• Ik namelijk wel.

    Ik zag net twee titels van nieuwsberichten die vlak onder elkaar stonden. De ene ging over een eekhoorn en de andere over een boksgevecht en ik las blijkbaar nogal scheef, dus een moment lang dat ik dat het ging over een eekhoornboksgevecht, maar dat bleek een leugen. Ik ben zowel opgelucht dat we als mensheid geen eekhoorns laten boksen voor ons eigen morbide plezier, als teleurgesteld dat ik geen eekhoorn met gigantische rode bokshandschoentjes aan zijn kleine eekhoornpootjes kon bekijken. (no_chears)

    Wat is jouw mening over potentiële eekhoornboksgevechten? Is het ethisch? Weegt de schattigheid zwaarder dan onze morele plicht in dit geval? Is het überhaupt nog schattig, of gewoon doodeng omdat het ons er benauwend bewust van maakt hoe dodelijk eekhoorns kunnen zijn en dat die kleine boksers in iedere boom boven je hoofd kunnen zitten, gewoon wachtend tot je een zwak moment hebt en ze kunnen toeslaan om een eekhoornimperium te stichten op aarde waarin mensen alleen mogen leven als ze voldoende nootjes offeren iedere week?

    Of, als je geen meningen hebt over eekhoornboksgevechten (of je liever uit de discussie wilt houden voor het geval dat onze toekomstige eekhoornoverlords weten wat het internet is): lees jij ook weleens iets verkeerd waardoor het veel interessanter lijkt dan het eigenlijk is?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had het eigenlijk net met jouw post :')
    Vaak lees ik eenhoorn in plaats van eekhoorn ofzo, verder kan ik niet meteen een voorbeeld vinden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    Ik had het eigenlijk net met jouw post :')
    Vaak lees ik eenhoorn in plaats van eekhoorn ofzo, verder kan ik niet meteen een voorbeeld vinden.


    Haha ik had op gegeven moment ook dat ik eenhoorn las.


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb juist de titel drie keer opnieuw gelezen, omdat ik dacht dat je daar misschien expres een typefout had gemaakt waar ik dan overheen las. (cat)


    everything, in time

    Haha wauw. Dit topic moet genomineerd worden voor topic van het jaar. ^^


    En inderdaad! Ik las op een gegeven moment ook eenhoorn, maar ik denk dat de bedoeling van dit topic ook was om ons stiekem in de war te maken.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Altomare schreef:
    Ik had het eigenlijk net met jouw post :')
    Vaak lees ik eenhoorn in plaats van eekhoorn ofzo, verder kan ik niet meteen een voorbeeld vinden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.