• Goedemiddag allemaal,

    Nu de kerstdagen voor de deur staan, leek het me het uitgelezen moment om jullie te vragen naar jullie plannen voor de feestdagen. In Nederland zitten we sinds afgelopen weekend in een harde lockdown en ik begreep dat in België dit weekend ook de maatregelen worden aangescherpt. Hopelijk zal dit jullie feestvreugde niet al te veel beïnvloeden.

    Dus: wat zijn jullie plannen met de feestdagen? Wat is het gerecht waar je het meest naar uitkijkt? Wat is het leukste cadeautje dat je voor iemand anders hebt gekocht?

    Ik ben erg benieuwd! Zelf vier ik kerst met mijn eigen familie de ene dag en mijn schoonfamilie de andere dag. Ik kijk heel erg uit naar het eten van een vegetarische stoofpot en ik ben het meest tevreden met de schildercursus die ik voor mijn moeder heb besteld. (A)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Mijn plannen met de kerst zijn ongeveer hetzelfde als die van jou. Alleen doen we binnen de families niet aan kerstcadeaus omdat we ook al Sinterklaas hebben. ;-)


    26 - 02 - '16

    Leuk topic! *O*
    In België zijn er inderdaad nieuwe maatregelen aangekondigd, maar geen beperkingen in de privésfeer. Ik denk persoonlijk dat ze dat twee avonden voor kerstavond niet meer durfden door te voeren. :')

    Ik vier morgenavond bij mijn vriend, mijn eigen gezin viert dan ook Kerstmis, maar het is al een aantal jaren zo afgesproken dat we op oudejaar bij mij thuis komen vieren. (: Normaal maakt mijn vriend elk jaar een quiz, maar dit jaar heb ik die rol op mij genomen en ben ik dus de quizmaster morgen. Ik moet helaas wel de quiz nog afmaken. :W
    Verder heb ik niet echt een voorkeur qua eten, al heb ik liever ijs als dessert dan taart. En mijn favoriete cadeau heb ik al tijdens een secret santa bijeenkomst met vrienden afgegeven. Het waren haaien pantoffels. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voordat de lockdown was aangekondigd, hadden wij gereserveerd bij een restaurant in Zwolle. Maar ja, dat gaat nu helaas niet meer door.
    Dus we hebben voor die dagen lekkere dingen ingekocht en vieren we het gewoon met zijn 3en thuis. n.n

    Leuk topic!

    Ik werk de nacht van Kerstavond op Eerste Kerstdag, en dan ben ik lekker vrij tot het nieuwe jaar! Op Eerste Kerstdag hebben we een uitgebreid acht gangen diner bij mij thuis met mijn ouders en mijn broertje! We doen niet echt aan kerstcadeaus, maar ik heb wel zin in een avondje lekker met z'n viertjes zijn :Y)


    Borahae.

    Wat een gezelligheid allemaal!
    Ik ben bij mijn schoonouders op eerste kerstdag, waar we met alle kinderen + aanhang gezellig eten en cadeautjes uitpakken.
    Op tweede kerstdag heb ik mijn ouders en opa & oma bij ons thuis uitgenodigd en gaan mijn vriend en ik voor ze koken.


    Tell me about it, stud.

    Ik heb vrijdag een bakdag gehad. Gingerbread huisje gemaakt en in elkaar gezet ( duurt even maar is super leuk als je staat). Ik heb poppetjes gemaakt en versierd met glazuur, kerstbomen gemaakt en bedekt in botercreme.
    In de avond lekker gegeten en een choco sneeuwpop die gevuld is met marshmallows in melk gedaan. *ik was zo blij als n kind rond Sinterklaas *

    Vandaag heb ik de lunch gemaakt. Opa en oma's kwamen voor de lunch en daarna borrelen. Vanavond lekker filmpje kijken en gluhwein van een lokale winkel proeven

    Morgen met t gezin gaan we op de tv airconsole spelletjes spelen, kerstbier drinken, borrelen en bakplaten.

    Voornamelijk veel eten en lekkere drankjes XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan