• Het Verhaal
          Summer Vibes, een programma die jongeren een gratis vakantie aanbiedt. Uit de honderden inzendingen werden er 10 getrokken om dit jaar mee te gaan naar Hawaii. 5 Dames en 5 heren die verschillen van 17 tot 25 jaar hebben hun spullen gepakt en staan klaar om naar dit eiland te vertrekken. De meesten kennen elkaar nog niet, maar toch. De jongeren delen samen één penthouse, en als je samen iedere dag in dezelfde kamers komt gebeuren er langzamerhand veel dingen. Vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies en tranen. Misschien deed je mee omdat je een nieuwe liefde zocht, of omdat je gewoon mee wilde naar het zonnige Hawaii? Allemaal anders, maar toch klaar om hier drie weken van de zomervakantie door te brengen.

    Het Penthouse
          De kamers zijn klassiek, en hebben een wit thema. Er slapen twee/drie mensen in één kamer, en die gang die je ernaast ziet kan je gebruiken als balkon of als gang naar andere kamers, aangezien ze allemaal naast elkaar zijn gebouwd. Wat je niet kunt zien is dat er nog een tafel-voetbal-tafel staat, en een pooltafel.
          Het hotel staat dicht bij het strand, en daar worden één eer per week op zaterdag strandfeesten georganiseerd. Er is ook een openbaar binnen zwembad en een luxe restaurant, hier krijgen de jongeren elke dag om 9:30 ontbijt toegediend. Hawaii heeft ook nog een aantal winkelstraatjes en er zullen ook nog activiteiten georganiseerd worden, zoals snorkelen of vulkanen bezoeken, maar ook een rondreis met de helikopter.

    De slaapkamers (Doe alsof er twee/drie bedden staan, en alsof de kamer witter is)



    De huiskamer/Keukentafel



    De badkamer



    Buiten terras& Zwembad




    De Rollen
    Naam • Reputatie {Faceclaim} // Username • Pagina
          Dames Vol
    ♡ Joanne Paulsen • The Artist {Faceclaim} // HarveySpecter • 1.1
    ♡ Kennedy Rosie Kane • Nog Onbekend {Kennedy Dawn Stearns} // Lyrea • 1.1
    ♡ Kate Deborah McCarthy • Nog Onbekend {Emily Bador} // philocaly • 1.1
    ♡ Gereserveerd door verstappen
    ♡ Amelie Carpenter • Nog Onbekend {Madeline Mcnulty} // cotton • 1.1

          Heren
    ♥ Jay Felan Cooper • Nog Onbekend {Diego Barrueco} // philocaly • 1.1
    ♥ Gereserveerd door cotton
    ♥ Gereserveerd door Hepzibah
    ♥ Gereserveerd door naestivate



    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Innerlijk
    Uiterlijk Korte Beschrijving Is Genoeg
    Verleden/Familie Hoeft Geen Langdradig Verhaal Te Zijn
    Relaties
    Overig


    De Regels
          —Dit is een MSV, dus schrijf in de derde persoon verleden tijd
    — In deze MSV mag je twee rollen waaronder één meisje en één jongen.
    —Sluit niemand buiten en wees aardig tegen elkaar, geen ruzie buiten de MSV.
    — Niemand is perfect, de rollen dus ook niet.
    — Tijdstippen worden door mij aangegeven.
    — Ik hoor ideeën over vakantie trips in Hawaii graag.
    — Vragen beantwoord ik graag, zowel in het praattopic of als GB/PB berichtje. Spam het rollentopic niet vol alsjeblieft.
    — Alleen Amber, [ul=]ik dus[/url], maakt de topics aan. Indien verteld.
    — Veel plezier!



    De Topics
          Rollentopic
    [url=]Speeltopic[/url]
    Praattopic






    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 12:11 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Mag ik de laatste jongen reserveren? c:


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Mag ik de laatste jongen reserveren? c:

    Yes, sure ^^


    ''With all due respect, which is none...''

    Kan iemand mij kort en bondig uitleggen wat het idee is van MSV? Ben normale RPG's wel gewend maar dit leek me ook leuk c:


    - thank you for existing -

    Even een vraagje,
    ik snap het als sommigen het druk hebben,
    maar wanneer kunnen jullie de rollen maken? c:


    ''With all due respect, which is none...''

    HarveySpecter schreef:
    Even een vraagje,
    ik snap het als sommigen het druk hebben,
    maar wanneer kunnen jullie de rollen maken? c:

    Ik ga er vandaag aan beginnen! morgen maak ik hem af en post ik hem.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)
    Ik ga er vandaag aan beginnen! morgen maak ik hem af en post ik hem.

    Idem.


    Not just beautiful, though—the stars are like the trees in the forest, alive and breathing. And they’re watching me.

    Xavier Max Mayweather

    Name
    ━ Xavier is een jongensnaam met een Baskische oorsprong. Hij is afkomstig van Jaberri, dat teruggaat op het woord exaberri/etchaberri of etxe berri wat nieuw huis betekent.
    ━ Max is een afkorting van Maximiliaan, Maximus, Maxentius of Maxwell. De eerste drie namen hangen samen met het Latijnse maximus "de grootste".
    ━ Mayweather heeft geen speciale betekenis, maar Xavier is erg trots op zijn naam vanwege de grote boxer "Floyd Mayweather Jr", een van Xavier's idolen.
    ━ Xavier heeft een paar bijnamen, Xav [ k - sav ], Max [ maks ], Italiaantje - Xavier is half Italiaans, zijn moeder komt uit Rome, Italië.

    Age
    ━ Xavier is twintig jaar oud
    ━ Hij is geboren op 29 januari
    ━ Zijn sterrenbeeld is Waterman

    Nationality
    ━ Xavier is geboren in Dover, Engeland. Zijn vader is geboren in London, Engeland en zijn moeder in Rome, Italië. Hierdoor heeft hij een nogal apart accent, Brits met een vleugje Italiaans. Zijn moeder spreekt best slecht Engels, waardoor Xavier haar accent overneemt.
    Personality
    spontaan ━ ijdel ━ energiek ━ sociaal ━ flirterig ━ feestbeest ━ romantisch ━ goed gebekt ━ warmhartig ━ liefdevol ━ loyaal ━ snel verliefd ━ soms naïef ━ ondeugend ━ leergierig ━ waaghals ━ opschepper ━ sarcastisch ━ kort lontje ━ snel agressief ━ kan slecht alleen zijn ━ kan niet tegen geschreeuw ━ bang voor een gebroken hart ━ bindingsangst

    Xavier heeft een gecompliceerde persoonlijkheid, hij is warm, liefdevol en houdt er van te knuffelen. Xavier heeft echter ook een slechte kant, waar hij snel boos word en soms agressief, hij heeft een kort lontje en kan nogal snel doordraaien. Hij heeft hier en daar wel eens woedeaanvallen gehad en heeft hierdoor een hekel aan ruzie's en vechten. Ondanks dat Xavier een hekel heeft aan geweld, kan hij een gevecht niet uit de weg. Xavier heeft op het gebied van romantiek ook een beetje een gecompliceerd karakter, hij flirt namelijk graag en word snel verliefd, maar toch is hij bang voor een gebroken hart en heeft hij bindingsangst. Misschien, ooit, vind hij een meisje waar hij geen angstige gevoelens bij heeft. Xavier is ook ontzettend romantisch, dat zal waarschijnlijk het Italiaanse bloed zijn. Hij vind het geweldig om rozen te kopen, kleine dingetjes, zoals kettinkjes en fotolijstjes. Xavier houdt over het algemeen van cadeautjes geven, hij haalt bijna iedere week een bos bloemen voor zijn moeder en met haar verjaardag probeert hij altijd zichzelf én zijn vader te overtreffen qua cadeaus.


    Appearence

    Body ━ Xavier is één meter drieëntachtig, hij heeft een redelijk brede bouw en een gespierd lichaam. Xavier weegt 86 kilogram en heeft een zongebruinde teint.
    Hair ━ Xavier heeft donker bruin haar en donker bruine wenkbrauwen. Xavier's haar is gekruld aan de bovenkant en kort opgeschoren aan de zijkanten. Zijn wimpers zijn donkerbruin tot zwart kleurig en zijn lang en gekruld.
    Face ━ Xavier heeft een 'square' vorm in zijn gezicht, hij heeft een brede kaaklijn en zichtbare jukbeenderen. Zijn lippen zijn vol en donker van kleur. Xavier heeft een normale neus vorm en grootte. Zijn ogen hebben een amandelvorm en zijn groen/bruin van kleur, ze zijn groen aan de buitenkant en bruin aan de binnenkant, rondom de pupil.
    Clothes ━ Xavier houdt van stoere fashionable kleding, hij gaat graag met de mode mee en houdt zich hier ook redelijk mee bezig. Hij is nogal ijdel dus hij vind het belangrijk om er goed uit te zien. Hij koopt iedere maand wel een nieuw paar schoenen en wat kleding hier en daar.
    Voice and Accent ━ Xavier heeft een zware stem. Zijn stem is kalmerend en liefdevol, tenzij hij boos word, dan slaat zijn stem om in een bedreigende en intimiderende stem, met hier en daar een grom. Xavier's accent is brits met een vleugje Italiaans.


    Beginseltje, de rest komt morgen. Opinions?
    Misschien al ideeën voor relatie's?


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Xavier Max Mayweather

    Name
    ━ Xavier is een jongensnaam met een Baskische oorsprong. Hij is afkomstig van Jaberri, dat teruggaat op het woord exaberri/etchaberri of etxe berri wat nieuw huis betekent.
    ━ Max is een afkorting van Maximiliaan, Maximus, Maxentius of Maxwell. De eerste drie namen hangen samen met het Latijnse maximus "de grootste".
    ━ Mayweather heeft geen speciale betekenis, maar Xavier is erg trots op zijn naam vanwege de grote boxer "Floyd Mayweather Jr", een van Xavier's idolen.
    ━ Xavier heeft een paar bijnamen, Xav [ k - sav ], Max [ maks ], Italiaantje - Xavier is half Italiaans, zijn moeder komt uit Rome, Italië.

    Age
    ━ Xavier is twintig jaar oud
    ━ Hij is geboren op 29 januari
    ━ Zijn sterrenbeeld is Waterman

    Nationality
    ━ Xavier is geboren in Dover, Engeland. Zijn vader is geboren in London, Engeland en zijn moeder in Rome, Italië. Hierdoor heeft hij een nogal apart accent, Brits met een vleugje Italiaans. Zijn moeder spreekt best slecht Engels, waardoor Xavier haar accent overneemt.
    Personality
    spontaan ━ ijdel ━ energiek ━ sociaal ━ flirterig ━ feestbeest ━ romantisch ━ goed gebekt ━ warmhartig ━ liefdevol ━ loyaal ━ snel verliefd ━ soms naïef ━ ondeugend ━ leergierig ━ waaghals ━ opschepper ━ sarcastisch ━ kort lontje ━ snel agressief ━ kan slecht alleen zijn ━ kan niet tegen geschreeuw ━ bang voor een gebroken hart ━ bindingsangst

    Xavier heeft een gecompliceerde persoonlijkheid, hij is warm, liefdevol en houdt er van te knuffelen. Xavier heeft echter ook een slechte kant, waar hij snel boos word en soms agressief, hij heeft een kort lontje en kan nogal snel doordraaien. Hij heeft hier en daar wel eens woedeaanvallen gehad en heeft hierdoor een hekel aan ruzie's en vechten. Ondanks dat Xavier een hekel heeft aan geweld, kan hij een gevecht niet uit de weg. Xavier heeft op het gebied van romantiek ook een beetje een gecompliceerd karakter, hij flirt namelijk graag en word snel verliefd, maar toch is hij bang voor een gebroken hart en heeft hij bindingsangst. Misschien, ooit, vind hij een meisje waar hij geen angstige gevoelens bij heeft. Xavier is ook ontzettend romantisch, dat zal waarschijnlijk het Italiaanse bloed zijn. Hij vind het geweldig om rozen te kopen, kleine dingetjes, zoals kettinkjes en fotolijstjes. Xavier houdt over het algemeen van cadeautjes geven, hij haalt bijna iedere week een bos bloemen voor zijn moeder en met haar verjaardag probeert hij altijd zichzelf én zijn vader te overtreffen qua cadeaus.


    Appearence

    Body ━ Xavier is één meter drieëntachtig, hij heeft een redelijk brede bouw en een gespierd lichaam. Xavier weegt 86 kilogram en heeft een zongebruinde teint.
    Hair ━ Xavier heeft donker bruin haar en donker bruine wenkbrauwen. Xavier's haar is gekruld aan de bovenkant en kort opgeschoren aan de zijkanten. Zijn wimpers zijn donkerbruin tot zwart kleurig en zijn lang en gekruld.
    Face ━ Xavier heeft een 'square' vorm in zijn gezicht, hij heeft een brede kaaklijn en zichtbare jukbeenderen. Zijn lippen zijn vol en donker van kleur. Xavier heeft een normale neus vorm en grootte. Zijn ogen hebben een amandelvorm en zijn groen/bruin van kleur, ze zijn groen aan de buitenkant en bruin aan de binnenkant, rondom de pupil.
    Clothes ━ Xavier houdt van stoere fashionable kleding, hij gaat graag met de mode mee en houdt zich hier ook redelijk mee bezig. Hij is nogal ijdel dus hij vind het belangrijk om er goed uit te zien. Hij koopt iedere maand wel een nieuw paar schoenen en wat kleding hier en daar.
    Voice and Accent ━ Xavier heeft een zware stem. Zijn stem is kalmerend en liefdevol, tenzij hij boos word, dan slaat zijn stem om in een bedreigende en intimiderende stem, met hier en daar een grom. Xavier's accent is brits met een vleugje Italiaans.


    Beginseltje, de rest komt morgen. Opinions?
    Misschien al ideeën voor relatie's?


    Jeez, hij lijkt op Jo.
    Alleen ook weer niet.


    ''With all due respect, which is none...''

    het afmaken van de rol duurt ietsjes langer dan gepland, maar als het niet erg is mag de speeltopic van mij wel geopend worden.
    Dat ik inspring (vlucht gemist ofzo). <3


    - thank you for existing -

    Ik denk dat ik het topic ga sluiten,
    behalve als er echt misschien nog animo voor is?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 15:58 ]


    ''With all due respect, which is none...''