• MANHATTAN'S ELITE
    ROLLENTOPIC X•X PRAATTOPIC X•X SPEELTOPIC

    MANNEN
    • Aristotle Benedict Davenport • Rohirrim • The Bastard • Pedro Bertolini • 1
    • Axel Allaway • GreenIight • The Photographer • Jerry Maestas • 3
    • Broderick Archer • Scurll • The Rebel Teacher • Nick Bateman • 4
    • Deoin O'Dell • Foolish • The Enigma • Keith Powers • 6
    • Emrys Bennett • Obeah • The Friendzone • Paul Butcher • 3
    • Fitzgerald Davenport • Ziegler • The Troubled One • Lucky Blue Smith • 4
    • Harrison Caldwell • Mouli • The Golden • Dylan Jordan • 7
    • Harvey Torres • Ziegler • The Hot Mess • Maxence Danet Fauvel • 5
    • Lucas Campbell • Sombre • The Hot Readhead • KJ Apa • 5
    • Santiago Diego Richardson • Vaiana • The Lovable Idiot • Niko Pepaj • 4


    VROUWEN
    • Alyssa Hale • Arioline • Little Miss Perfect • Taylor Hill • 4
    • Brianna Austin • Ursula • X • X • 7
    • Cassandra Rose Carter • Hopps • The Actress • Luca Hollestelle • 2
    • Emmanuelle Villanueva • Hepzibah • The Seductress • Camila Morrone • 7
    • Esmé O'Donnell • Vaiana • Plastic Queen B • Sahara Ray • 5
    • Julie Harding • Penn • The Good One • Dianna Agron • 4
    • Lana Greystone • Phorthos • The Mystery • Bridget Satterlee • 3
    • Nikia Marshall • Virago • The Rebel • Cindy Kimberly • 4
    • Payton Archer • Sempre • The Artist • — • 2
    • Yasmin Maldini • Sombre • The Ex Model • Vittoria Ceretti • 7


    ROLLEN / SECRETS / STATUS
    ——— Alyssa Caitlin Hale
    ——— Status
    • Little Miss Perfect
    ——— Secrets
    • Geen maagd meer
    • Nachtclubleven, drinken (veelvuldig)

    ——— Aristotle Benedict Davenport
    ——— Status
    • The Bastard
    ——— Secrets
    • Maagd
    • Mishandeling, lichamelijk (door vader)
    • Protestbewegingen, bedreiging / geweld / vernieling (daardoor gevangenis)

    ——— Axel Francisco Allaway
    ——— Status
    • The Photographer
    ——— Secrets
    • Seks, beste vriend Emrys
    • Stelen, filmrolletjes
    • Zusje, verstandelijke beperking

    ——— Broderick Archer
    ——— Status
    • The Rebel Teacher
    ——— Secrets
    • Affaire, leerling Nikia
    • Dominant
    • Seks, leerling Rose
    • Seksverslaafd

    ——— Cassandra Rose Carter
    ——— Status
    • The Actress
    ——— Secrets
    • Seks, docent muziek

    ——— Deion Lamar O'Dell
    ——— Status
    • The Enigma
    ——— Secrets
    • Vader

    ——— Elif Johnson
    ——— Innerlijk / Uiterlijk / Secrets
    ——— Status
    • The Loner
    ——— Secrets
    • X


    ——— Emmanuelle Villanueva
    ——— Status
    • The Seductress
    ——— Secrets
    • Sextape

    ——— Emrys Beauregard Bennett
    ——— Status
    • The Friendzone
    ——— Secrets
    • Prostitutie, cougars
    • Seks, beste vriend Axel
    • Trio, man / man / vrouw

    ——— Esmé Candice O'Donnell
    ——— Status
    • Plastic Queen B
    ——— Secrets
    • Faker, innerlijk / uiterlijk
    • Plastische chirurgie

    ——— Fitzgerald Sebastian Davenport
    ——— Status
    • The Troubled One
    ——— Secrets
    • Depressie / Dip, zelfmoordneigingen (daardoor psycholoog)
    • Homoseksueel, in de kast

    ——— Harrison Caldwell
    ——— Status
    • The Golden
    ——— Secrets
    • Obsessive Compulsive Disorder

    ——— Harvey Richard Torres
    ——— Status
    • The Hot Mess
    ——— Secrets
    • Adoptie, meisje bezwangerd
    • Kostschool

    ——— Julie Harding
    ——— Status
    • The Good One
    ——— Secrets
    • Scheiding, moeder vertrokken (kans op financiële problemen)

    ——— Lana Marion Greystone
    ——— Status
    • The Mystery
    ——— Secrets
    • Bedrijfsfraude, vader (daardoor gevangenis)
    • Naamsverandering

    ——— Lucas Theo Campbell
    ——— Status
    • The Hot Readhead
    ——— Secrets
    • Bedreigd, ex moeder (drugsdealer)
    • Stalker, ex moeder (drugsdealer)

    ——— Nikia Willishka Marshall
    ——— Status
    • The Rebel
    ——— Secrets
    • Affaire, docent muziek
    • Switched at birth, fout ziekenhuis

    ——— Payton Helena Archer
    ——— Status
    • The Artist
    ——— Secrets
    • Chantage, docent wiskunde (drugsgebruik)

    ——— Phoebe Sue Robinson
    ——— Extra / Geschiedenis / Innerlijk / Secrets / Satus
    ——— Status
    • X
    ——— Secrets
    • X


    ——— Santiago Diego Cruz Richardson
    ——— Status
    • The Lovable Idiot
    ——— Secrets
    • Bijbaantje, fastfoodtruck
    • Huisarrest (afgesloten geld)

    ——— Yasmin Deam Maldini
    ——— Status
    • The Ex Model
    ——— Secrets
    • Aangerand
    • Eetstoonis


    BEGIN
    Het is een zonnige vrijdagmiddag — alhoewel de wind ontzettend koud waait. De jongeren hebben vrije studie uren op school, welke zij verplicht zijn te doen. Dit kan op verschillende manieren — bijles (docent of leerling), groepsgewijs leren, individueel leren, sporten, et cetera. Let hierbij wel op dat er wel degelijk supervisie is van verschillende docenten.
    Later op de dag vindt er een groot feest plaats, ter ere van het jubileum van een grote modezaak uit Upper East Side — iedereen is uitgenodigd vanwege de hoge statussen. Dates zijn optioneel. Avondkleding is verplicht.


    RODDELS
    Binnen de Upper East Side zijn roddels de orde van de dag — echter, de laatste weken duiken steeds meer roddels op welke een harde kern van waarheid bevatten, voornamelijk rondom de jongeren van de hogere klasse. Vanwege een anoniem Twitter account die iedereen vol spanning volgt (want roddels zijn nu eenmaal geweldig zolang ze niet over jou gaan) houden ze alle nieuwtjes in de gaten. Zojuist heeft de anonieme Gossip Girl een nieuwe lading raadsels online gegooid, wat scheve ogen zal geven. Weet jij de betekenis erachter? Of zijn het daadwerkelijk roddels zonder enige betekenis? Er is maar één ding zeker — en dat is dat het tempo van de roddels omhoog zal blijven gaan — en niemand is veilig.

    @ Mr. Archer — de nieuwe juniors al gezien? Sommigen vallen vast en zeker onder uw speciale curriculum. . .
    @ Deion — al een beetje bijgekomen van de slapeloze nachten? Jammer dat het niet van de seks was, hm?
    @ Emrys — Mrs. Robinson called.
    @ Harvey — genoten van je 'vakantie', kiddo?
    @ Lana — ze zeggen dat de appel niet ver van de boom valt, al bang?
    @ Rose — en iedereen maar denken dat je talent had van jezelf, maar die cijfers komen wellicht ergens anders vandaan.
    @ Yasmin — heb je de nieuwe chocoladetoetjes al gezien in de kantine? Ze zijn om te smullen. . .


    POSTS
    • Begin geen ORPG — laat je personage na een aantal posts wisselen.
    • Vermelden: Naam • Leeftijd • Status • Secret(s) • Waar? • Wie?
    • Wees enthousiast — herinner elkaar aan het posten.


    REGELS
    Mogelijk kan er van de regels afgeweken worden — mits duidelijk aangegeven.
    • De huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid langer dan drie dagen melden (weergegeven in praattopic)
    • Maximaal twee personages per persoon
    • Wees origineel en realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 250 woorden per post
    • 16+ is toegestaan, mits duidelijk aangegeven
    • Ruzies enkel en alleen IC
    • Alleen Mirte maakt nieuwe topics aan

    © Tormienne & Ziegler — toestemming voor heropening

    [ bericht aangepast op 3 sep 2017 - 12:07 ]


    •

    CASSANDRA ROSE CARTER
    "Actually... I'm going to go with the fame and fortune."


    17 • the actress • hallways • with Ari and Marlene • outfit

    Ari ziet eruit alsof hij elk moment neer kan vallen van de stress maar toch kan hij het niet laten te glimlachen en dat zorgt voor een grijns rond mijn lippen. 'Bijna,' antwoordt hij vervolgens, 'ik heb alleen nog geen date, drama ook altijd met die vrouwen.' Ik grinnik even en leg mijn boeken op tafel. Wiskunde is een hel, maar stiekem kan ik er wel van genieten als ik het snap en de opdrachten juist kan maken. Het is niet mijn allerbeste vak, maar toch sta ik gemiddeld een dikke voldoende. Het is nodig om binnen te komen bij een goede universiteit, dus ik doe er alles aan.
          'Spreek voor jezelf,' lach ik Ari toe.
          Ik open mijn schrift als het gesprek stilvalt en ik pak vast een pen, tot ik Ari's wanhopige gezichtsuitdrukking zie en hem met opgetrokken wenkbrauwen aankijk.
          'Rosie, ik kan Spaans toch niet alleen maken. Please help me! Ik doe alles. Alles! Wat je maar wilt!'
          Een gegiechel kan ik niet onderdrukken als ik hem zo naar me zie kijken en ik denk even na. Ik heb nog geen date voor vanavond en misschien is het voor de media-aandacht beter als ik alleen of met een vriendin kom, maar toch zou ik het ook niet verkeerd vinden om een keer met een knappe jongen aan mijn zijde op de rode loper te verschijnen. Ik bijt kort op mijn onderlip en richt me tot Ari, als ik een beslissing heb gemaakt. 'Wil je mij dan vergezellen naar het feest vanavond?' vraag ik. Voor zover ik weet heeft het merendeel van mijn vrienden al wel dates en als ik alleen aankom, voel ik me altijd zo zielig. Mijn ouders zullen er ook zijn en mijn broer ook, maar die neemt zelf ook iemand mee. Misschien is het juist wel een keer leuk om voor een verrassing te zorgen. Ik vind Ari lief en leuk. Ik ben niet verliefd op hem, echt niet, maar hij is echt niet lelijk en ik vermaak me altijd prima met hem. In ruil voor zijn gezelschap kan ik hem dan best helpen met Spaans. 'Als je dat wilt, help ik je met Spaans,' lach ik. 'De nada.'

    [ bericht aangepast op 5 sep 2017 - 13:30 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lucas      Theo      Campbell

    'The hot redhead'



    Lucas - 19y/o - library with Payton - happy

    Payton vond het goed dat ik de schets uit het blok scheurde, dus ik pakte het voorzichtig aan en scheurde het blaadje zo voorzichtig mogelijk los. Als ik dit zou verscheuren, zou het echt een zonde zijn. Ik vertelde Payton, - terwijl ze een koekje aan het eten was - dat ik nog niemand had voor het feest en dat ik haar wel graag mee zou willen hebben. Payton en ik waren al vaker samen naar feesten geweest, waarom zou het nu niet kunnen? Ik zag haar nadenken over de vraag en uiteindelijk besloot er een glimlach.
          'Vooruit dan,' besloot Payton uiteindelijk, 'omdat je het zo lief vraagt' zei ze met een brede glimlach terwijl ze opstond en haar spullen in haar tas deed. Het leek mij ook wel een goed idee om te gaan, het was hier doodsaai en het is niet alsof we daadwerkelijk iets nuttigs gingen doen.
          'Zullen we anders naar de kantine gaan? Ik heb honger en het is toch niet alsof we iets gedaan krijgen.' ze had zeker wel gelijk, dus ik besloot ook op te staan en propte mijn spullen in mijn rugzak. De schets netjes in een boek, zodat hij niet zou verkreukelen.
          'Dat klinkt me goed in de oren, ik lust wel een kipsandwich ofzo.' zei ik vrolijk terwijl ik mijn tas om mijn schouder gooide. Payton pakte haar mobiel na een korte tril en er verscheen een frons op haar gezicht.
          'What's up girl?' vroeg ik nieuwsgierig, ik hoopte dat het niks ernstigs was, maar ze keek niet erg vrolijk. Ik sloeg een beetje lomp een arm om haar heen en liep richting de kantine. Ik had nog geen idee wat ik aan ging doen vanavond, het was me allemaal nog een beetje een raadsel. Gelukkig heb ik genoeg in de kast hangen.



    - thank you for existing -

    Aristotle Benedict Davenport
    Art should comfort the disturbed ———
    disturb the comfortable.

    18 • The Bastard • Abusing father & Jail & Virgin • @ Lockers • Rose • Outfit

          Terwijl Rose een zacht gegiechel uit weet te stoten, kan Ari een zachte grijns met geen enkele mogelijkheid onderdrukken. Wanneer zijn telefoon een zachte vibratie op de tafel weet te produceren, kijkt hij vliegensvlug naar het binnen gekomen bericht en laat zijn vingers niet veel later over het touchscreen vliegen — waardoor hij binnen enkele seconden een bericht terug heeft verzonden. Daarna laat hij zijn telefoon in zijn broekzak glijden, vastberaden om verdere berichten te negeren.
          >>> Payton
          K. Geen behoefte om die klootzak te zien vanavond. Zie je ooit wel weer eens. Bye.

          ‘Wil je mij dan vergezellen naar het feest vanavond? Als je dat wilt, help ik je met Spaans. De nada.’
          Ari kijkt omhoog richting Rose, met een gigantische glimlach rondom zijn mondhoeken. Ari heeft Rose altijd geplaagd door kleine, flirtende opmerkingen haar richting uit te sturen, maar hij had nooit ofte nimmer verwacht dat ze hem daadwerkelijk uit zou vragen. Ari leunt met zijn beide armen op tafel, zodat hij Rose recht aan kan kijken.
          ‘Deal, miss Carter. Als je beloofd me bij te staan in mijn zoektocht naar alcohol en vermaak op deze verschrikkelijke avond. Nu ben je mijn held.’ Ari neemt Rose’ gezicht in zijn handen, komt omhoog van zijn stoel en plant een kus op haar voorhoofd. ‘Ik heb geen zin meer in Spaans. We moeten onze outfits bespreken.’ Ari praat overdreven en sarcastisch, waarbij hij weer gaat zitten. Het kan hem daadwerkelijk niets schelen wat hij aan doet vanavond, alhoewel hij weet dat hij enigszins netjes voor de dag moet komen. ‘Welke kleur is je jurk? Dan match ik wel met m’n stropdas, daar hamert m’n. . . moeder altijd op.’ Het is alsnog vreemd om ‘moeder’ te zeggen tegen de vrouw die toevallig bij zijn biologische vader hoorde.


    •