• Hi!
    Ik moet een korte spreekbeurt voor Engels van ongeveer 1-3 minuten (heel kort i know) houden. Maar ik kan helemaal niks bedenken. Hebben jullie misschien ideeën?
    Het mag van aalles zijn als het maar niet te simpel is zoals; een huisdier, jezelf, etc.
    Maar het moet wel boeiend zijn, en niet te lang.

    Hebben jullie misschien ideeën?

    Groetjes van mij!


    I'm a Slytherpuff

    Een korte uiteenzetting van hoe zenuwen werken (natrium/kalium kanalen, opbouw van zenuwen etc.); de opbouw van spiervezels (actine/myosine filamenten); hoe de nieren urine maken (counter current principe, proximale en distale tubuli); ...


    oi, suzy

    Vertel wat over J.K Rowling of Harry Potter? :)
    Ik heb eens een geschiedenis werkstuk over J.K Rowling gedaan, leukste stuk wat ik ooit heb moeten schrijven voor school :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Harry Potter (-:

    Ik zou het inderdaad over Harry Potter of JK Rowling doen. Fantastic Beasts is ook een optie.


    -

    Disney. 😊


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Waarom niet over Quizlet (wbw)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Engels eten?

    was een groot suc6 bij mij. Door de 'voorbeelden' die ik had meegenomen :Y)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2017 - 16:33 ]


    -

    honkbal (ook al is dat eerder Amerikaans). Gewoon in het kort hoe het spel werkt en dan de mentaliteit bij de Amerikanen wat betreft honkbal.
    Of gewoon iets uit de actualiteit?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Is er een muziekartiest of zo die je heel leuk vindt? Of Harry Potter? (:


    And then we'll see it.

    Heel erg bedankt allemaal met de leuke ideeën!!

    Ik kan er zeker wel wat mee (yeah)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2017 - 17:55 ]


    I'm a Slytherpuff

    Ik zou iets nemen waar je zelf veel vanaf weet en je je comfortabel bij voelt. Vorig jaar heb ik een presentatie over make-up gedaan, bijvoorbeeld.


    There are poems inside of you that paper can't handle