• Hoi Allemaal,

    Ik ga het even uit leggen want ik twijfel of ik diegene moet vragen om wat te gaan drinken samen.

    Ferdin en ik hebben vroeger toen we schattige 7 jarige waren bij elkaar op scouting in dezelfde groep gezeten, hij was echt een sulletje en nerd van de groep en rond zijn 13e stopte hij vanwege schaken. 5 jaar geleden op mijn 15e hadden we een scouting reünie en ik had hem ook uitgenodigd maar nooit reactie gekregen. Afgelopen jaar zat ik in vergadering van scouting (ik ben leiding inmiddels) en hij reageerde dat hij wel eens langs wilde komen.

    Inmiddels is hij bijna elke week aanwezig, echt leiding is hij nog niet omdat hij vaak later aanwezig is door tennis of schaken. Nu is Ferdin dus uitgekomen tot een prachtige kerel en ik merk dat ik mij erg fijn voel bij hem in de buurt en we hebben het altijd gezellig en lachen veel. Toen schoot vandaag (na een hele ochtend samen met de kids) door mijn hoofd, misschien kan ik hem uitnodigen om samen eens wat te gaan doen. Daarna kwamen de twijfels want stel je voor dat dit uitloopt op een faal en hij daardoor straks misschien niet meer naar scouting wilt komen. Zij hulp hebben we wel echt nodig.

    Wat zouden jullie doen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gewoon doen! Maak je maar geen zorgen over of het misschien mis zal gaan, want wie weet gaat het juist heel goed! ^^


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    Gewoon doen! Maak je maar geen zorgen over of het misschien mis zal gaan, want wie weet gaat het juist heel goed! ^^


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Je kunt het altijd proberen. Wie weet komt er wel iets leuks van. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gewoon vragen. Een nee heb je en een ja kun je krijgen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je hoeft het niet per se al een date te noemen he? Misschien neemt dat al wat druk/spanning van je af. ^^ Maar gewoon doen! Waarschijnlijk vind hij het juist reuze leuk dat je hem vraagt af te spreken!


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik heb hem wat gestuurd, ik heb gevraagd om iets samen te doen en ik zie wel wat het word


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik hoop voor je dat hij dit niet leest. Sulletje en nerd is niet heel erg aardig.


    -

    Spannend?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    GIDORU schreef:
    Ik hoop voor je dat hij dit niet leest. Sulletje en nerd is niet heel erg aardig.


    +1 ^

    Maar ik zal het gewoon vragen, desnoods eerst gewoon als vrienden. Als het daarna toch niet lekker tussen jullie loopt zou dat voor hem nog geen reden moeten zijn om te stoppen met de scouting...


    Credendo Vides

    Je kunt ook vragen 'zullen we een keer afspreken/wat gaan doen' ipv 'wil je op een date'. Klinkt al wat meer relaxt


    There are poems inside of you that paper can't handle

    En? Heb je al antwoord? :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.