• Hello everyone,

    So, ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: ik zoek een naam voor een mannelijke militair. De naam moet kort (max. 2 lettergrepen) zijn en geschikt voor een jonge vent (rond de dertig), maar niet te ongewoon (zoals tegenwoordig 'Storm' of 'Bloem' voor meisjes, bah).
    Daarnaast zou ik het ook leuk vinden als de man een bijnaam heeft, of als zijn naam kan worden afgekort (zoals 'Mike' voor 'Michael').

    Ik heb geen voorkeur voor een bepaalde beginletter.

    Overigens heb ik het namentopic al doorgenomen, maar verder dan 'Michael (Mike)' kom ik niet.

    Thanks en een koekje aan iedereen die reageert. (flower)


    oi, suzy

    Heb je in dit topic al gekeken? Anders ga ik even bijdehand zijn: heb je al op google opgezocht: boy names oid.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Dat topic heb ik even doorgekeken en daar zit niet echt iets bij; Google had ik eerder al geprobeerd, niets opgeleverd.


    oi, suzy

    Wat voor naam wil je hebben? Echt Hollands of liever een Engelse naam? (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Engels/Amerikaans/Brits, ja.


    oi, suzy

    Heb bij google ingetypt Boy names with nicknames en toen kwam ik op deze site terecht.

    Ik vind er leuke namen bij staan. Daarbij vind ik het ook leuk als ik een naam kan afkorten. Ik hoop dat je er iets aan hebt.


    Physics is awesome

    Wat vind je van de naam, Declan? Die kan afgekort worden tot Dec?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Samual 'Sam', Nathan 'Nate', Nicolas 'Nic' of 'Nico', Raymond 'Ray', euhm, euhm... verder kom ik ook niet meteen.


    16 - 09 - '17

    MacGyver schreef:
    Heb bij google ingetypt Boy names with nicknames en toen kwam ik op deze site terecht.

    Ik vind er leuke namen bij staan. Daarbij vind ik het ook leuk als ik een naam kan afkorten. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

    Ik zoek dus namen met maximaal 2 lettergrepen, deze site geeft met minstens drie...

    De rest, bedankt voor het antwoorden, maar er is geen enkele naam bij welke ik echt een wauw-gevoel heb... I'll just stick with Michael 'Mike'... (cat)
    Toch bedankt voor het meedenken (:


    oi, suzy

    Aiden (Aid), Alex (Al), Arthur (Art), Calvin (Cal), Collin (Col), David (Dave), Denis (Den), Dexter (Dex), Duncan (Dunk)

    Edgar (Ed), Erick (Rick), Jacob (Jake) , Jason (Jace), Jeffrey (Jeff), Jayden (Jade), Joshua (Josh),

    Lauren (Lau), Lennon (Len), Leon (Leo), Marcus (Mark), Martin (Mart), Micah (Mik), Peter (Pete), Robin (Rob), Steven (Steve), Victor (Vic).

    Sorry voor zoveel namen 😂

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 17:49 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Devitt schreef:
    Samual 'Sam', Nathan 'Nate', Nicolas 'Nic' of 'Nico', Raymond 'Ray', euhm, euhm... verder kom ik ook niet meteen.


    Verdacht veel namen van de Uncharted-serie hahaha.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Verdacht veel namen van de Uncharted-serie hahaha.


    Oh, hahaha! Ik stond er zelf eigenlijk niet bij stil.


    16 - 09 - '17

    -> Slotje op aanvraag


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer