• HALLO.

    Waarschijnlijk heb je ergens thuis nog in dozen oude foto's liggen. Met mij is dit ook het geval! Dus met een vader en opa die allebei fotograaf van dienst waren, heb ik er een heleboel. Vandaag dacht ik van: "He, ik wil eens nostalgisch doen.". En toen vond ik deze foto van een tweejarige ADS. Ik was in shock. Waarom droeg ik een coole cape? Waarom was ik zo mooi (oke nee)?? Who knows.

    Aangezien dit topic nog een beetje nut moet hebben: Zijn jullie ooit eens een rare familiefoto tegengekomen? Sharing is caring! (krul)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2017 - 16:32 ]


    Heaven is a place that we all have

    WHAHA dit is legit het meest geweldige ding dat ik vandaag heb gezien
    Also jup, ik heb teveel rare familiefoto's. Helaas ben ik momenteel niet thuis dus voorlopig geen sharing helaas (nerd)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Motunui schreef:
    WHAHA dit is legit het meest geweldige ding dat ik vandaag heb gezien
    Also jup, ik heb teveel rare familiefoto's. Helaas ben ik momenteel niet thuis dus voorlopig geen sharing helaas (nerd)


    Je ziet niet vaak een peuter met een wit superheldenpak.


    Heaven is a place that we all have



    Met m'n broertje hahahah.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:



    Met m'n broertje hahahah.


    ERIEKA JE WAS ZO SCHATTIG!


    Heaven is a place that we all have

    Aww wat cute!! (:


    And then we'll see it.

    aesthetik schreef:
    (...)

    ERIEKA JE WAS ZO SCHATTIG!


    Haha ja, toen nog wel ja (krul)


    26 - 02 - '16


    Aka ik (de middelste) als nog enigszins schattig kind met mijn broer en zus


    Aka ik (weer de middelste) als veel minder schattig kind met mijn broer, zus en vader vorig jaar of twee jaar geleden ofzo (beetje wazig maar dat is oké)
    Btw dit zijn totaal geen rare familiefoto's I guess maar ik spaar jullie ogen voor mijn cringy familiefoto's

    [ bericht aangepast op 21 okt 2017 - 22:35 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dit blijft m'n absolute favoriet. :Y) Van links naar rechts: mijn opa, oma, ikzelf, mijn zus, mijn moeder.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried



    Dit was de brutale aap bovenop de picknicktafel genaamd Leah. No regrets! I haven't changed a bit! ;)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.











    Ik heb al deze foto's deze week terug gevonden, haha


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    ppfff... Ik heb echt heel veel oude foto's! Alleen heb ik er maar een paar online staan.
    Dan maar eerst een van mijn allereerste foto's :(Het jaar 1993)



    Mijn derde verjaardag



    Kerstfoto met mijn broertje (Geen idee meer even hou oud ik hier was:




    Bonus: Het moment dat ik dacht dat ik een kat was.



    Credendo Vides

    Ze hebben ooit een babynied van mij kunnen vastleggen en dan heb je nog die ene foto waarop ik ontzettend verbaasd, maar vooral ontzettend scheel keek. Of die foto waarop ik een boekje aan het lezen ben in een omgekeerde stoel (dat was een ritueel) met een schone onderbroek van mijn papa op mijn hoofd. (Een ander ritueel dat ik ontwikkeld had na mijn ontdekkingstocht in de badkamer)
    Ik zal eens zoeken of ik ze ook terugvind, haha

    Die foto is trouwens verschrikkelijk schattig.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2017 - 15:28 ]


    Mhm?

    Dat is gewoon echt geweldig! :'D

    Nu heb ik ook zin om oude foto's te gaan kijken. Mijn moeder heeft hele fotoalbums volgeplakt met foto's van mij.
    Als ik het niet vergeet, zal ik hier ook wat plaatsen.

    Edit:
    Ik realiseerde me net dat ik nog wat op mijn laptop heb staan.
    Op deze foto ben ik 1 jaar oud:


    [ bericht aangepast op 28 okt 2017 - 21:18 ]

    JULLIE ZIJN ALLEMAAL ZO SCHATTIG OMG. Mijn hart kan dit niet aan. Ik heb overigens nog een foto gevonden! (krul). Ik ben de heel dikke en heel blije koter.


    Heaven is a place that we all have

    Auww
    zo schattig! Mijne zitten allemaal in een heleboel fotoalbums, en nog niet op laptop... zoeken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.