• Dus wie heeft de beste tips?

    Mijn tip: Timing is toch echt wel het beste uitzendbureau in Groningen, bovendien bij de saladebar doe je geen flikker en je verdient evenveel (leuk toch?)
    Ze regelen igg snel dingen voor je. Maar wel mailen of bellen want ze gebruiken app enkel voor noodgevallen.

    Ik heb namelijk dat ik 1000 euro heb uitgegeven in de vakantie? OOPS Je kent het wel, je gaat net met die ene vriendin mee (Ryannah) die alles wil doen (overigens zegt ze wel dat niet alles kan in de tijdspanne) en gewoon veel te veel sushi besteld + 5 euro wil geven aan IEDERE serveerder (ook al doet hij geen reet, i mean like ze moeten maar werken voor hun geld van mij hoor) + pinnen we iedere keer net bij die k automaten lekker 15 euro transactiekosten UGHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    En ze gaat ook bij de duurste plekken zitten heeft als ze honger heeft (domme gans loop toch ffe van dat ene plein af in een zijstraatje)


    Aan niets denken is ook denken.

    Nouja, ik werk zelf bij Burger King op station, wat weer valt onder het bedrijf HMShost, net zoals La Place en Bistro dat gevestigd is op Utrecht Centraal, waar ik naast een lekker salaris voor 15 uur per week ook nog recht heb op reiskostenvergoeding (8 euro zoveel per werkdag) dat wel lekker aandikt als ik op een doordeweekse dag werk met mijn studenten OV. Ik geef zelf niet zoveel uit per maand dus ik gooi iedere maand 200 euro op mijn spaarrekening. Dat is mijn geldhack van de afgelopen 3 jaar, lol.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    McDonald's verdient wel redelijk. Je moet echter wel een beetje stressbestendig zijn voor dat baantje.


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat ik maar blijf Flexen, doe ik toch al lang en de mensen daar regelen bij Timing alles wel prima (niet gis de app want ze willen dat je belt en mailt maar jeetje app is tich tien keer zo snel enzo?)


    Aan niets denken is ook denken.

    Oh ja en ik zie daar wel leuke jongens eens, die geneeskunde studenten van de banqueting zijn echt leuk man, die regelen dingen goed joh. Willem en David. Willem is mijn fav, maar ja ik weet niet ook wel eaai


    Aan niets denken is ook denken.

    Hoef ook eigenlijk niet zoveel geld te hebben, als je de essentie dingetjes maar hebt. Tja ik geef gewoon een jaar geen geld meer uit aan kleding hoor. Geen kanoe dit jaar, want move over voor Flicks. Anders doe ik toch veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel


    Aan niets denken is ook denken.