• Heeya,

    Een lang bericht wordt het niet. Ik heb dus een bipolaire stoornis maar nu voel ik me wel weer mezelf (als het ware op het goede PH 0 level (nuchter). Maar ik ben altijd iemand die zeer nieuwsgierig is naar de toekomst, of beter gezegd: angstig is voor de toekomst. Bij deze gang doen ze niet zo heel veel met de labels, maar ik wil wel echt de juiste afstelling van medicatie. En dit is de zoveelste keer dat iets psychisch me overkomt, dus het zou wel mooi zijn als het hier mee op zou houden (juiste medicatie, steun van naasten etc.)

    Ik voel me nu dus weer mezelf. Moet ik niet al te snel juichen? Iemand een idee? Ik vond mezelf altijd een rustig persoon, maar nu weet ik het dus ook niet helemaal niet zeker, maar hoe erg is het eigenlijk om even emotioneel te zijn? Dan moet je maar even janken, dat is toch ook menselijk?


    Aan niets denken is ook denken.

    PS: Mijn broer is lief, leuk, en heeeeeel erg slim


    Aan niets denken is ook denken.

    (Acute zorg student met een vriendin die bipolaire stoornis heeft).
    Via internet is het moeilijk te helpen met medicatie, maar als ik ga er van uit dat je Lithium gebruikt(iets wat meestal word gebruikt bij bipolar). Het is een goed werkende medicatie dat goede continuïteit geeft. Uiteraard spelen situaties in de toekomst mee met hoe je zal voelen, maar het staat bekend als goed werkend. De kans is dan ook groot dat de negatieve gevoelens niet meer zo lang en hevig worden. Ik zal je niet al te druk maken over de toekomst en gewoon genieten van hoe je nu voelt. En dat je jezelf voelt is juist fantastisch, daar mag je juist excited voor zijn. Emotioneel zijn is menselijk. Moet je huilen, dan moet je huilen. Zelfde geldt voor lachen. Ik zal je niet al te druk maken en het gewoon op je af laten komen.


    Shoganai i ne~

    Lithium yes, helpt igg wel. Dat is wel mooi gezegd van je, nu gaat het wel maar eerder voelde me ik me wel erg somber en moest ik veel huilen en voelde ik me ook erg alleen. In de gesloten afdeling mocht je heel weinig, en om alles moest je vragen. Hier laten ze je igg ietsjes meer je gang gaan (afdeling psychosen).


    Aan niets denken is ook denken.

    Innsaei schreef:
    Lithium yes, helpt igg wel. Dat is wel mooi gezegd van je, nu gaat het wel maar eerder voelde me ik me wel erg somber en moest ik veel huilen en voelde ik me ook erg alleen. In de gesloten afdeling mocht je heel weinig, en om alles moest je vragen. Hier laten ze je igg ietsjes meer je gang gaan (afdeling psychosen).

    Mooi om te horen dat je op een andere afdeling je beter voelt! Ik las je eerder topics en het is erg begrijpelijk dat je je zo voelde. Fijn dat het beter gaat. Ga zo door zou ik zeggen (^.^ )!


    Shoganai i ne~

    Het is natuurlijk wel even afwachten, gezien je stemming nog wel kan wisselen. En ze hebben me blijkbaar nog niet officieel dat label gegeven. Ah well, idd, we shall see.


    Aan niets denken is ook denken.