• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East High — Californië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Chardonnay Parker Sweetwather • The ''One'' Person • Madelaine Petsch • Windvlaag • 1.3
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Idk. • Greenlight • 1.2
    Peaches Riddle • Status • Jessie Paige • Herfst • 1.5
    Rosa Thomason • The Life of The Party • Faceclaim • Phortos • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Scarlett Leithold • Virago • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Ertha Latisha Green • The Newby • Bee Melvinn Windvlaag • 1.6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Miranda Kerr • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Noah Christopher Andrews • The Hyper • Cole Sprouse • Windvlaag • 1.3
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • Maluma • 1.1
    Naam • Status • Faceclaim • philocaly • Pagina
    Parker Thomas Smith • The Jock • Idk • Obeah • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Idk • Obeah • 1.2
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prine Charming • Pierson Fodé • Vaiana • 1.5
    Naam • The Cutey • Manu Rios Windvlaag • Pagina

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2017 - 14:06 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Mag ik een jongen en meisje? c:


    El Diablo.

    Zou ik een meisje mogen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mag ik een vrouwelijke rol?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    Mag ik een vrouwelijke rol?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik zou ook graag een meisje willen :3 Graag als reputatie 'The Life of The Party' of iets in die richting

    [ bericht aangepast op 2 sep 2017 - 15:40 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik nog een meisje?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik wil graag een reservering maken voor een mannelijke rol — senior, captain football team, status The Asshole.
    Ik moet nog even kijken of ik zeker weten mee doe, dat laat ik zo snel mogelijk weten.


    •

    Zou ik een vrouwelijke rol mogen? :Y)


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik vind alles goed, maar dan staat hierbij een stop op de meiden.
    Ik zet iedereen er later bij.


    ''With all due respect, which is none...''

    Oké, even een belangrijke mededeling.
    Zou iemand zijn meisje in een jongen willen veranderen,
    of er een jongen bij willen nemen?
    Anders komt het nooit meer gelijk.


    ''With all due respect, which is none...''

    Toch maar niet xx

    [ bericht aangepast op 6 sep 2017 - 19:43 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Roman Damario Montana


    — Naam
    Roman >>> From Rome
    Damario >>> Greek Damaris 'gentle
    Montana >>> Mountain

    Door vrienden wordt zijn naam nog wel eens afgekort naar Ro.

    — Leeftijd
    19 jaar || 22 augustus
    Roman is geboren op een snikhete dag in augustus. De 22e om precies te zijn. De temperatuur was boven de 30 en er stond geen wolkje aan de lucht, een zuchtje wind was ook teveel gevraagd. Om 8 uur 's avonds precies werd hij geboren. Roman is geboren in Princeton Hall.

    — Reputatie
    Latino Fuckboy.
    Roman is niet het type dat zich heel makkelijk aan een dame zal binden en met de vriendinnetjes die hij tot nu toe heeft gehad werd hij uiteindelijk toch verleid door een andere mooie dame. Vandaar dat je hem al heel lang niet meer in een echte relatie ziet, maar dames genoeg. Hij houd wel van wat fun en meerdere dames versieren tegelijk vind hij zeker wel leuk. Hij is niet de fuckboy waar mensen van walgen als ze aan hem denken, want tegelijk staat hij bekend als een gezellige jongeman die het altijd wel leuk kan maken. Hij houd er nou eenmaal gewoon van om tussen de lakens te duiken met vele vrouwen, al heeft het er misschien ook wel mee te maken dat hij een soort bindingsangst heeft.

    — Geheim
    ~ Roman heeft voor de buitenwereld een beeld gecreëerd dat hij een perfect leven heeft. Maar dat is eigenlijk niet het geval. Ze hebben bij hem thuis bakken met geld en dat is ook nooit een probleem geweest. Romans vader is echter niet vuil om zijn handen en harde woorden te gebruiken, al jarenlang is dit het geval. Een aantal jaar geleden is Romans moeder vertrokken van de een op de andere dag. Dit alles heeft hem behoorlijk beschadigd en wat bindingsangst gegeven. Hier spreekt hij echter nooit over en zorgt hij ervoor dat hij (meestal) een lach op zijn gezicht heeft zodat niemand ernaar vraagt.
    ~ Roman zat tot vorig jaar in het footballteam. Dit tot de coach hem uit het team gooide. Roman had namelijk een korte maar vurige affaire met zijn vrouw en het duurde toch wel even voor hij erachter kwam. Toen dit het geval was scheidde hij van zijn vrouw en Roman werd gelijk uit het team gegooid, tot de dag van vandaag haat de coach hem. Dit terwijl ze eerst toch wel een goede band hadden, bijna alsof hij Roman als zijn zoon zag. Toen ernaar gevraagd werd zei Roman simpelweg dat hij er geen zin meer in had.

    — Karakter
    - Erg charmant/Flirty
    - Gangmaker
    - Spontaan
    - Grappig
    - Relaxed
    - Cheeky
    - Sociaal
    - Best intelligent
    - Brutaal
    - (Lichte) bindingsangst/Afstandelijk
    - Niet de trouwste
    - Macho
    - Slecht met emoties
    - Dominant
    - Temperamentvol
    - Sassy

    Roman is een populaire jongen en dit heeft hij vooral te danken aan zijn innerlijk. Hij is spontaan en echt de gangmaker van een groep. Is het saai, dan weet hij het wel leuk te maken. Waar het feestje is, is hij. Hij kent geen schaamte en bijna geen grenzen, leuk heeft hij het wel. Daar zorgt hij zelf wel voor. Dit is echter niet waar hij om bekend staat, nee... Zijn hele status is opgebouwd door zijn eeuwige, geweldige charmes en vele geflirt. Hij durft alles te zeggen maar weet ook heel goed wat hij wel en niet moet zeggen -maar hij is wel een beetje cheeky te noemen-, hij durft op de dames af te stappen... Dit zorgt ervoor dat vrouwen om zijn vingers wikkelen praktisch kinderspel voor hem is. Maar niet alleen zijn charmes toveren een lach op je gezicht, ook zijn humor gebruikt hij vaak. Als je down bent is hij er wel om je weer op te fleuren.
    Verder is het een sociale jongen die overal wel vrienden kan maken, waardoor zijn vriendengroep groot en divers te noemen is. Hij is een relaxed type dat niet snel ergens een probleem van zal maken maar tegelijkertijd ook niet zo snel de ernst van zaken inziet. Hierdoor gaat hij nog wel eens over de grens. Verder is de jongen best intelligent, al betekent dit niet dat hij niet zijn best moet doen. Maar met leren is hoge resultaten behalen een eitje voor hem.
    De jongeman heeft echter niet alleen maar goede punten. Zo is hij behoorlijk brutaal en straight to the point. Hij zegt waar het op staat en het boeit hem vrij weinig of hij daarmee mensen kwetst. Hij heeft een echte no-bullshit attitude. Verder is het een enorme flirt die met vele vrouwen gaat, zich echt aan iemand binden vind hij maar een moeilijk verhaal. Echt een diepe connectie met iemand hebben heeft hem tot nu toe alleen maar oncomfortabel gemaakt. Hij ging dan ook telkens op zoek naar een uitweg, meestal in de vorm van andere vrouwen. Echt trouw is hij dan ook niet te noemen, of hij heeft het in ieder geval nog niet getoond. Voor zijn vrienden en familie zeker, daarvoor gaat hij door het vuur. Op het gebied van liefde is het heel iets anders. Qua emoties is hij sowieso al niet de sterkste en hij stoot ze ook liever af dan dat hij er wat mee doet.
    Verder is hij, zoals wel meer latinos hebben, een aardige macho. Sommige vinden het irritant, anderen vinden het wel wat hebben. Roman is dan ook geen ernstig geval te noemen, maar het zit zeker wel in hem. Roman is niet een type dat over zich heen laat lopen en het liefst zelf de touwtjes in handen heeft. Dominant kan je hem in zekere zin ook noemen, dat beperkt zich zeker niet alleen tot de slaapkamer. Hij is ook aardig temperamentvol, iets wat hij zeker van zijn vader heeft. Op sommige dagen minder erg dan anderen, maar sommige dingen maken hem nou eenmaal snel boos. Tot slot is Roman echt gewoon een sassy fuck en laat hij dat soms maar al te graag merken.





    — Uiterlijk [FC = Maluma]
    Huid: Zijn huid is van nature getint en word in de zomer wel wat donkerder. Hier en daar is een lichter litteken te vinden.
    Haar: Hij heeft zwart haar dat tegenwoordig wat langer is aan de bovenkant en meestal wel goed in model zit.
    Wenkbrauwen: Zijn wenkbrauwen zijn ook zwart, vrij dik en hebben een goede vorm.
    Ogen: Zijn ogen hebben een donkerbruine, bijna zwarte kleur. Vaak is er een speelse twinkeling of uitdagende blik in te vinden.
    Neus: Zijn neus is recht en wat breed, maar past wel bij zijn gezicht.
    Lippen: Zijn lippen zijn vol, zacht en zachtroze van kleur.
    Gezicht: Zijn gezicht word goed vormgegeven door scherpe kaaklijnen en hij heeft vrijwel altijd een kort baardje of anders stoppeltjes.
    Lengte: Hij bereikt de 1.87
    Lichaam: Zijn lichaam is ietwat breed en vrij gespierd, hij gaat dan ook een paar keer per week naar de sportschool.
    Piercings: Hij heeft gaatjes in zijn oren en heeft ooit voor een verloren weddenschap een tepelpiercing laten zetten. Eigenlijk moesten dat er twee zijn maar hij vond het te pijnlijk, waardoor die alleen links zit.
    Tattoos:Hij heeft een volledige sleeve links en zijn rechteronderarm is ook een work in process. Verder heeft hij een kroon achter zijn linkeroor en wat tattoos op zijn borst.

    — Geschiedenis
    Elijah Montana ~ 47 ~ General army ~ American/Colombian
    Marina Reyes ~ 42 ~ Doctor ~ Colombian
    Sasha Montana ~ 17 ~ High school student ~ 3/4 Colombian/1/4 American
    Kaya Montana ~ 15 ~ High school student ~ 3/4 Colombian/1/4 American

    Roman groeide op in een vrij rijke familie en kwam op dat gebied ook niks tekort. Twee en vier jaar na zijn geboorte werden ook zijn twee zusjes geboren, Sasha en Kaya. De drie hadden altijd al een vrij hechte band (met natuurlijk ook de nodige onenigheden tussen broer/zus), staan vandaag de dag nog altijd voor elkaar klaar. Ook met zijn moeder had Roman altijd een erg goede band, hij trok zeker meer naar zijn moeder toe dan naar zijn vader. Wat ook niet heel vreemd was. Zijn vader is een generaal in het Amerikaanse leger en wordt door de buitenwereld met veel respect aangekeken. Vooral omdat niemand weet wat er achter gesloten deuren gebeurt. De trauma's uit het leger en zijn eigen woedeproblemen zorgen al voor jongs af aan voor regelmatige uitbarstingen van agressie. Zowel verbaal als fysiek. De kinderen zijn het zowat gewend, als je het zo moet noemen. Maar voor Marina was de maat vol en ze vertrok 3 jaar geleden, terug naar Colombia.
    Voor Roman, die tot dat moment altijd erg close was met zijn moeder, was dit bijna traumatiserend. Dit was dan ook het moment dat alles echt mis ging. Natuurlijk was hij al wat beschadigd door de mishandeling door de jaren heen, maar deze gebeurtenis is de grote oorzaak van zijn bindingsangst. Toen zijn toenmalige vriendin het uitmaakte met hem door dit enorme effect wat het op hem had, was de maat vol. Hij zou zich nooit meer aan iemand binden, en zo begon het met alle dames. Elke week een ander, als het kan nog in een kortere tijd. Alles om zich niet alleen te voelen, maar ook om zich niet te hoeven binden. Van de buitenkant is hij nog altijd de knappe, populaire jongen die met iedereen om kan gaan. Maar van binnen is hij vrij beschadigd.



    — Extra
    Angsten
    Hij is bang om (snel) een diepe band te creëren met iemand maar tegelijk ook om alleen te eindigen of niet geliefd te zijn. Ook heeft hij een soort angst ontwikkeld naar zijn vader. Over dit allemaal spreekt hij nooit.
    Dromen
    Ondanks zijn bindingsproblemen, is hij stiekem toch wel iemand die droomt van het perfecte plaatje. Mooi huis, leuke vrouw, goede baan, kinderen en een hond erbij. Dit weten misschien enkele mensen, maar ook hier spreekt hij eigenlijk niet over.
    Talenten
    Hij kan onwijs goed zingen, het liefst nog in het Spaans. Daarnaast kan hij dansen en heeft hij zich het koken ook wel eigen gemaakt na een aantal jaar. Flirten noemt hij overigens zelf ook een talent.
    Talen
    Spaans. Engels en een beetje Portugees.
    Allergieën
    Zover hij weet niets.
    Gewoontes
    Hij kan niet stil zitten als hij nerveus is.
    Verslavingen
    Hij is op zich een gelegenheidsroker, maar heeft wel altijd een pakje bij zich voor de stressvolle momenten.

    — Relaties

    [ bericht aangepast op 3 sep 2017 - 11:13 ]


    El Diablo.

    Ik had trouwens ook een meisje gereserveerd maar ik zie me daar niet tussen staan :'D


    El Diablo.

    Ik faceclaim voor nu Jessie Paege, maar ik twijfel nog enorm en zou ze voorzitter van de feestcommissie mogen zijn?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2017 - 20:43 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik wil wel een jongen, status weet ik nog niet. Ik zit tot dinsdag wel op vakantie in Griekenland, is dat erg?


    Mhm?