• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2017 - 15:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een rot drukte vandaag..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Je verwacht wel dat ik vrolijk meedoe met alles en dat ik me schik, maar als ik iets wil haak je af. Je maakt een afspraak met mij en gooit even snel alles om. Waarom doe ik nog moeite?


    26 - 02 - '16

    o-e


    Caution first, always.

    Nee, ik wil niet naar mijn vader op mijn laatste vakantiedag. You can get mad and cussy all you want. Just let me read my damn book.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dus je praat twee maanden niet tegen me en dan vindt er iets vreselijks plaats in je leven waarna je meteen van me verwacht dat ik dag en nacht voor je klaar sta? I don't know about this.


    rip


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Paapppp, ik wil je advies over welke lijm ik moet gebruiken om dingen op mijn tas te plakken. Help me, ik ben ongeduldig. ;-;


    Smile. You're beautiful. <3

    Nooit gedacht dat ik blij zou zijn dat ik 05:30 moet opstaan, maar anders had ik om 04:30. Zo blij met een uurtje.


    Physics is awesome

    banden oppompen op het station en ineens ben je getuige van een fietsenmaker die met een oudere vrouw praat over geloof en it was genius


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Maar mijn neus en rug zijn wel van slag. Kan niet altijd alles mee hebben.


    Physics is awesome

    And I'm writing a wolfstory. Who would have thought.
    Let's feast upon this garbage while it lasts.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben wéér aan het huilen, lmao.


    Heaven is a place that we all have

    I'm tired, egh.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik hou er zo van dat de kwalificaties voor het WK er weer zijn :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Uuuugh, computer, waarom doe je zo moeilijk :C Ik wil gewoon Game of Thrones kunnen kijken en niet tienduizend dingen proberen, voordat ik m eindelijk op de tv kan streamen met nederlandse subs zonder haperingen.

    Oh, het wordt nog erger: We gaan vanavond niet eens meer kijken, omdat mn stiefvader opeens bij de buren een muur moest schilderen, wat veel te lang duurt...

    [ bericht aangepast op 3 sep 2017 - 19:49 ]


    Stenenlikker