• Ik had al heel lang niet meer getekend (zowel digitaal als op papier niet) dus besloot ik om mijn tekentablet er weer eens bij te pakken. Ik heb voor de eerste keer in Photoshop getekend en ik teken eigenlijk nooit in kleur.

    Het resultaat:



    Ik vond ook mijn tekeningen van 2013 en 2015 terug. Welke vinden jullie de beste? ^^ 2013. 2015 of 2017 (hierboven)?

    2013:



    2015:


    The sun will rise and we will try again.

    Oehh zo mooi!

    Ik vind ze allemaal prachtig, haha! ^^


    i wanna die with you once or twice.

    Hermownninny schreef:
    Oehh zo mooi!

    Ik vind ze allemaal prachtig, haha! ^^


    Haha, wat lief! Dank je! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Ziet er goed uit!
    Vooral de lichtval op het oog vind ik heel mooi. (:

    Wat je bij 2015 hebt gedaan (en heel realistisch is) is de randen onder het oog! Dat zou het denk ik bij 2017 ook realistischer lijken ^^


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Wat je bij 2015 hebt gedaan (en heel realistisch is) is de randen onder het oog! Dat zou het denk ik bij 2017 ook realistischer lijken ^^


    Ah die had ik eerst ook maar toen ging er wat mis waardoor ik het had weggehaald! Wellicht kan ik er nog eens naar kijken ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Jeetje, nou ik heb mijn tekentablet al lang (nog steeds Ann & Hen afmaken jeetje wat is het moeilijk om dat echt lijkend te krijgen) maar zo goed krijg ik het echt niet haha.
    Je hebt talent <3


    Aan niets denken is ook denken.

    Chilton schreef:
    Ziet er goed uit!
    Vooral de lichtval op het oog vind ik heel mooi. (:


    Dank je! ^^ Wat lief dat je dat ook in het complimenten topic schreef ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Innsaei schreef:
    Jeetje, nou ik heb mijn tekentablet al lang (nog steeds Ann & Hen afmaken jeetje wat is het moeilijk om dat echt lijkend te krijgen) maar zo goed krijg ik het echt niet haha.
    Je hebt talent <3


    Ahh wat lief, dank je!


    The sun will rise and we will try again.