• MANHATTAN'S ELITE
    ROLLENTOPIC XX PRAATTOPIC XX SPEELTOPIC

    MANNEN
    • Aristotle Benedict Davenport • Rohirrim • The Bastard • Pedro Bertolini • 1
    • Axel Allaway • GreenIight • The Photographer • Jerry Maestas • 3
    • Broderick Archer • Scurll • The Rebel Teacher • Nick Bateman • 4
    • Deoin O'Dell • Foolish • The Enigma • Keith Powers • 6
    • Emrys Bennett • Obeah • The Friendzone • Paul Butcher • 3
    • Fitzgerald Davenport • Ziegler • The Troubled One • Lucky Blue Smith • 4
    • Harrison Caldwell • Mouli • The Golden • Dylan Jordan • 7
    • Harvey Torres • Ziegler • The Hot Mess • Maxence Danet Fauvel • 5
    • Lucas Campbell • Sombre • The Hot Readhead • KJ Apa • 5
    • Santiago Diego Richardson • Vaiana • The Lovable Idiot • Niko Pepaj • 4


    VROUWEN
    • Alyssa Hale • Arioline • Little Miss Perfect • Taylor Hill • 4
    • Brianna Austin • Ursula • X • X • 7
    • Cassandra Rose Carter • Hopps • The Actress • Luca Hollestelle • 2
    • Emmanuelle Villanueva • Hepzibah • The Seductress • Camila Morrone • 7
    • Esmé O'Donnell • Vaiana • Plastic Queen B • Sahara Ray • 5
    • Julie Harding • Penn • The Good One • Dianna Agron • 4
    • Lana Greystone • Phorthos • The Mystery • Bridget Satterlee • 3
    • Nikia Marshall • Virago • The Rebel • Cindy Kimberly • 4
    • Payton Archer • Sempre • The Artist • — • 2
    • Yasmin Maldini • Sombre • The Ex Model • Vittoria Ceretti • 7


    ROLLEN / SECRETS / STATUS
    ——— Alyssa Caitlin Hale
    ——— Status
    • Little Miss Perfect
    ——— Secrets
    • Geen maagd meer
    • Nachtclubleven, drinken (veelvuldig)

    ——— Aristotle Benedict Davenport
    ——— Status
    • The Bastard
    ——— Secrets
    • Maagd
    • Mishandeling, lichamelijk (door vader)
    • Protestbewegingen, bedreiging / geweld / vernieling (daardoor gevangenis)

    ——— Axel Francisco Allaway
    ——— Status
    • The Photographer
    ——— Secrets
    • Seks, beste vriend Emrys
    • Stelen, filmrolletjes
    • Zusje, verstandelijke beperking

    ——— Broderick Archer
    ——— Status
    • The Rebel Teacher
    ——— Secrets
    • Affaire, leerling Nikia
    • Dominant
    • Seks, leerling Rose
    • Seksverslaafd

    ——— Cassandra Rose Carter
    ——— Status
    • The Actress
    ——— Secrets
    • Seks, docent muziek

    ——— Deion Lamar O'Dell
    ——— Status
    • The Enigma
    ——— Secrets
    • Vader

    ——— Elif Johnson
    ——— Innerlijk / Uiterlijk / Secrets
    ——— Status
    • The Loner
    ——— Secrets
    • X


    ——— Emmanuelle Villanueva
    ——— Status
    • The Seductress
    ——— Secrets
    • Sextape

    ——— Emrys Beauregard Bennett
    ——— Status
    • The Friendzone
    ——— Secrets
    • Prostitutie, cougars
    • Seks, beste vriend Axel
    • Trio, man / man / vrouw

    ——— Esmé Candice O'Donnell
    ——— Status
    • Plastic Queen B
    ——— Secrets
    • Faker, innerlijk / uiterlijk
    • Plastische chirurgie

    ——— Fitzgerald Sebastian Davenport
    ——— Status
    • The Troubled One
    ——— Secrets
    • Depressie / Dip, zelfmoordneigingen (daardoor psycholoog)
    • Homoseksueel, in de kast

    ——— Harrison Caldwell
    ——— Status
    • The Golden
    ——— Secrets
    • Obsessive Compulsive Disorder

    ——— Harvey Richard Torres
    ——— Status
    • The Hot Mess
    ——— Secrets
    • Adoptie, meisje bezwangerd
    • Kostschool

    ——— Julie Harding
    ——— Status
    • The Good One
    ——— Secrets
    • Scheiding, moeder vertrokken (kans op financiële problemen)

    ——— Lana Marion Greystone
    ——— Status
    • The Mystery
    ——— Secrets
    • Bedrijfsfraude, vader (daardoor gevangenis)
    • Naamsverandering

    ——— Lucas Theo Campbell
    ——— Status
    • The Hot Readhead
    ——— Secrets
    • Bedreigd, ex moeder (drugsdealer)
    • Stalker, ex moeder (drugsdealer)

    ——— Nikia Willishka Marshall
    ——— Status
    • The Rebel
    ——— Secrets
    • Affaire, docent muziek
    • Switched at birth, fout ziekenhuis

    ——— Payton Helena Archer
    ——— Status
    • The Artist
    ——— Secrets
    • Chantage, docent wiskunde (drugsgebruik)

    ——— Phoebe Sue Robinson
    ——— Extra / Geschiedenis / Innerlijk / Secrets / Satus
    ——— Status
    • X
    ——— Secrets
    • X


    ——— Santiago Diego Cruz Richardson
    ——— Status
    • The Lovable Idiot
    ——— Secrets
    • Bijbaantje, fastfoodtruck
    • Huisarrest (afgesloten geld)

    ——— Yasmin Deam Maldini
    ——— Status
    • The Ex Model
    ——— Secrets
    • Aangerand
    • Eetstoonis


    BEGIN
    Het is een zonnige vrijdagmiddag — alhoewel de wind ontzettend koud waait. De jongeren hebben vrije studie uren op school, welke zij verplicht zijn te doen. Dit kan op verschillende manieren — bijles (docent of leerling), groepsgewijs leren, individueel leren, sporten, et cetera. Let hierbij wel op dat er wel degelijk supervisie is van verschillende docenten.
    Later op de dag vindt er een groot feest plaats, ter ere van het jubileum van een grote modezaak uit Upper East Side — iedereen is uitgenodigd vanwege de hoge statussen. Dates zijn optioneel. Avondkleding is verplicht.


    RODDELS
    Binnen de Upper East Side zijn roddels de orde van de dag — echter, de laatste weken duiken steeds meer roddels op welke een harde kern van waarheid bevatten, voornamelijk rondom de jongeren van de hogere klasse. Vanwege een anoniem Twitter account die iedereen vol spanning volgt (want roddels zijn nu eenmaal geweldig zolang ze niet over jou gaan) houden ze alle nieuwtjes in de gaten. Zojuist heeft de anonieme Gossip Girl een nieuwe lading raadsels online gegooid, wat scheve ogen zal geven. Weet jij de betekenis erachter? Of zijn het daadwerkelijk roddels zonder enige betekenis? Er is maar één ding zeker — en dat is dat het tempo van de roddels omhoog zal blijven gaan — en niemand is veilig.

    @ Mr. Archer — de nieuwe juniors al gezien? Sommigen vallen vast en zeker onder uw speciale curriculum. . .
    @ Deion — al een beetje bijgekomen van de slapeloze nachten? Jammer dat het niet van de seks was, hm?
    @ Emrys — Mrs. Robinson called.
    @ Harvey — genoten van je 'vakantie', kiddo?
    @ Lana — ze zeggen dat de appel niet ver van de boom valt, al bang?
    @ Rose — en iedereen maar denken dat je talent had van jezelf, maar die cijfers komen wellicht ergens anders vandaan.
    @ Yasmin — heb je de nieuwe chocoladetoetjes al gezien in de kantine? Ze zijn om te smullen. . .


    POSTS
    • Begin geen ORPG — laat je personage na een aantal posts wisselen.
    • Vermelden: Naam • Leeftijd • Status • Secret(s) • Waar? • Wie?
    • Wees enthousiast — herinner elkaar aan het posten.


    REGELS
    Mogelijk kan er van de regels afgeweken worden — mits duidelijk aangegeven.
    • De huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid langer dan drie dagen melden (weergegeven in praattopic)
    • Maximaal twee personages per persoon
    • Wees origineel en realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 250 woorden per post
    • 16+ is toegestaan, mits duidelijk aangegeven
    • Ruzies enkel en alleen IC
    • Alleen Mirte maakt nieuwe topics aan

    © Tormienne & Ziegler — toestemming voor heropening

    [ bericht aangepast op 3 sep 2017 - 12:07 ]


    Mijn topics.


    Not just beautiful, though—the stars are like the trees in the forest, alive and breathing. And they’re watching me.

    Mistake.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 11:57 ]


    Faith is everything.

    • JULIE •
    • 18 years old • The Good One • Mother left her and her father • At the study hall • With Deion •

    Ik had mijn biologie boeken uit mijn locker gehaald, en ik was onderweg naar de studiezaal. Vrije uren, maar je was wel verplicht ze te volgen. Het maakte niet uit voor welk vak je iets deed, als je maar iéts deed. Bij aankomst in de studiezaal viel mijn oog direct op Deion, en er verscheen een glimlach op mijn gezicht toen ik plaats nam tegenover hem aan de tafel. Mijn boeken legde ik voor me neer, en deze sloeg ik ook direct open.
    "Hi. Ben je serieus aan het studeren? Of doe je maar alsof?" Vroeg ik met een glimlach op mijn gezicht, terwijl ik hem even aankeek. Sinds de dubbeldate met Emrys en Jazlyn, was mijn band met Deion altijd al goed geweest. En daar was ik dankbaar voor, zeker gezien echt goede vrienden in deze wereld schaars leken te zijn.
    "En? Ga je naar het feest vanavond?" Eigenlijk iedereen was uitgenodigd voor het feest van een kledingwinkel, en ergens had ik er totaal geen zin in. Ik wilde ook wel eens op een vrijdag thuis op de bank tv kijken, maar elke vrijdagavond was er wel ergens een feest, en als je mee wilde blijven tellen in dit wereldje, moest je eigenlijk wel overal naartoe.
    "En heb je nog dingen gepland voor de rest van het weekend?" Ik was eigenlijk altijd wel geïnteresseerd in wat andere mensen hadden gepland, ik was sowieso altijd wel geïnteresseerd in mensen.


    Faith is everything.

    Lucas      Theo      Campbell

    'The hot redhead'


    Lucas - 19y/o - library with Payton - happy

    Ik had met Payton afgesproken om samen te leren in de bibliotheek, niet dat ik daadwerkelijk ging leren, maar deze verplichte studieuren waren handig als je even bij wilde kletsen. Ik had Payton al ongeveer vierentwintig uur niet gezien, ik kreeg afkick verschijnselen als ik mijn beste vriendin zo lang niet zag. Ik liep met een flinke pas richting de bibliotheek en zag Payton aan een tafeltje zitten. Ik had van te voren wat koekjes mee gesmokkeld uit te kantine, dus deze gooide ik trots in een zakje op tafel. Met een grote glimlach keek ik Payton aan en ging tegenover haar aan de tafel zitten.
          'Je lust wel koekjes toch?' zei ik vrolijk terwijl ik een koekje uit het zakje pakte. Ik zette mijn laptop op de tafel en opende hem om vervolgens heel druk te zoeken naar een filmpje.
          'Kijk dit filmpje, echt fantastisch.' ik draaide mijn laptop Payton's kant op en liet een filmpje zien van panda's die de hele tijd omvallen. Ik moest lachen omdat het er zo ontzettend lief en onbenullig uitzag. Ik keek met pretoogjes naar Payton en gaf een vrolijke knipoog.
          'Dat is toch te lief voor woorden, panda's zijn zo onbenullig en dik en wollig. Zal ik een panda als huisdier nemen?' ratelde ik. Normaal was ik nooit zo druk, waarschijnlijk kwam het omdat ik twee blikjes redbull had gedronken bij mijn ontbijt. Dat zal het waarschijnlijk wel zijn geweest.


    - thank you for existing -


    Deion Lamar Odell
    18 •• The Enigma •• Zoon •• Study Hall •• with Julie

          Mijn vinger gleed langzaam over de bladzijdes van het boek waaruit ik aan het studeren was. Een zucht rolde over mijn lippen toen ik door kreeg dat ik weer een heel stuk had gelezen zonder er echt iets van te begrijpen. De hele dag waren mijn gedachten bij Lamar, mijn twee jaar oude zoon. Al een tijdje lang voelde hij zich niet goed en vandaag zou zijn moeder, mijn ex–vrienden Jazlyn, hem meenemen naar de dokter. Ongeduldig haalde ik snel mijn mobiel tevoorschijn, om vervolgens te zien dat Jaz al sinds drie uur geleden niet meer online was geweest. Gefrustreerd haalde ik mijn hand door mijn haren. Maakte ik me nu te veel zorgen? Ze had gezegd dat ze meteen zou appen als ze van de dokter terug was gekomen. Maar goed, meestal liep de dokter behoorlijk uit; dus daar zou het ook door kunnen komen.
          Gehaast legde ik mijn mobiel weg toen ik eenmaal opmerkte dat een van de docenten die supervisie hield me in de gaten had. Mijn blik dwaalde af naar een blondine die met een glimlach op haar gezicht naar binnen kwam lopen; Julie. Een welkome afleiding. "Hi. Ben je serieus aan het studeren? Of doe je maar alsof?" Vroeg ze, waarna ze een stoel pakte en haarzelf bij mijn tafel voegde. “Ik zou willen dat ik zou kunnen studeren, mijn concentratie is ver te zoeken vandaag,” beantwoordde ik haar.
          "En? Ga je naar het feest vanavond?" Vroeg ze verder. Opnieuw zuchtte ik. "Ik moet wel, mijn vader is zakenpartners met de directeur van die kledingzaak en hij vermoord me als ik niet ga. Hij wilt graag dat ik hem ontmoet. En jij?”
          Ik zag een van de docenten naar mijn boeken kijken en besefte dat ik al een halfuur dezelfde bladzijde aan het bestuderen was. Snel legde ik mijn boek aan de kant en haalde een van mijn schriften tevoorschijn om te doen alsof ik mijn aantekeningen bestudeerde.
          Toen Julie vroeg naar de rest van mijn weekendplannen dacht ik even na. Moest er nou iets ergs zijn met Lamar dan zou ik het eerste beste vliegtuig richting Maryland nemen, dus ik kon nog niet beloven dat ik bij andere feesten wel aanwezig zou zijn. “Geen idee, mijn moeder wilde graag wat doen met mij,” zei ik uiteindelijk. Het deed me pijn dat ik tegen Julie moest liegen maar het kon niet anders. Ik moest mijn afwezigheid kunnen indekken zou Lamar nog zieker worden.
    “Anders hadden wij wat kunnen doen. Maar goed, wat zijn jouw weekendplannen?”



    Sweetest devotion

    PAYTON HELENA ARCHER
    ««« The artist | 17 | Blackmails the math teacher | Outfit + Paint splatters | @ Library | Lucas »»»


    Haar ogen waren lichtjes samengeknepen terwijl ze naar het doek voor haar staarde. Opnieuw had Payton gekozen om een portret te schilderen en ze zocht nu naar de laatste puntjes die ze kon verbeteren voor ze het op haar website zou zetten. Hoewel ze Axel nog niet had gevraagd om de foto's te maken ging ze er van uit dat hij het geen probleem zou vinden.
          Payton zette een stap achteruit en wilde net iets bijwerken toen haar blik op de klok viel. Shit, Lucas. Zoals gewoonlijk was Payton weer de tijd vergeten en gehaast bergde ze haar spullen om op hoog tempo richting de bibliotheek te racen.

          Tot haar tevredenheid zag ze Lucas nog niet zitten waarna ze plaats nam aan een tafeltje en haar boeken uit haar tas haalde. Ook haar laptop kreeg een plekje op de tafel en Payton's gezicht betrok een beetje toen ze zichzelf in de weerspiegeling van het scherm zag. Haar haren zaten lichtjes door de war, ze zag verschillende verfplekjes op haar wang zitten en ook haar net nieuwe spijker overall was de schilder sessie niet ongeschonden doorgekomen.
          Gelukkig was verf op Payton's kleding voor niemand meer vreemd en zeker voor Lucas niet. Ze wilde hem net een berichtje sturen toen hij binnen kwam lopen. Een zakje met koekjes belandde op de tafel en zonder iets te zeggen haalde Payton de knoop uit het zakje voor ze met tevredenheid een hap van een koekje nam.
          "Je bent een held," verzuchtte ze nadat ze was uitgekauwd, "ik heb de hele ochtend nog niks gegeten."
          Dat was normaal. Payton had het geluk dat ze vrijdagochtend een paar tussenuren had waardoor ze die tijd vaak doorbracht in het kunstlokaal. Gezien ze vaak de tijd vergat was het ook vrij normaal dat ze vergat te eten. De koekjes die Lucas had meegebracht deden haar dus goed.
          In de tussntijd draaide Lucas het scherm naar haar toe en Payton's lippen krulden om tot een brede lach terwijl ze het filmpje bekeek.
          "Dat is toch te lief voor woorden, panda's zijn zo onbenullig en dik en wollig. Zal ik een panda als huisdier nemen?" Ratelde Lucas enthousiast en Payton schudde lachend haar hoofd.
          "Jij lijkt opzich wel op een panda," antwoordde ze onschuldig en stopte nog een koekje in haar mond terwijl ze hem aankeek.
          "Ga je trouwens vanavond ook naar het feest?" Vroeg Payton iets later terwijl ze haar schrift opende en bijna automatisch wat begon te schetsen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 15:38 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Lucas      Theo      Campbell

    'The hot redhead'

    Lucas - 19y/o - library with Payton - happy

    Waarom vergat Payton nou toch altijd te ontbijten, zonder mij was ze al lang ergens dood neergevallen geloof ik. De vreetzak die ik ben, heeft altijd wel iets te snacken bij zich, wat ook zeker nodig was. Payton kreeg een glimlach van het filmpje dat ik haar liet zien en keek me onschuldig aan.
          'Jij lijkt opzich wel op een panda,' zei ze waarna ze snel een koekje in haar mond propte. Ik moest lachen en keek haar beledigd aan.
          'Nou ja zeg, noem jij mij nou dik? en wollig?' ik gaf haar een speels duwtje tegen haar schouder en probeerde boos te kijken, wat compleet mislukte omdat ik meteen weer moest lachen toen ik ineens een verfvlek op haar gezicht zag zitten.
          'Volgensmij hé Pay, heb jij een bril nodig. Hoe krijg je in hemelsnaam verf op gezicht?' pestte ik haar. Ze besloot maar meteen weer van onderwerp te veranderen, ze zal wel denken dat ik mn mond moet houden omdat ze altijd onder de verf zit.
          'Ga je trouwens vanavond ook naar het feest?' vroeg ze terwijl ze haar schrift opende en wat begon te krabbelen. Ik haalde een wenkbrauw op en keek haar verbaast aan.
          'Pay, is dat een serieuze vraag? Wanneer ben ik niet bij een feest?' vroeg ik terwijl ik met mijn hand kort door mijn haar ging en een koekje naar binnen werkte. Ik stak mijn vinger naar haar uit en kreeg een ondeugende blik.
          'De echte vraag is, ga jij naar het feest? En wat doe je aan?' zei ik met een gemeen en ondeugend glimlachje op mijn gezicht.


    - thank you for existing -

    Yasmin Deam Maldini
    "The ex-model,"

    ⋆ Yasmin ⋆ 19y/o ⋆ studying ⋆ Emmanuelle ⋆

    Half slapend sloeg ik een bladzijde om van mijn boek 'Moby Dick' voor het boekverslag van Engels. Waarom had ik ookalweer voor dit boek gekozen? Ohja, iedereen scheen het fantastisch te vinden, maar ik val er door in slaap. Ik deed mijn boekenlegger tussen de bladzijden en stond op, ik sloeg mijn tas om mijn schouder en hield mijn boek in mijn hand vast. Ik paradeerde slaperig naar het koffiezetapparaat dat in de kantine stond, per ongeluk drukte ik bijna op 'chocolate milk' in plaats van 'cappuccino'. De koffie stroomde gelijkmatig in de beker, er kwam nogal wat stoom vrij waardoor een gedeelte van het apparaat besloeg. Ik pakte de beker en gooide er nog een zoetje in waarna ik er een dekseltje op deed.
          Ik nam de koffie weer mee naar de tafel en plofte er weer neer. Mijn boek liet ik maar dicht, ik besloot mijn laptop te pakken om aan het boekverslag zelf te typen. Ik zat nu ondertussen op 2042 woorden, maar we moesten er minimaal 5000 hebben. Wat een rotvak was het toch ook. Ik besloot even een appje te sturen naar een paar vrienden, ik verveelde me dood in mijn eentje.
    Message to: Diego, Alyssa, Emmanuelle.
    Where is everyone at? I'm bored to death.
    xoxo Yasmin

    Ik had hen allemaal individueel een berichtje gestuurd, ik was benieuwd wie er als eerst ging antwoorden. Ik verveelde me zo erg dat ik zometeen nog letterlijk dood neer ging vallen hier. Ik besloot mijn oordopjes te pakken en deed ze in mijn laptop om een liedje op te zetten. Feels - Calvin Harris ft Pharell Williams and Katy Perry, One of my favorite songs. Ik had geweldige oordopjes, van Skullcandy, niet veel mensen kenden dit merk, maar ze zijn fantastisch. Ik zat mee te neuriën met het nummer terwijl ik verder ging aan mijn boekverslag.


    - thank you for existing -

    Aristotle Benedict Davenport
    Art should comfort the disturbed ———
    disturb the comfortable.

    18 • The Bastard • Abusing father & Jail & Virgin • @ Lockers • Lena • Outfit

          Ari plaats enkele boeken in zijn kluisje, terwijl hij met zijn andere hand een doodle afmaakt op zijn spijkerbroek. Geheel tevreden met het resultaat knikt hij, het was een versimpelde versie geworden van een bekend Pixar figuur — Mike Wazowski — en het doet Ari goed om te weten dat hij de regels van de school enigszins aan zijn laars kan lappen door creatief met zijn kledingkeuze om te gaan.
          ‘Ho, fuck.’ Ari’s hand schiet naar voren om enkele boeken op te vangen die naar beneden dreigen te vallen door zijn onoplettendheid. Zacht mompelend over het nut van studie uren (het niet bestaande nut, welteverstaan) denkt hij na over welk huiswerk hij als eerste in moet leveren volgende week.
          ‘Hey there, stranger.’
          Ari voelt de dunne, warme armen van Lena rondom zijn middel gevouwen worden. Voor enkele seconden sluit hij zijn kijkers, zacht zuchtend door het bekende vertrouwen van de aanraking — waarna hij zijn kijkers direct weer opent en zichzelf opzij richt om zijn beste vriendin aan te kijken. Het voelt vreemd om zo vertrouwd te zijn met haar, terwijl hij eveneens weet dat ze regelmatig met niemand minder dan Lucas het bed deelt. Ari rilt even in zijn gedachten, Lucas is een klootzak — dat is een ding wat hij zeker weet.
          ‘Heb je— je pak al klaar liggen? Ik twijfel nog tussen een paar jurken. We gaan nog steeds samen, right? En haal jij mij op of haal ik jou op?’
          Ari glimlacht, terwijl hij de laatste boeken in zijn tas stopt en deze over zijn schouder hangt. Daarna laat hij het kluisje met een zachte klap dicht vallen, waarna hij dusdanig schuin tegen de kluisjes leunt dat hij Lena recht aan kan kijken.
          ‘Lena, je weet dat ik jou nooit ofte nimmer zal laten zitten.’ Voor enkele, luttele seconden raakt Ari Lena’s wang aan met zijn vingertoppen — ze is te onzeker voor haar eigen welzijn. ‘Laat me weten welke jurk het wordt, anders moet ik vijf stropdassen meenemen om ervoor te zorgen dat we matchen. Oh, en ik haal jou wel op. Dat is handiger voor de route.’ Plus, Ari wil zichzelf altijd het idee geven dat het een daadwerkelijke date is — waarbij het zo’n beetje gewoonte is dat de jongen het meisje ophaalt.
          Ari zet zichzelf af van de kluisje en krult zijn arm rondom Lena’s schouders, waarna hij haar tegen zich aantrekt — een gebaar dat hij al van jongs af aan bij haar doet. ‘Heb je er wel zin in? I mean, die feestjes kunnen zo. . .’ Ari maakt een scheetgeluid met zijn lippen. ‘. . . zijn. Als het niets is, stel ik een Netflix marathon voor, oké? Nu, waar gaan we zitten om dat verrekte huiswerk te maken?’


    • JULIE •
    • 18 years old • The Good One • Mother left her and her father • At the study hall • With Deion •

    "Ik moet wel, mijn vader is zakenpartners met de directeur van die kledingzaak en hij vermoord me als ik niet ga. Hij wilt graag dat ik hem ontmoet. En jij?” Ik knikte even ten teken dat ik hem begreep, en ik deed alsof ik de lesstof in mijn boeken opnam, aangezien de docent die hier toezicht hield, ons in de gaten stond te houden.
    "Ik moet ook wel gaan, al is het voor mij makkelijker om te zeggen dat ik niet wil gaan, maar ik ga toch maar." Ik had een pen in mijn handen waarmee ik de indruk wekte dat ik aantekeningen maakte, terwijl ik in werkelijkheid wat doodles aan het tekenen was.
    “Geen idee, mijn moeder wilde graag wat doen met mij,” Ik knikte begrijpend, en ergens was ik jaloers op de relatie die hij met zijn moeder had. Op dit moment wist ik namelijk niet eens waar mijn eigen moeder was, wat ze deed en met wie ze was.
    “Anders hadden wij wat kunnen doen. Maar goed, wat zijn jouw weekendplannen?” Ik haalde even kort mijn schouders op. "Ik heb werkelijk nog geen idee. Waarschijnlijk moet ik morgen avond met mijn ouders mee naar een diner, maar dat staat nog niet vast. En we kunnen ook op een ander moment nog iets doen toch? Tijd genoeg." Ik sloeg de bladzijdes van mijn boek om naar een willekeurige andere pagina, en ik wreef kort in mijn ogen.
    "Het enige voordeel aan deze verplichte, maar toch vrije studie uren, is dat je in feite kan doen wat je wilt, als je de docenten maar het idee geeft dat je serieus met iets bezig bent." Ik had de woorden zachtjes uitgesproken, maar ik kon niet helpen dat er een lach op mijn gezicht verscheen.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 19:48 ]


    Faith is everything.


    ESMÉ CANDICE O’DONNELL

    Plastic, Queen B, With Nikia

    🍸


    Ietswat verveel keek ik naar mijn pas gemanicuurde nagels, ze waren lang en enorm onhandig, maar bezet met swarovski parels wat hen prachtig maakte. Iedere eerste zondag van de maand lieten mijn moeder en ik onze nagels doen wat nu deze week het zilveren resultaat was. Zilver was nou niet meteen mijn kleur, zelf prefereerde ik liever goud, maar er zaten enkele gouden spikkeltjes in wat dat weer goed maakte voor mij. Mijn blik gleed vervolgens even geïrriteerd naar Lucas en Payton die aan het praten waren. Ik vernauwde mijn blik even, urgh ze waren koeken aan het eten, iets wat Payton beter niet zou doen, want ze was nou niet bepaald één van de magerste hier op school. Mijn blik gleed weer naar mijn wiskunde schrift waar ik wat nutteloze dingen opgekrabbeld had, al stoorde ik me mateloos aan het gekwebbel van de twee. -hoewel ik ook graag naar een filmpje zou gekeken hebben van een niezende panda- sloeg ik ietswat luid mijn boek toe om hun aandacht te krijgen. " Hou jullie klep eens , mensen willen studeren hier." zei ik met een geirriteerde oogrol naar de twee, waarna ik opstond en mijn spullen pakte. Toen de leeraar me dan ook even vragend aankeek gaf ik hem braafjes het excuus 'toilet' voordat ik mijn nieuwe handtas om mijn schouder heiste -thank you daddy- en me richting de deur van de bib begaf. Eens ik langs Lucas en Payton liep schonk ik de twee een afkeurende blik, nee ik had geen zin om toe te kijken hoe die twee acne gingen kweken.
    Heupwiegend liep ik door de gang heen, richting de toiletten, ik had dringend nood aan een nieuwe laag lipstick. Ik was dan ook op mijn dode gemak onderweg en keek af en toe wat spottend naar jongere mensen. Urg dat kleur was zo passé of ieuw je ziet al die vetrollen door dat te strakke foute shirt. Echter voordat ik mijn eindbestemming kon bereiken viel me maar een al te bekend persoon op in de menigte van saaie mensen. "Nikia!" Met een halve huppel loop pas -voor zover ik dat kon op mijn hakken- snelde ik naar mijn beste vriendin toe en vloog haar haast om haar nek heen. " Girl, ik heb je gemist, waar zat je heel te dag!?" vroeg ik haar met een oprechte glimlach. Nikia en ik mochten dan misschien tegenpolen zijn van elkaar in sommige oppervlakken, maar ze was al jaren mijn beste vriendin te noemen. Iemand waarbij ik even niet barbie hoefde te spelen. Al was het soms gewoon een automatisme geworden. "Wat vind je van mijn nieuwe handtas? Enig niet! Zou ik hem dragen naar het feest vanavond?" ik glimlachte , haalde kort een hand door mijn haar toen ik besefte dat ik weer ietsje fake was , schraapte mijn keel en keek ditmaal oprecht niewschierig naar de brunette. "Heb jij nu al iemand gevonden voor het feest vanavond? En heb je al een jurk? Als je hulp nodig hebt kunnen we vanavond nog wat gaan shoppen of in mijn vaders collectie even kijken voor schoenen enzo." glimlachte ik.





    SANTIAGO 'DIEGO' CRUZ RICHARDSON

    Loveable Idiot, With Yasmine

    🌌


    "Mjerda" gromde ik terwijl ik zat te trekken aan mijn o zo vreselijke lokker. Ik hoorde nu al meer dan een kwartier te studeren, maar nee hoor mijn lokker zat me weer dwars te bomen. Na nog een aantal keer geirriteerd op het kluisje te slaan haf ik het op en staarde knorrig voor me uit. Nee vandaag was het absoluut mijn dagje niet, ik had met moeite een vrije dag gekregen bij de Sergio's foodtruck. Welke ik dan toch heb gekregen door mijn baas te beloven dat ik zijn Truck zaterdag volledig ging kuisen... Urhg Fuk mijn leven. Ik richtte me even terug naar mijn lokker. Wacht eens even... Dit is niet eens mijn verdomde lokker! " ¡Dios mío! " verzuchtte ik dramatis waarna ik nog even tegen het ding schopte. Vreselijk...
    Het was pas toen mijn mobiel trilde dat mijn mondhoekjes even naarboven krulden. Yasmine, Mijn soulmate. Ik grijnsde dan ook toen ik haar berrichtje las. Echter hoefde ik al niet meer terug te berrichten want ik zag ze iets verderop lopen. Ik zette dan ook even mijn vingers tussen mijn lippen om naar de brunnete te fluiten. "Yasmin! Mi Novia! " riep ik lachend naar haar waarna ik overdreven naar haar zwaaide, nee geloof me soms was ze zo blind als een koe. Ik spreidde dan ook breed grijnzend mijn armen, hopend dat ze me toch wel een knuffel kwam geven gezien ik hier niet als een maloot wilde staan wachten.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2017 - 21:07 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Marlene Aylesfield
    seventeen | it-girl | lockers | with Ari | outfit

    "Lena, je weet dat ik jou nooit ofte nimmer zal laten zitten." Ari strekt zijn arm uit en de topjes van zijn vingers strijken over mijn wang. Snel knipper ik de verwarring uit mijn ogen ogen. We leken de laatste tijd steeds meer van dit soort momenten te hebben en ik wist niet zo goed wat ik er van moest denken. Het was verwarrend.
          "Laat me weten welke jurk het wordt, anders moet ik vijf stropdassen meenemen om ervoor te zorgen dat we matchen. Oh, en ik haal jou wel op. Dat is handiger voor de route."
          Ik prikte hem plagerig in zijn zij. "Je moet je stropdassen alsnog meenemen, want waarschijnlijk beslis ik pas vijf minuten voordat je bij mij bent welke jurk ik dragen." Ik pruilde en zette puppy ogen op. "Kan je niet uit school met mij meegaan om te helpen kiezen? Dan kan ik mijn nagel misschien nog lakken op de kleur van de jurk, helemaal in stijl. Geen zorgen, ik zal geen roze jurk kiezen, past niet bij mijn huid, dus dan hoef je in elk geval geen roze stropdas. Oh, en misschien kan je wel een vlinderdas dragen? Die staan je schattig, al ben je zonder ook schattig."
          Ari sloeg zijn arm rondom mijn schouders, en ik leunde met mijn hoofd lichtelijk tegen de zijne.
          "Heb je er wel zin in? I mean, die feestjes kunnen zo...’ Een scheetgeluid kwam over Ari's lippen en ik rolde met mijn ogen. ‘... zijn. Als het niets is, stel ik een Netflix marathon voor, oké? Nu, waar gaan we zitten om dat verrekte huiswerk te maken?"
          "Oh, eh, mijn ouders verwachten dat ik ga," murmelde ik. Het betekende dat ik er vrijwel niet onderuit kwam. "Dus ik zal sowieso even moeten gaan, maar als het niks is kunnen we nog altijd weggaan. Anyway eh, we kunnen we naar de bieb gaan? Maar daar mogen we niet praten, dus misschien is er nog een studieruimte vrij?"


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    EMRYS BEAUREGARD BENNETT
    17 | The Friendzone | Studie Hall | Axel


    "Hey, ik heb koffie." Mijn favoriete begroeting, van mijn favoriet persoon. Met een dankbare glimlach kijk ik op naar Axel terwijl hij een beker voor me op tafel zet. Zonder dit spul zou ik deze laatste uren school nooit doorkomen. Ik neem er een slokje van en klak tevreden met mijn tong als ik tot de realisatie kom dat Axel hem besteld heeft precies zoals ik hem lekker vindt; veel melk en twee klontjes.
    "Bedankt. Wat zou ik toch zonder je moeten," grinnik ik, hoewel het de volledige waarheid is. Ik zet mijn elleboog op tafel en laat mijn hoofd in mijn hand rusten terwijl ik mijn best doe me te focussen op het wiskunde probleem voor me. Ik moet echter moeite doen er niet bij in slaap te vallen, wetend dat ik deze leerstof nooit van m'n leven nog zal gebruiken zodra ik afgestudeerd ben. Gelukkig blijk ik niet de enige te zijn met concentratieproblemen.
    "Mijn ouders nodigen jou en je ouders uit voor een geweldig diner op zondag of zoiets. Ik denk eigenlijk dat mijn moeder mensen nodig had om tegen op te scheppen dat ze een of andere nieuwe broadway show mag produceren, maar ja nu mag ik spelen als doorgeef luik. Ik bedoel bellen is ook zo 2015 is het niet?" Ik schiet spontaan in de lach en leg meteen mijn hand voor de mond, beseffend dat we hier stil horen te zijn. "Maar in ieder geval, het zou leuk zijn als jullie komen."
    "Ik vraag het vanavond aan de baas en de kok," antwoord ik rustig. De kans bestaat er natuurlijk in dat vader weer naar één of andere belangrijke vergadering moet, maar mam heeft in het weekend nooit de avond shift in het restaurant. Blijkbaar trekken brunch en lunch de meeste mensen aan die dag. "Je moeder weet wel dat mijn ma er op zal staan dessert mee te brengen, toch?" De kok haat het om ergens met lege handen toe te komen. Gewoon even de voeten onder tafel schuiven, dat is helaas niet voor mijn moeder weggelegd. Ik neem nog een slokje van mijn koffie, voor hij koud kan worden.
    "Misschien kunnen we daarna even langs bij die nieuwe fotogallerij in de stad? Ik hoor dat er geweldige werken hangen," stel ik voor. Dat ik hen een paar foto's die Axel genomen heeft getoond heb en dat ze hem enkele plaatsjes willen aanbieden om zijn werk tentoon te stellen houd ik nog maar even voor mezelf. Ik verras mijn maatje liever.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Aristotle Benedict Davenport
    Art should comfort the disturbed ———
    disturb the comfortable.

    18 • The Bastard • Abusing father & Jail & Virgin • @ Lockers • Lena & Rose • Outfit

          ‘Alsnog moet je— je stropdassen meenemen, want waarschijnlijk beslis ik pas vijf minuten voordat je bij mij bent welk jurk ik draag. Kan je niet uit school met mij meegaan om te helpen kiezen? Dan kan ik mijn nagels misschien nog lakken op de kleur van de jurk, helemaal in stijl. Geen zorgen, ik zal geen roze kiezen — past niet bij mijn huid — dus dan hoef je in elk geval geen roze stropdas te dragen. Oh, en misschien kan je wel een vlinderdas dragen? Die staan je schattig, al ben je zonder ook schattig.’
          Ari weet voldoende om Lena simpelweg te laten ratelen over alle onderdelen van het feest van vanavond, het is onmogelijk om haar een halt toe te roepen op het moment dat ze het over kleding en partijen heeft. Ari knikt even, bedenkend dat hij nog wel ergens vlinderdassen heeft liggen omdat zijn stiefmoeder wil dat hij fatsoenlijk voor de dag zal komen — anders kan hij altijd Fitz’ kamer in sluipen om zijn kledingkast te plunderen.
          ‘Oh, eh — mijn ouders verwachten dat ik ga, dus ik zal sowieso even moeten gaan. Maar als het niks is, kunnen we nog altijd weggaan. Anyway, eh — we kunnen naar de bieb gaan? Maar daar mogen we niet praten, dus misschien is er een studieruimte vrij?’
          Ari knikt opnieuw, ditmaal met meer aandacht bij het onderwerp van het gesprek omdat het onderwerp kleding voor even is ontweken. ‘Ja, ik ga wel mee na school — als je beloofd dat ik eten mag bestellen. Oh, en we hebben nog wel wat vlinderdassen thuis. Maar dat zal de kleur van je jurken wel wat verkleinen want die voorraad is niet groot. . .’ Ari kijkt door de gang terwijl ze verder lopen, af en toe een studieruimte binnen kijkend om een vrije te vinden. Als hij er uiteindelijk eentje ziet aan zijn rechterzijde, ziet hij vanuit zijn ooghoeken Rose door de gang wandelen.
          ‘Oh, Rose — wat zie jij er toch weer prachtig uit op deze middag.’ Ari grijnst breed en geeft de jongedame een knipoog, het bleef leuk om flirtende opmerkingen tegenover haar te maken. Echter, houdt hij zijn arm om Lena’s schouders. ‘Zin om te helpen met huiswerk, Rose? Ik heb nog wat Spaans liggen en alhoewel Lena hier een genie is op bepaalde gebieden, is Spaans toch echt jouw gebied.’ Ari kijkt even verontschuldigend omlaag richting Lena en haalt zijn schouders op. ‘Ik heb op dit moment alle hulp nodig die ik maar kan krijgen om dit jaar überhaupt af te kunnen maken. . .’ gromt hij dan tegen beiden, met een grondige haat aan het schoolsysteem. ‘Als ik maar niet wordt afgeleid door jullie gezelschap,’ grijnst Ari vervolgens, terwijl hij zijn wenkbrauwen even op en neer laat bewegen.


    PAYTON HELENA ARCHER
    ««« The artist | 17 | Blackmails the math teacher | Outfit + Paint splatters | @ Library | Lucas »»»


    Een brede lach verscheen op Payton's lippen bij het zien van Lucas poging tot boos kijken.
          "Nou ja zeg, noem jij mij nou dik? en wollig?" Zei hij waarna hij haar een duwtje gaf. Payton grinnikte en trok uitdagend een wenkbrauw op. "Vooral onbenullig wilde ik zeggen, maar als je het zelf zo in vult." Ze gaf hem een duwtje terug en keek hem verontwaardigd aan toen hij haar uit begon te lachen.
          "Volgensmij hé Pay, heb jij een bril nodig. Hoe krijg je in hemelsnaam verf op gezicht?" Na Lucas' zijn woorden kleurden Payton's wangen lichtjes rood en ze mompelde iets onbeduidends voor ze Lucas weer aankeek. Sinds de eh.. gebeurtenis van enkele weken terug hadden haar wanger vaker de neiging om rood te kleuren als hij wat zei. Gelukkig leek Lucas haar gespreksverandering niet erg te vinden en Payton at nog een koekje terwijl ze door tekende. In de korte tijd had ze Lucas' zijn gezicht al aardig goed op papier gezet, iets wat niet gek was aangezien ze wel vaker een schets van hem maakte. Al haar schriften stonden vol met portretten van medeleerlingen.
          "Pay, is dat een serieuze vraag? Wanneer ben ik niet bij een feest?" De verbazing was duidelijk hoorbaar en Payton keek de jongen even aan en knikte. Soms vergat ze wat voor een imago hij had, zeker aangezien hij niet op die manier was in haar bij zijn.
          "De echte vraag is, ga jij naar het feest? En wat doe je aan?" Vervolgde de jongen vervolgens met een ondeugende blik in zijn ogen die Payton even van stuk bracht. Haar blauwe ogen bleven op de zijne hangen alvorens ze wat naar achteren schoof en bedenkelijk voor zichzelf uit staarde.
          "Ja, dat is wel de bedoeling in ieder geval. Even kijken wie er allemaal gaan van ons groepje," sprak Payton. "Oh, is het de bedoeling dat we ons omkleden?" Voegde ze er lachend aan toe terwijl ze op haar kleding wees. "En ik maar denken dat ik gewoon zo kon gaan."
          Daarna wilde ze hem eigenlijk vragen met wie hij ging maar de zin bleef hangen op haar lippen. Wilde ze het wel weten? Payton was enigszins op de hoogte van zijn onderonsjes met Marlene en ze had er nooit echt iets bij gevoeld. Maar alles leek een beetje veranderd te zijn sinds die dronken kus.
          Na een korte stilte schoof Payton haar schrift naar Lucas toe zodat hij de tekening kon zien en keek hem toen aan. "Dus, wie heeft de eer je te vergezellen vanavond?"


    When time and life shook hands and said goodbye.