• Heyaa!

    Ik ben echt zo'n geurkaarsenfreak! Ik heb serieus al honderden geurkaarsen versleten op mijn kamer en ik krijg er nog steeds niet genoeg van. Het ding is, ik koop vaak mijn kaarsen in de Action of Big Bazar omdat ze lekker goedkoop zijn. Mijn ogen worden namelijk vrij groot als ik iemand hoor zeggen dat ze een kaars van over de twintig euro hebben gekocht. Like, waarom zou je dat doen als je er niet langer dan zoveel uur plezier van kan hebben (zeker als je zo iemand bent als mij die elke dag een geurkaars aan doet)? Maar, ik geef nu toch wel toe dat ik bijna viel voor een kaars van €18,50, maar ik liet hem staan omdat ik het te duur naar mijn zin vond. Maar nu is het ding dat ik dus die geuren van de Action en Big Bazar beu begin te worden. Ik wil eens iets anders (ook al blijft apple/cinnamon en vanille zo lekker), ik wil dus alleen geen tientallen euro's neertellen voor een stomme geurkaars. Is er iemand die me tips kan geven waar ik goedkopere kaarsen kan vinden die ook echt lekker ruiken en hun geur niet zo snel verliezen?

    Om het topic verder nog wat nuttig te houden en voor degene die ook van geurkaarsen houden. Wat is jullie favoriete geur?


    16 - 09 - '17

    Sarouratjex schreef:
    Bij kruidvat hebben ze in het winter seizoen heel veel kaarsen. Maar ook geurkaarsen ze zijn niet heel duur en ik heb gezien dat er deze winter ook nieuwe geurtjes in het assortiment komen!
    Ik hou ook van kaarsen ik vind jet sfeer vol en geurkaarsen ruiken natuurlijk lekker.


    Bij ons in de Kruidvat hebben ze echt weinig kaarsen, zo jammer.


    16 - 09 - '17

    Persoonlijk word ik altijd misselijk van geurkaarsen en vind ik het irritant om zulke geuren (te) lang te ruiken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Devitt schreef:
    (...)

    Bij ons in de Kruidvat hebben ze echt weinig kaarsen, zo jammer.


    Oh ja dat is zeker jammer. Bij grotere filialen hebben ze het vast wel. Maar het ligt er ook aan welk seizoen. Want vanaf volgende week gaat de zonnenbrand eruit en komen de kaarsen.


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Vandaag in de Action vond ik trouwens een kerstkaars die lekker ruikt met de naam Morning Mist. Ik zag ook interessant geurstokjes, maar zijn die het waard om te kopen? Ik heb die dingen nooit gehad.


    16 - 09 - '17

    Devitt schreef:
    Vandaag in de Action vond ik trouwens een kerstkaars die lekker ruikt met de naam Morning Mist. Ik zag ook interessant geurstokjes, maar zijn die het waard om te kopen? Ik heb die dingen nooit gehad.


    Geurstokjes vind ik niks, ik heb het één keer gekocht maar ik rook helemaal niks. Vond het zonde van me geld dan haal ik liever gewoon geurkaarsen haha


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Ik heb niet bepaald verstand van geurkaarsen of -stokjes, maar het lijkt mij dat kaarsen meer geur verspreiden dan die stokjes.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."