• Want orginele titel enzo.

    Omdat ik een beetje vast zit met m'n soty, probeer ik nu een kort verhaal te schrijven om zo hopelijk uit m'n writers block te komen. Aangezien ik alleen echt geen leuke cover weet te verzinnen, hoop dat ik dat een creatieveling me erbij kan helpen :3

    Titel: De Kou
    Korte samenvatting: Het speelt zich af miljoenen jaren van nu, als de zon dood is en de laatste stralen op aarde afnemen en het menselijk leven langzaam uitsterft.
    Sfeer: dramatisch, eenzaam, een tikkeltje duister maar ook weer niet té
    Overig: Ik heb geen afbeeldingen qua idee, maar er hoeft geen gezicht op de cover. Het liefst alleen koele tinten zoals grijs, blauw en wit. Misschien een mooi landschap in de winter maar dat laat ik aan jou over (:

    Ik zou er in elk geval heel erg mee geholpen zijn!



    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik wil wel iets proberen! ^^


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik kan iets proberen voor je ^^


    obsessive rage

    Londres schreef:
    Ik wil wel iets proberen! ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."



    Hier is een eerste probeersel, ik weet niet wat je er van vindt, als je het oké vindt stuur ik nog wel een betere versie! ^^


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Ik ga ook een poging doen.


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Ik ga ook een poging doen.


    Ik heb normaal gesproken morgen mijn pc weer.


    Heaven is a place that we all have


    oi, suzy

    En een nieuw probeerseltje, ditmaal in betere resolutie...


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather


    Ik weet niet of je het iets vindt maar dit is wat ik er van heb kunnen maken, alles kan nog aangepast worden ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    Ik moet zeggen dat het best moeilijk was om het niet op een soort van "Christmas" cover te laten lijken, hopelijk vind je het wat haha. Alles kan nog aangepast worden, het verschil van deze twee zit 'm in de kleur, ze zijn beide aanklikbaar.


    obsessive rage

    gonna try somethiiiiing :Y)


    take risks


    oke het is niet precies geworden als wat ik in gedachten had, maaaaar ik heb in ieder geval iets geprobeerd !!!!
    aanpassingen zijn ofc altijd mogelijkkk


    take risks

    Mouli schreef:


    oke het is niet precies geworden als wat ik in gedachten had, maaaaar ik heb in ieder geval iets geprobeerd !!!!
    aanpassingen zijn ofc altijd mogelijkkk


    Now I definitely lost, haha


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:


    Ik moet zeggen dat het best moeilijk was om het niet op een soort van "Christmas" cover te laten lijken, hopelijk vind je het wat haha. Alles kan nog aangepast worden, het verschil van deze twee zit 'm in de kleur, ze zijn beide aanklikbaar.


    Oehh wauw, deze is echt heel gaaf! huppelt het topic weer uit


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Now I definitely lost, haha

    WOW NEE DIE VAN JOU IS ECHT SUPERMOOI


    take risks