• Hallo leuke mensen,

    Ik ben gisteren naar Blade Runner geweest met mijn zusje (en het was een goede film, maar mijn gevoelens erover zijn te ingewikkeld om tussen haakjes samen te vatten) en ik heb nog credits die ik weinig gebruik, dus ik dacht, laat ik dat op een rare manier combineren en er een prijsvraag van maken.

    De vraag: hoeveel brillen draag ik tegelijkertijd in de foto? De eerste die het juiste antwoord geeft, krijgt vijf credits van me. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb de badeend gespot! :Y)


    Smile. You're beautiful. <3

    2 brillen


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    47


    -

    Vier is geloof ik nog niet gezegd :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik snapte van deze nieuwe bladerunner in ieder geval meer dan de oude. :'D

    Ik heb geen idee hoe veel brillen maar als ik een gok moest doen zou ik inderdaad voor 3 gaan.


    The truth is out there.

    Tromgeroffel graag! 🥁 Het juiste (erg late, sorry) antwoord was... drie! 👓🕶👓 🎉

    Wat letterlijk het allereerste was dat er werd geraden, jeetje, haha. De vijf credits gaan dus naar Hephaistion. Ik zal ze je zo sturen.

    Wel even een extra applausje van mijn kant voor jullie creatieve antwoorden, zoals "2,5", "ik kan helaas niet tellen", of "47". Er waren geen lenzen of verstopte brillen in het spel, al vind ik jullie listigheid indrukwekkend. En tot slot een eervolle vermelding voor Kalokagathia, de badeendjesspotter. Was dat ook een wedstrijd, dan? Ja, natuurlijk. Dat is altijd een wedstrijd. Altijd. (nerd)

    En bedankt aan de mensen die de foto/mijn Grijze Jager boeken/mijn trui waardeerden. Jullie waardering wordt gewaardeerd. 😊

    [ bericht aangepast op 24 okt 2017 - 12:05 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Muahaha, ik heb hier stiekem gewoon een gave voor 😏
    Maar ik zag de mail dat ik credits gedoneerd had gekregen eerder dan dit bericht, hahahaha.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Muahaha, ik heb hier stiekem gewoon een gave voor 😏
    Maar ik zag de mail dat ik credits gedoneerd had gekregen eerder dan dit bericht, hahahaha.


    Dat was uiteindelijk ook bijna tegelijk, want credits doneren gaat altijd sneller dan ik denk, haha. Maar yay, gefeliciteerd! En ik hoop dat je goed gebruikt maakt van je aantal-brillen-raad-gave. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik dacht ook drie, maar nu baal ik dat ik niet gereageerd heb :(


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Square schreef:
    (...)

    Dat was uiteindelijk ook bijna tegelijk, want credits doneren gaat altijd sneller dan ik denk, haha. Maar yay, gefeliciteerd! En ik hoop dat je goed gebruikt maakt van je aantal-brillen-raad-gave. (nerd)


    Ik ben bang dat ik deze gave maar zeer weinig hoef te gebruiken, hahaha.


    Stenenlikker

    Het ziet er uit als twee


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh