• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2017 - 15:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HAHAHAHAHHA.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pfft, dat lucht op..


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I love her to bits


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Die facial animations en lip sync van de nieuwe AC, mygod. Hebben ze niets geleerd van Mass Effect Andromeda? :W


    Caution first, always.

    ireon nae mam pogihaebeorilkka?

    [ bericht aangepast op 9 sep 2017 - 23:23 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik herkende vanavond misschien vijf Russische woorden in totaal in een film die er voor een groot deel om draait dat het Kremlin wordt opgeblazen (wat betekent dat er veel Russisch werd gebruikt), maar toch ben ik heel erg trots op die vijf woorden. Go me en het kunnen lezen van het woord "archief" op de deur van het archief, fuck yes. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Miep. Ik kan het nog steeds niet geloven :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik mis hem, maar het is prettig omdat ik iemand heb om te missen :3


    Mhm?

    Ik wil nu echt gewoon verdwijnen like ik blijf maar panisch huilen


    Heaven is a place that we all have

    Grappig hoe je er gewoon alles aan probeert te doen om mij boos op jou te laten worden maar ik ga je dat echt niet gunnen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik denk dat ik er toch echt aan moet geloven... Warme sokken tijd!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik heb echt het idee dat ik in overlevingsmodus sta. Ik kom enkel uit mijn bed omdat het daadwerkelijk moet, maar zelfs dan is het me om het even. I just don't seem to care anymore. Waar ik ook ga of sta, ik ben er toch miet bij. Het is alsof ik mee word gezogen in een groot, zwart gat, maar met het verschil dat ik er geen hulp voor krijg.


    She's imperfect but she tries

    Ik heb echt teveel van die duitse koekjes gegeten, regrets regrets. Waarom doe ik dit telkens. :')

    Morgen uitslapen - ook al zou ik eigenlijk half 9 beginnen, het lijkt me vrij logisch dat ik niet naar die eerste les ga...


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt