• Al jaren gaan geruchten dat bepaalde beroemde en krachtige mensen onder ons zoals Barack Obama reptilians zijn. Echter is hier niks van waar.

    Harm de boer uit de achterhoek vond af gelopen nacht een graancirkel in zijn maisveld. Toen hij de sporen ging volgen, leidde het uit naar zijn schuur waar rare geluiden uit kwamen en vreemde muziek. Toen Harm de boer zijn broekriem aangetrokken had, twee komkommers en een tomaat als wapens had verkozen, liep hij richting de schuur. Zachtjes met ingehouden adem probeerde hij door de kiertjes van de schuur het tafereel te aanschouwen en wat zich daar schuilhied, dat viel met geen pen te beschrijven; want wat hij zag, zou geschiedenis schrijven. Celebrities zijn geen reptilians, ze zijn...



    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hahaha ik dacht dit gaat weer over die conspiracy theory over Avril Lavigne :') die vond ik ook erg vermakelijk!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oke.. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naomi Macaroni like da fuck gaat t goed? Wel typisch een topic voor jou haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Oh God mijn humor (';. #Illuminaticonfirmed


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zoo grappig. Ik ga altijd stuk door jou


    Aan niets denken is ook denken.