• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 27 sep 2017 - 22:18 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarom heb ik gezegd dat ik iets voor je ga kopen, voor je verjaardag? Ik heb geen fucking idee wat ik voor een grove, asociale gamenerd moet geven. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hyunju schreef:
    Waarom heb ik gezegd dat ik iets voor je ga kopen, voor je verjaardag? Ik heb geen fucking idee wat ik voor een grove, asociale gamenerd moet geven. :W


    Games. :Y) Game giftcard van bv Playstation of Steam.


    The truth is out there.

    Herald schreef:
    (...)

    Games. :Y) Game giftcard van bv Playstation of Steam.

    Hehehe, ik denk niet dat hij iets met giftcards heeft (net zoals ik), maar ik zal het in mijn achterhoofd houden. Thanks! Daar ben ik nog niet op gekomen.

    O wait. Nu ik er opeens aan denk.. hij download alles. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lang lang lang geleden dat ik dit topic opende om mijn hart te luchten en ik weet dat ik het veel eerder had moeten doen. I just feel so lonely. So extremely lonely. Please don’t ignore me, ik weet dat ik slechte humor heb, maar ik doe het alleen om je te laten glimlachen.
    I want to have a best friend as well.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hyunju schreef:
    (...)
    Hehehe, ik denk niet dat hij iets met giftcards heeft (net zoals ik), maar ik zal het in mijn achterhoofd houden. Thanks! Daar ben ik nog niet op gekomen.

    O wait. Nu ik er opeens aan denk.. hij download alles. :W


    Als je zn favo games weet kun je daar misschien merchandise van kopen ofzo. c:


    The truth is out there.

    Ik ben officieel een hipster.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Deze hoofdpijn got me like ksksjssidhfhsuaakkakxjsjdjddjjdj enzo.


    The truth is out there.

    FF7 is echt de fijnste manier om je dag door te komen c:


    Caution first, always.

    patat halen is best wel lastigl yk

    [ bericht aangepast op 28 sep 2017 - 16:59 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het is echt niet leuk als er in je vriendengroep twee vriendinnen alles samen doen en de rest een beetje buitensluiten.
    Ugh nu ga ik hier nog om huilen ook. Waarom? Ik zou het gewoon moeten negeren, ik heb nog genoeg andere vriendinnen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2017 - 18:41 ]


    <3

    Ik verveel me ugh


    And then we'll see it.

    It's been a looooong day. Blij dat ik weer lekker thuis ben


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Eindelijk kunnen we met zn allen klachten indienen over die vrouw. En nu maar hopen dat er eindelijk iets mee gedaan wordt!


    Do I look like Mother Teresa?

    Mag ik even huilen?


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    godsamme daar begint de Zwartepietendiscussie ook weer


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.