• BLOODTRAITORS


    ROLES

                                                                                                                                                                                                   
    Naam Bloedstatus Saralonde Faceclaim Pagina
    Naam Bloedstatus User Faceclaim Pagina
    Dominic St. James Pureblood Ziegler Tom Webb 1.3
    Naam Pureblood Marlow Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Hermownninny Faceclaim Pagina
    Alfred St. James Pureblood Vaiana Tom Webb 1.3
    Bran Desmond Pureblood SebastianVerlac Grant Gustin 1.1
    Naam Bloedstatus User Faceclaim Pagina
    Vrouwen
    Xenia Delacroix Pureblood Sempre Faceclaim 1.1
    Naam Pureblood Sunfyre Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Hopps Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Tormienne Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Stormfly Faceclaim Pagina
    Naam Muggleborn Motunui Faceclaim Pagina
    Naam Half-Blood Necessity Faceclaim Pagina
    Naam Half-Blood Phorthos Faceclaim Pagina


    ROLLENTOPICPRAATTOPIC • SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 1 sep 2017 - 19:06 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mahigan schreef:
    Iemand van Hufflepuff voor Arthur?


    Ik heb Bran


    Bowties were never Cooler

    Slughorn schreef:
    (...)

    We zijn beide Gryffindor, ik kan naast je zitten aan de tafel? Ik heb alleen nog geen idee hoe we tegenover elkaar moeten gedragen (':
    Oh oeps, ik zag net dat je al antwoord had, ik las eroverheen. Sorry


    Hm misschien is dit wel handiger qua startpunt, misschien dat hij Xenia helpt met bepaalde vakken en ze een goede band hebben?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Slughorn schreef:
    Ik zat me te bedenken, maakt het uit in wat voor tijd je schrijft?
    Of mag je dat zelf uitkiezen. Dat was eerder altijd, maar ik ben al lange tijd uit RPG (':
    Maar moet ik bijvoorbeeld uit de ik-persoon schrijven, of mag ook derde?


    Je mag zelf doen wat je het prettigst vind, maar graag wel consequent in dezelfde tijd en persoon schrijven. Dus niet halverwege een post wisselen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2017 - 22:35 ]


    Bowties were never Cooler

    Sempre schreef:
    (...)

    Hm misschien is dit wel handiger qua startpunt, misschien dat hij Xenia helpt met bepaalde vakken en ze een goede band hebben?


    Ik vind het prima^^ top!


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb vandaag eindelijk tijd om te posten. Iemand waar ik Florence heen kan sturen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik heb vandaag eindelijk tijd om te posten. Iemand waar ik Florence heen kan sturen?


    Dominic?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Dominic?

    Prima!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Calice schreef:
    Ik had haar gemist, maar ik zou haar wel spreken zonder zo'n smerige omgeving.


    Haha, au. I like de opmerking.


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Haha, au. I like de opmerking.

    Ik ook :'D

    Goed, mijn post noemt men 'help hoe krijg ik ooit een hufflepuff halfblood bij een slytherin pureblood met een haat aan halfbloods, terwijl ik zwaar inspiratieloos ben voor een post, maar eigenlijk geen huiswerk wil doen en dus toch ga posten :')'


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    ***

    [ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 18:03 ]


    Bowties were never Cooler

    Slughorn schreef:
    (...)

    Haha, au. I like de opmerking.



    haha thanks, voelde me wel beetje gemeen, maar het is caleb dus ja haha

    Zou iemand me kunnen helpen? c:

    Ik had voor mijn Fc graag Amandla Stenberg gekozen, maar ik zit met een vraagje. Het is nogsteeds 1886 en als ik me niet vergis is rascisme daar nog geen veelbesproken iets.

    Nu is ze wel een meisje met een donkere huidskleur, maar zou dat een probleem zijn denk je of zouden mensen haar judgen (in de rpg natuurlijk) dat ze een volbloedsheks is van 'gemengde' afkomst.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hm lastige vraag, ik zou zelf zeggen dat pureblood families van oorsprong een blanke huidskleur hebben, zeker Britse families, dus ja ik weet het niet :c

    She's so pretty though


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Hm lastige vraag, ik zou zelf zeggen dat pureblood families van oorsprong een blanke huidskleur hebben, zeker Britse families, dus ja ik weet het niet :c

    She's so pretty though


    Yesss dat was ik ook aan het denken :c (tenzij ze toch een halfbloed zou mogen zijn want dan vallen de puzzelstukjes die ik in gedachten had wel samen :') )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    Zou iemand me kunnen helpen? c:

    Ik had voor mijn Fc graag Amandla Stenberg gekozen, maar ik zit met een vraagje. Het is nogsteeds 1886 en als ik me niet vergis is rascisme daar nog geen veelbesproken iets.

    Nu is ze wel een meisje met een donkere huidskleur, maar zou dat een probleem zijn denk je of zouden mensen haar judgen (in de rpg natuurlijk) dat ze een volbloedsheks is van 'gemengde' afkomst.



    Racisme in de tijd was grotendeels gebasseerd op sociale klasse in plaats van huidskleur, al begonnen zeker de rijke Britten langzaam aan ook neer te kijken op niet blanke personen, maar bijvoorbeeld ook op Ieren en Welshmen.
    Slavernij was in de UK op deze tijd al meer dan 50 jaar afgeschaft, maar misschien dat ze uit een rijke Zuid-Afrikaanse/Kenyaanse familie komt, die naar de UK is gekomen bij de kolonisatie?


    Bowties were never Cooler