter, Ari was direct enthousiast en hij zoekt ook niets seksueels achter deze sessies (voornamelijk omdat hij nog maagd is), hij weet dat het voor de kunst is. Ari kijkt ontzettend tegen Payton op, hij vindt haar een ware kunstenares.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 13:00 ]


    •

    Wat ik voor Nikia graag nog zoek:

    — Iemand waar het absoluut niet mee klikt, waardoor er vaak een gespannen sfeer tussen hen hangt.
    — Iemand waar ze in het verleden goed bevriend mee is geweest, maar wat om een of andere reden verwaterd is.
    — Een kortstondige ex-flirt, of waar ze heel kort iets mee heeft gehad maar wat niet werkte.
    — Een stapmaatje, waar ze vrijwel altijd wel mee uitgaat als ze in zijn voor een feestje. Ari
    — Eventueel andere ideeën..


    Ik ben bezig geweest aan een relatielijstje met hetgeen wat ik tot nu toe besproken heb, ik post deze hopelijk morgen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2017 - 22:08 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Virago schreef:
    Wat ik voor Nikia graag nog zoek:

    — Iemand waar het absoluut niet mee klikt, waardoor er vaak een gespannen sfeer tussen hen hangt.
    — Iemand waar ze in het verleden goed bevriend mee is geweest, maar wat om een of andere reden verwaterd is.
    — Een kortstondige ex-flirt, of waar ze heel kort iets mee heeft gehad maar wat niet werkte.
    — Een stapmaatje, waar ze vrijwel altijd wel mee uitgaat als ze in zijn voor een feestje. Ari
    — Eventueel andere ideeën..


    Ik ben bezig geweest aan een relatielijstje met hetgeen wat ik tot nu toe besproken heb, ik post deze hopelijk morgen.


    Ik heb Axel hier wel voor. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Tormienne schreef:
    Lena zoekt

    ☾ een beste vriendin
    ☾ een jongen met wie ze eens een one night stand had
    ☾ iemand die er bij was toen Lena eens een paniekaanval had en dus soort van weet wat er speelt
    ☾ (fr)enemy
    ☾ drinking/drugs buddy
    ☾ other things

    Ik zal zo de andere lijstjes ook even doornemen, als ik nog tijd heb vanavond. Als iemand interesse heeft voor iets, please send a gb c: Ik ben er morgen de hele dag niet en zaterdag deels niet en in mijn gb zie ik het niet over het hoofd ^^


    Emrys volunteers

    [ bericht aangepast op 17 aug 2017 - 22:19 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mogelijke relaties voor Broderick ——


    Sowieso zou het fijn zijn als mensen even konden laten weten of ze muziekles of privileges (instrument of zang) van hem krijgen, of in zijn tennisteam zitten? Allemaal mag uiteraard ook, maar dan hoor ik het graag. Dan zet ik dat ook nog bij de rollen, dat helpt me namelijk wel met betere relaties bedenken. Grotendeels heb ik dan ook uit mijn duim gezogen, ik hoor wel of iemand het er mee eens is of nou juist helemaal niet.
          Plus ik denk dat het voor vrienden van Payton wel fijn is om te weten dat Payton bij Bro woont, dus mochten ze goede vrienden met haar zijn, of eens het huis hebben gezien dan hebben ze waarschijnlijk ook een andere kant van Bro gezien en is het allemaal wat luchtiger. Hij is een chille broer die haar haar privacy geeft en eigenlijk haast alles wel toestaat omdat hij haar vertrouwd. ;D
         
         
         
         
    Aristotle Benedict Davenport ——» The Bastard ——» Some kind of weird friends & Drinking buddies.
          Een vreemde relatie is ontstaan doordat Bro Ari met genoegen leerde gitaar spelen en toen Bro erachter kwam dat Ari eens zijn lokaal binnen geglipt was om te spijbelen. Bro, als verantwoorde volwassene leek het stukken beter om hem maar in zijn lessen / lege lokaal rond te laten hangen dan dat hij buiten onrust zou gaan stoken of iets dergelijks. De twee hebben zo eigenlijk wel een aparte relatie opgebouwd waar Bro Ari als een soort vriend is gaan beschouwen. Wanneer ze elkaar tegenkomen op een feest gaat er meestal wel wat gepraat / geroddel heen en weer onder het genot van een koud biertje. Bovenal delen Ari en Bro een bepaalde frustratie (netjes verwoord) tegenover Fitz, waarin Bro zich soms wat mee laat slepen en dingen uitspreekt die hij eigenlijk beter voor zich zou kunnen houden als zogezegde verantwoorde volwassene.


    Payton Helena Archer ——» The Artist ——» Little sister & Best friend.
          Als Bro gek is op één persoon dan zou het Payton wel zijn, vandaar dat hij haar dan ook bij zich heeft wonen sinds enkele jaren. Hij zou alles voor zijn zusje doen, en heeft dan ook zijn huis opengesteld voor al haar vrienden, omdat hij liever heeft dat ze dan gewoon veilig binnen zijn. Als hij een avond uitgaat, en zij besluit die avond wat vrienden uit te nodigen zal hij het volledige vertrouwen in haar hebben dat er geen gekke dingen gebeuren omdat ze elkaar haast alles vertellen. Bovenal zal hij nooit zomaar haar kamer inlopen, of ze er nou alleen of met een ander is omdat hij privacy erg belangrijk vindt. Er zijn natuurlijk dingen in Bro’s leven die Payton niet weet omdat Bro het zelf geen naam of plaatsje kan geven (of omdat het simpelweg net iets te privé is), maar als er een nieuwtje in zijn leven is dan weet Payton het eigenlijk wel als eerste.


    Cassandra Rose Carter ——» The Actress ——» Student & Accidental one time hit.
          Over het algemeen weet Bro wel de juiste keuzes te maken, maar soms maakt hij de nodige fouten. Zo gaf Bro Rose wat muziekles waarbij hij haar begeleide zodat ze haar stem wat beter kon gebruiken, wat nodig was voor een (mogelijke) rol. Dit maakte echter een vreemde draai toen de twee wat verder gingen dan een docent en leerling zouden moeten, en vooral toen het bleek dat de twee dan ook seks hadden gehad. Dit veranderde nogal veel voor hun relatie, al wordt er verder niet meer over gesproken, gezien Rose hier geen behoefte aan had. Stiekem had Bro dit ook niet, al schaamt hij zich nog wel voor dit gebeuren, wat vooral dankzij de reactie van de jongedame kwam. Verder behandeld hij de dame niet anders dan nodig is als zijn studente, gezien hij haar nog wel graag als leerling heeft.


    Marlene Aylesfield ——» The It-girl ——» ?
          Wordt besproken.


    Lana Marion Greystone ——» The Mystery ——» Student.
          Eens was Bro getuigen van het gezang van Lana, waardoor hij haar eigenlijk nog zei dat ze eigenlijk thuishoorde op het toneel en voorstelde om haar mee te laten doen aan de theaterproductie van dat betreffende jaar, wat de jongedame heeft afgeslagen gezien ze enkel zingt wanneer ze gespannen of verveeld is. Buiten dat om zal Bro haar altijd laten weten dat hij er voor haar is als er problemen zijn en mocht ze nog mee besluiten te doen dan is ze altijd welkom. Buiten dat om is er niet echt een speciale band voor hen. Bovendien is het voor Bro niet vreemd dat wanneer er een ouderavond is Lana’s moeder dit op een andere, specifieke tijd wil doen (wanneer de school leeg is) omdat hij zoiets eigenlijk wel gewend is op deze school, dus enig idee van haar geheim zal hij zeker niet hebben. Ook herkent hij de vrouw uiteraard niet.


    Axel Francisco Allaway ——» The Photographer ——» ?
          Wat ik eruit kan halen is dat ik geen enkel probleem zie tussen Bro en Axel, maar ik wacht toch even tot het karakter uitgeschreven is. Mocht je al een idee hebben dan ben je welkom uiteraard. c:


    Emrys Beauregard Bennett ——» The Friendzone ——» Some kind of weird friends & Drinking buddies.
          Nadat Emrys eens een een klas is uitgezet door een docent die simpelweg de pik op hem heeft is dit Bro eigenlijk in het verkeerde keelgat geschoten, gezien hij persoonlijk geen problemen had met het joch. Vooral toen hij ook nog eens hoorde dat de leraar de pik op hem had heeft Bro hier gelijk melding van gemaakt, waardoor de leraar eigenlijk gauw zijn excuses aan moest bieden. Dankzij alle roddels op de school is Emrys hierachter gekomen, wat Bro eigenlijk helemaal niet uit had willen komen, het was voor hem namelijk principe. Dit zorgde ervoor dat de twee eigenlijk aan de praat raakte en langzaamaan heeft Emrys Bro in vertrouwen genomen, en is dat wederzijds ook wel wat gebeurd (al gaat dat vooral over de jeugd van Bro en de fouten, puur om Emrys de nodige dingen te leren). En wanneer er een feestje is bewaard Bro altijd een extra biertje voor een gezellig gesprek met deze jongeman.


    Julie Harding ——» The Good One ——» Kinda brother-sister relationship.
          Gezien Julie’s band met Payton is deze jongedame erg vaak over hun vloer te vinden, wat Bro dan ook niet als een probleem ziet gezien Julie een fijne leerling is, maar ook een goede jongedame lijkt te zijn. Verder is Bro eigenlijk een van de weinige die het lef heeft om tegen haar ouders in te gaan, gezien zij Bro al kennen sinds hij haast nog een baby was. De families zijn altijd hecht geweest, waardoor Bro eigenlijk ook een soort van met Julie is opgegroeid, al was het door een “vrijwillige” babysit voor extra geld, of omdat ze weer eens over de vloer was voor Payton. Bro is de blondine dan ook als een soort van zusje gaan zien en houdt niet eens meer bij wanneer Julie weer eens een sleepover heeft met Julie.


    Fitzgerald Davenport ——» The Troubled One ——» Very negative relationship.
          Eens heeft Fitz Bro erop betrapt dat Bro een nogal uitbundige ruzie had met Genevieve midden op straat waarbij zij nogal wat prive dingen had geroepen. Bro weet eigenlijk niet precies wat Fitz weet (en waar de jongen op dat moment verstopt stond), maar wordt gechanteerd met deze informatie en weet eigenlijk niet goed hoe hij hiermee om moet gaan. De jongen vraagt hem om de gekste dingen, maar het gaat voornamelijk om betere punten en dat is iets dat niet binnen Bro’s principes valt. Natuurlijk wil hij ook weer niet dat zijn vieze was op straat te vinden is, waardoor hij het “gepest” van de verveelde jongen maar moet nemen. Het was echter niet alsof hun relatie hiervoor geweldig was, dus erg downhill is het ook weer niet geweest.


    Nikia Willishka Marshall ——» The Rebel ——» Flirtatious & fuckbuddies with semi-feelings.
          Dit vreemde stel is alweer een tijdje gaande, waarbij Bro veel van zichzelf in de jongedame herkende, wat enige interesse opwekte in haar, wat niet verergerde toen ze privéles nodig had. Toen Nikia dan ook nog eens interesse toonde in hem door wat geflirt is hij hier op speelse wijze op in gehaakt, en inmiddels is het uitgelopen tot iets vreemds wat Bro moeilijk kan bevatten. Ergens geloofd hij er heilig in dat hij gevoelens begint te kweken voor de dame, maar aan de andere kant is hij simpelweg verward dat hij zoiets kan voelen voor een veel jongere dame en voelt hij ergens schaamte, maar toch voelt het zo verdomd goed en op zijn plaats met Nikia dat hij er niet teveel over na wil denken en probeert te genieten van wat het ook is.


    Santiago Cruz Richardson ——» ? ——» ?
          Ik kom er echt niet uit want dit kan zoveel kanten opgaan. Ik durf niets voor te stellen omdat ik het idee heb dat we samen wel op iets leuks kunnen komen als we onze koppen samen steken.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2017 - 22:39 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    I did it Axel is af.

    @Scrull Ik denk dat Axel in het tennis team zou kunnen zitten.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Hopps schreef:
    @Cheryl - Lena en Rose als vrienden of nah?

    Verder heb ik net de hele avond gewerkt (halleluja dat jullie niet zo erg gespamd hebben) en ik heb behalve Ari en Bro nog niet echt relaties voor Rose. Ik zal proberen morgen wat te proberen, maar dan werk ik ook 's ochtends / 's middags / 's avonds en dus wordt het druk. Anders wordt het dit weekend, maar voorstellen zijn welkom!


    Rose en Payton zijn weer vriendinnen he? Zullen we het iets meer diepgang geven deze keer?


    Ik ben voor Payton nu nog vooral op zoek naar een vriend/flirt voor haar en een hele slechte relatie. En als het kan een ex.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2017 - 23:38 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Rose en Payton zijn weer vriendinnen he? Zullen we het iets meer diepgang geven deze keer?


    Ik ben voor Payton nu nog vooral op zoek naar een vriend/flirt voor haar en een hele slechte relatie. En als het kan een ex.


    Ik heb Santiago voor je? :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Ik heb Santiago voor je? :')


    Oelala, wat past het beste bij hem? ^^


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oelala, wat past het beste bij hem? ^^



    Ergens hebben ze wel veel gemeen en botsen ze ook wel enorm met elkaar wat best interessant is c;

    Misschien dat exen wel zouden kunnen passen, dat ze als koppel veel avontuurlijk dingen deden, maar Diego dan de relatie niet zo serieus als haar waardoor ze uit elkaar gegaan zijn in een ruzie maybe? En dat het daardoor nog altijd wat moeilijk is tussen elkaar?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH