• Waar je al het een en ander hebt gedaan (lees: stukgemaakt uit frustratie)
    Je mag wel iemand zien 1x per dag maar niet meer
    Ofwel veel tijd over en je mag jezelf ook weer niet 'cognitief vermoeien' (maar ik doe wel wat meer dan de rest want kan wel wat meer hebben)
    Tips tegen verveling dus aka old skool dingen om te doen? P.S. Er is geen stoepkrijt :(


    Aan niets denken is ook denken.

    Er was hier toch al een topic over of was dat voor iets anders bedoeld? ;/ Ik weet niet of je artistiek bent ingesteld, maar je kunt altijd nog tekenen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, al gedaan. Ga igg niet aan de mandala's (trauma).
    Dunno miss ben ik ergens in herhaling gevallen, gebeurt mensen hier op q wel vaker niet?
    Naja, mn muur hier hangt al vol met power vrouwen ^^


    Aan niets denken is ook denken.

    Wat je kan doen is een handhobby oppakken! Dit kan bijvoorbeeld haken, kaarten maken of naaien zijn, alles dat je met de hand hand en apparaat doet. Het klinkt misschien heel suf, maar kijk bijvoorbeeld eens op Emma's pagina, als je ziet wat zij kan maken ziet het er wel uit als een leuke hobby. Je kan dan aan je familie vragen of ze bijv. haaknaalden en wol meenemen. Naaien kan lastig zijn i.v.m. de regels, maar haaknaalden zijn geloof ik toegestaan bij psych inrichtingen.

    Heel veel succes buddy, ik hoop dat het je misschien tocht iets van hulp en steun kunt vinden daar!

    Houd je van lezen? Misschien kan je wat leuke boeken uitzoeken om te lezen?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Hmm ja, heb hier ereader, kan morgen wel weer proberen. Aandachtspanne is nog niet volle 100% maar merk nu dus dat Quizlet + Muziek + Dans (helaas moet die muziek dan ook via oordoppies dingetjes ivm anderen) alweer gaat. Dus lezen morgen wss ook, enkel dat je in slaap valt na 10 zinnen fzo.
    Maar komt goed. Muziek is al heel wat eigenlijk. En een beetje playbacken haahah


    Aan niets denken is ook denken.

    Misschien zo'n kleuren voor volwassenen boek? (:
    Er zijn vele soorten; met dieren, bloemen, Harry Potter, van alles (:


    26 - 02 - '16

    Ik haat dat. Ik maak mijn eigen dingen wel, mandala's en dat soort dingen -no offence- zijn niet aan mij besteed. Gaat goed, ik heb al een feministische kleurige muur en wat tijdschriften. Die ik niet echt bekijk maar ze zijn wel leuk. Komt goed.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb een tijd collages maken heel leuk gevonden. Gewoon random dingen uitknippen en opplakken, kan niet fout gaan (:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Gewoon verhalen schrijven een schrift?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Gewoon verhalen schrijven een schrift?


    Super tip!!! Tnx!!


    Aan niets denken is ook denken.