• Hallo, mensjes. Laten we spontaan zeiken en zeuren van het eeuwig single leven. Voor sommige voelt het alsof je een non bent die in een klooster woont. Andere singles genieten van het leven als vrijgezel.

    Maar nu het serieuze verhaal. Sinds die middag drong er iets tot me door. Ik begon opeens twijfels te trekken. Het lijkt alsof veel tieners een serieus relatie hebben. Echt een relatie dat wel heel kleft kan zijn met zoenen, enz.

    Maar ik had in mijn tiener jaren nooit een serieuze relatie gehad.
    Nu jaren later. Is het cringe als je als 20 twintiger nog single bent?



    Ik heb telkens het gevoel dat ik niet geschrikt bent voor een langdurige relatie. Is dat erg?


    Nobody Say It was easy

    Maluma schreef:
    Ik switch minstens 5x per dag van "love being single" naar "ik ben forever alone, let me cry". Ik weet zelf niet eens wat ik eigenlijk wil haha :'D


    Heb je 5 keer op een dag een relatie?


    Nobody Say It was easy

    Bitchcraft schreef:
    (...)

    Heb je 5 keer op een dag een relatie?


    Nee, meer van op het ene moment wil ik single blijven en op het andere moment wil ik een relatie :'D


    El Diablo.

    Bitchcraft schreef:
    (...)

    Why?

    Omdat je dan niet zo afhankelijk bent en ik vind "liefde" overrated.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maluma schreef:
    (...)

    Nee, meer van op het ene moment wil ik single blijven en op het andere moment wil ik een relatie :'D


    ooh right. Dat heb ik zelf met emoties stemmingwisselingen zuigen! ):<


    Nobody Say It was easy

    Ik heb nu een dik jaar een relatie met een man die 6 jaar ouder is dan ik en het bevalt me prima. We zijn onlangs gaan samenwonen en het gaat heel goed. Als ik vrienden had gehad, had ik het single leven dat ik leidde misschien minder erg gevonden, maar ik had (en heb) veel behoefte aan mensen die om me gaven. Nog steeds voel ik me soms eenzaam, daar doet een relatie niets aan af.


    oi, suzy

    Single hier. Maar met crush dusja. Niets mis met single zijn, maar op het moment zou ik liever in een relatie zitten. :')


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik ben nu bijna een jaar samen en dolgelukkig, maar ik was als single ook heel gelukkig. ^^

    En nee het is niet raar om nog single te zijn. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    MacTavish schreef:
    Ik heb nu een dik jaar een relatie met een man die 6 jaar ouder is dan ik en het bevalt me prima. We zijn onlangs gaan samenwonen en het gaat heel goed. Als ik vrienden had gehad, had ik het single leven dat ik leidde misschien minder erg gevonden, maar ik had (en heb) veel behoefte aan mensen die om me gaven. Nog steeds voel ik me soms eenzaam, daar doet een relatie niets aan af.


    Binnen enkele jaren hebben jullie misschien al een gezin gesticht.


    Nobody Say It was easy

    Van mijn 21 jaar, drie maanden en elf dagen op deze planeet ben ik welgeteld anderhalve maand in een relatie geweest, lol. :'D Ik vind het niet erg om single te zijn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben niet zo snel verliefd, en best veeleisend, dus ik snap wel waarom ik nog single ben lol.
    Maar ik ben ook boven de 20 en heb ook geen relatie. Vind ik soms wel kut, maar ook vaak niet.


    Alleen maar tranen van geluk

    Havana schreef:
    Ik ben niet zo snel verliefd, en best veeleisend, dus ik snap wel waarom ik nog single ben lol.
    Maar ik ben ook boven de 20 en heb ook geen relatie. Vind ik soms wel kut, maar ook vaak niet.


    Same!


    Nobody Say It was easy

    Ik vond het single leven soms best vervelend, totdat ik het studentenleven ontdekte. :^)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Hopps schreef:
    Van mijn 21 jaar, drie maanden en elf dagen op deze planeet ben ik welgeteld anderhalve maand in een relatie geweest, lol. :'D Ik vind het niet erg om single te zijn.


    Van mijn 21 jaar, 10 maanden en 3 weken dat ik op deze planeet ben ik welgeteld wel 2 maanden in een relatie geweest.... Mij boeit het niet dat ik single ben, vermaak prima.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Bitchcraft schreef:
    (...)

    Binnen enkele jaren hebben jullie misschien al een gezin gesticht.

    HAHAHAHAHAH nee. Ik wil geen kinderen. Nul. Die jankende, kotsende en schijtende strontmachines komen er bij mij niet in.


    oi, suzy

    Voordat ik een relatie kreeg met mijn vriend drie maanden voordat ik 17 werd, had ik nooit het idee dat ik snel een relatie zou vinden in mijn leven. Voordat mijn vriend om de hoek kwam kijken, had ik zelfs nog niet eens mijn eerste kus gehad.
    Voor mijn vriend dacht ik dat ik oud zou worden met veel katten. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."