• Nou, mijn vader treurt nog steeds dat i dat niet voor elkaar heeft gekregen, hij zat in de politiek.

    Marc Calon uit Groningen. Is ook een boer (land geen diertjes) trouwens, maar ja is een mafketel dus hij zat ook in de politiek en toen deed i wat in de huizingsmarkt maar ja toen ging i terug naar zn roots . Btw je vind em toch niet en kan em niet bereiken want mn pa is gekke henkie toch niet, die wil gewoon dat zo min mogelijk mensen hem bellen (jezus man die man is 24 / 7 beschikbaar????)

    Ja, zoek em maar op, hij heeft zelfs een wikipedia (maakt die man zelf niet welke narcist doet dat nou?)

    Dus waarom een TRAM in Groningen (en niet die andere domme plannen die ze willen doorvoeren)

    -Ziet er leuk uit (gezellig toch?)
    -Je ontmoet snel nieuwe mensen (praten met vreemden zouden meer mensen moeten doen, je-weet-wel)
    -Gaat veel sneller dan elk ander vervoer (zelfs lopen of fiets -> lekker lui)
    -Weinig tijd, snel ergens heen
    -Rijd overal heen en gewoon rechtdoor (niet misselijk worden in een te drukke bus waar te veel bezwete mensen in zitten)
    -Raampjes open in de zomer graag (hallo hitte)
    -Even wat geld er tegen aan (mensen omkopen in de politiek en je eigen plannen doordrammen bij je volgers) en het levert meer op hoor, op langere termijn

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Marc_Calon

    Dus wie studeert er in Groningen of doet er iets anders en wil dat die Tram er komt? Iemand die daaro in de politiek wil (moet je wel echt heel gek zijn en iedereen bedonderen -> een narcist nazi zijn)

    Sorry voor dit forum: Ik ben manisch, maar verder gaat het goed. Ik gooi er gewoon wat lithium (natuurlijk zout in), en over een paar daagjes hoeven jullie mijn gezeur hier niet meer aan te horen.


    Normaal gesproken maak ik deze topics niet, maar ik vind het ontzettend jammer dat er geen tram komt (like hallo lekker snel overal heen, van stad naar zernike like hallo geen files like hallo geen drukte like hallo lekker reizen)

    Nu wat argumenten waar Blauwestad in Groningen goed voor is. Deed mn pa ook aan mee (ja was mislukt maar ja ze zagen de schoonheid er niet van in):

    -Mooi wonen
    -Je eigen boot aan het water
    -WONEN AAN HET WATER
    -Geen zeurende buren (je huis staat te ver van hen af om ze te horen)
    -Eigen (dure dat wel) huis ontwerpen
    -Beetje iedereen zn aparte (ja er zijn ook sukkels die maken rare huizen) huizen bewonderen in je vrije tijd (met je dure boot)
    -Lekker schaatsen met je pa en verder niemand op het mooiste natuurijs van Nederland (hallo prive schaatsbaan)
    -Geen ellenlange woninginschrijving nodig.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2017 - 9:52 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik woon zelf niet meer in groningen dus heb met de tram niet veel te maken maar ik las blauwestad en kwam spontaan tot leven
    Heb zelf in Oostwold gewoond dus technisch er naast en wat was ik gelukkig toen blauwestad kwam vanwege dat ik dicht bij huis kon zwemmen (ookal mochten we niet)
    Best kut dat dat mislukt was


    --

    Ja he.
    Maar ze hebben er nu wel een restaurant en daar zitten toch best veel mensen in de zomer. Dan is het heel gezellig. Er komen overigens wel meer mensen daar wonen, gewoon een aantal.

    Misschien komt het ooit weer een keer tot leven en realiseert iedereen dat het een top plek is?
    Je kunt immers ook zo met de auto (even stukje rijden naar het centrum)


    Aan niets denken is ook denken.

    Maar ze moeten gewoon een tram gaan doen in Groningen, je moet gewoon heel veel boze burgertjes verzamelen in Grunn en ze laten protesteren ofzo, igg dat ze die tram willen en niet die domme nieuwe plannen (hallo shared space welke sukkel heeft dat bedacht??? Werkt in Haren ook voor geen meter, dus waarom in Groningen wel? Is nog minder ruimte en dikke chaos)


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Ja he.
    Maar ze hebben er nu wel een restaurant en daar zitten toch best veel mensen in de zomer. Dan is het heel gezellig. Er komen overigens wel meer mensen daar wonen, gewoon een aantal.

    Misschien komt het ooit weer een keer tot leven en realiseert iedereen dat het een top plek is?
    Je kunt immers ook zo met de auto (even stukje rijden naar het centrum)


    Het is een vrije goede plek enzo. Alleen is de omgeving een beetje dood.
    Like onze basischool in oostwold had 50 leerlingen, maar dat is nu natuurlijk brede school geworden dus dat scheelt
    Denk dat voor veel mensen uit de randstad Groningen gewoon niet aanspreekt en dat is zonde


    --

    FlTZHERBERT schreef:
    (...)

    Het is een vrije goede plek enzo. Alleen is de omgeving een beetje dood.
    Like onze basischool in oostwold had 50 leerlingen, maar dat is nu natuurlijk brede school geworden dus dat scheelt
    Denk dat voor veel mensen uit de randstad Groningen gewoon niet aanspreekt en dat is zonde


    Ja precies! Jij snapt precies waarom het niets is geworden

    Dan heb je dus mensen nodig die rust willen maar wel naar de stad willen gaan (er niet wonen maar er makkelijk met OV heen willen) -> Ofwel een hele goede verbinding maken van Blauwestad naar Groningen (desnoods een kabelbaan of tram of speciale blauwestad bus die is dan blauw (goh) -> probleem opgelost.


    Aan niets denken is ook denken.