• ✦      Back in time      ✦

    The future is in the past


    Setting

    Het is 70 miljoen voor onze jaartelling en dinosauriërs samen met andere dieren bevolken de aarde. Totdat ergens in Noord-Amerika, een paar kilometer bij een waterplek vandaan een poort ontstaat waaruit mensen zullen komen. Deze mensen moeten zien te overleven in deze ruige en gevaarlijke omgeving. Want als zij overleven, dan kunnen andere mensen hier ook overleven. Maar lukt het ze wel om hier te overleven?



    Story

    Het is 2140 en de aarde word steeds minder leefbaar. De luchtvervuiling heeft gezorgd voor meer gaten in de ozonlaag. Wat ervoor zorgt dat meer mensen ziek worden en sterven. Echter komen er ook iedere dag mensen bij wat ervoor zorgt dat er alsnog overbevolking is. Daardoor zijn er ook hongersnoden en is er grote armoede in vrijwel ieder land. Als een organisatie die een groep wetenschappers in dienst heeft, ontdekt dat men terug in de tijd kan, wordt dit gezien als de oplossing. Na succesvolle proeven met dieren, wil de organisatie nu mensen terug de tijd in sturen om te kijken of zij daar kunnen overleven.

    Iedereen die aan de voorwaarden voldoet en terug wil reizen in de tijd is welkom.

    Voorwaarden

    ✦ Je moet 18 jaar of ouder zijn
    ✦ Je hebt geen strafblad
    ✦ Je moet in goede gezondheid zijn
    ✦ Je moet jezelf kunnen beschermen


    Boodschap


    Hallo deelnemer,

    Bedankt voor je interesse in het project Chronos van de organisatie Metis. Tijdens het project zul je samen met enkele andere personen terug reizen in de tijd. Om je overlevingskans te vergroten krijg je van Metis een aantal spullen mee die je kunt gebruiken zodra je op je bestemming bent aangekomen. Voor degene die met een wapen overweg kan, wordt gevraagd dit te melden. Het is niet toegestaan om je eigen wapen(s) en munitie mee te nemen. Je krijgt wapen(s) en munitie van Metis. Jijzelf en je bagage worden gecontroleerd op wapens voordat je vertrekt. Degene die in het bezit zijn van een rijbewijs, wordt ook gevraagd dit te melden.


                                                                                                                                                                                                                     
    Invullen

    Naam:
    Leeftijd: {Minimaal 18 jaar – Maximaal 35 jaar}
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Reden om terug in de tijd te reizen:
    Rijbewijs:
    Extra:

    Liever geen relaties vooraf in welke vorm dan ook tenzij je toestemming vraagt!

    Regels

    ✦ De Quizlet huisregels
    ✦ Reservaties blijven 3 dagen staan
    ✦ Geen perfecte personages,
    want niemand is perfect
    ✦ Minimaal 200 woorden per post
    ✦ Naamsveranderingen doorgeven
    ✦ Alleen ik (MacGyver) maak nieuwe topics aan
    ✦ Sluit niemand buiten

                                                                                                                                                         



    Deelnemers


                                                                                                                                                                                       
    Vrouwen

    ✦ Rowan "Rho" Laine ~ Tashi Rodriquez ~ Tulua ~ 1
    ✦ Riley Jessa Reyme ~ Barbara Palvin ~ MacGyver ~ 2
    ✦ Liv Valkyrje Valtersen ~ Emma Dumont ~ IrisWestAllen ~ 3
    ✦ Daniella Moretti ~ Adriana Lima ~ FreeThyself ~ 4
    ✦ Naam ~ Faceclaim ~ User ~ Pagina

    Mannen

    ✦ Epsilon "Ep" Laine ~ Marcello Alvarez ~ Obeah ~ 1
    ✦ Myles "Milo" Bennett ~ Jensen Ackles ~_Irisdescent ~ 3
    ✦ Raphael Maurice Ovesen ~ .......... ~ Hephaistion ~ 5
    ✦ Naam ~ Faceclaim ~ User ~ Pagina

    Er zijn meer rollen dan vier mannen en vrouwen

    Stop op vrouwen (tijdelijk)!



    [ bericht aangepast op 8 dec 2017 - 17:39 ]


    Physics is awesome

    @Obeah & Tulua

    Misschien heb ik iets gemist, maar wanneer hebben jullie besloten dat jullie personages broer en zus zijn? Want het kwam voor mij echt als een verrassing.

    @Tulua

    Ik heb bewust relaties niet in het lijstje gezet, omdat het mij leuker leek als de personages elkaar leren kennen vlak voordat ze terug reizen.


    Physics is awesome

    Oké top, dan pas ik dat even aan!
    En voor de broer en zus relatie... We hadden dat onderling besproken, maar zijn vergeten om jou om toestemming te vragen. Vind je het oké als Epsilon en Rho broer en zus zijn? Sorry voor de verrassing :X


    I have seen my own sun darkened

    Tulua vroeg het mij via gb en ik was eigenlijk wel meteen enthousiast over dat idee. Ik denk niet dat het bij één van beide is opgekomen dat dat een probleem zou zijn?
    Er stond namelijk ook niet in dat wat je nu zegt je bedoeling was.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    @Tulua

    Helemaal mooi. Ja, is goed. Nu hopen dat er nog mensen bij komen.

    @Obeah

    Het is goed. Maar mocht ik ooit nog een RPG openen en jullie allebei weer mee doen, graag even laten weten vooraf. Dat is waar, mijn excuses daarvoor. Zal meteen even de beginpost aanpassen.


    Physics is awesome

    Het is gewoon een miscommunicatie van beide kanten, denk ik. Tof dat je er toch voor open staat :-)
    & Deal.

    Ik hoop ook echt dat mensen zich nog gaan inschrijven. Ik vind het in elk geval een nieuw idee (ookal ben ik nog niet danig lang op Q).
    Doet me een beetje aan Terra Nova denken. I loved that show.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ja, ik hoop ook dat er meer bijkomen!

    En ja, een miscommunicatie, zoals Obeah al aangeeft, fijn dat je er toch voor openstaat ^^
    Ik heb er eigenlijk best veel zin in!! :Y)


    I have seen my own sun darkened

    @Obeah

    Vind het wel een leuk idee dat er een broer en zus mee gaan, maar zoals ik al zei het was een verrassing.

    Ik ben druk bezig met mensen vragen of ze misschien mee willen doen dus ik heb hoop. Je hebt zeker mijn RPG ideeën topic niet gezien? Het idee was eerst om het meer op Terra Nova te laten lijken, maar waarschijnlijk kent niet iedereen de serie. Daarbij is dit dan dus toegankelijker en kan ik meer mijn eigen ding doen qua onder andere tijdsperiode.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2017 - 19:18 ]


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Mensen die regelmatig kunnen posten zou wel fijn zijn. Maar mocht je toch nog tijd over hebben, de deur staat altijd open. Veel succes met je drukke periode (niet sarcastisch bedoelt)!


    Normaliter ben ik een vrij regelmatige poster, op dit moment alleen iets minder en daar komt de komende tijd geen verandering in.
    Dankje iig, ik houd het in mijn achterhoofd!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hi.
    Ik zag je berichtje en heb interesse. Naar wat voor rollen is nog nood?


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Hi.
    Ik zag je berichtje en heb interesse. Naar wat voor rollen is nog nood?


    Wat leuk dat je mee wil doen! Zowel mannen als vrouwen dus de keus is aan jou. Tulua en Obeah hebben al een begin van hun personage op de vorige pagina staan en binnenkort komt mijn personage er ook aan.


    Physics is awesome

    Mij maakt het om eerlijk te zijn niet uit... Ik denk nog heel even als dat goed is


    Bowties were never Cooler

    Dat is goed. Als je eruit bent, dan hoor ik het graag.


    Physics is awesome

    ✦ Riley Jessa Reyme ✦

    I'm tough and I know exactly what I want

    Leeftijd

    Riley is 23 lentes jong

    Innerlijk

    Eigenschappen

    ✦ Eerlijk
    ✦ Competitief
    ✦ Zelfstandig
    ✦ Nieuwsgierig
    ✦ Sociaal
    ✦ Avontuurlijk
    ✦ Flirterig
    ✦ Mondig
    ✦ Eigen wil

    Riley trekt meestal haar eigen plan. Voor haar is het dan ook niet belangrijk wat andere mensen van haar denken of om in de spotlight te staan. Dit betekent echter niet dat ze niet sociaal is. Ze kletst graag met andere mensen om hen te leren kennen. Echter haar nieuwsgierigheid komt soms geen grenzen en kan daardoor iemand onbewust zich ongemakkelijk laten voelen.
    Ze houdt wel van een wedstrijd en probeert dan ook altijd te winnen. Toch vind ze zichzelf geen slechte verliezer en blijft vaak sportief ook al heeft ze verloren. Tenzij iemand heeft vals gespeeld, dan kan ze wel uitvallen naar iemand. Daarnaast is ze wel in voor avontuur en niet zo snel bang. Hoewel ze gevaar op zoekt, gebruikt ze wel haar hoofd en zorgt ervoor dat ze niet in levensgevaar komt.
    Met eerlijkheid kom je het verst bij haar.Haar fliterigheid is bijna altijd onschuldig tenzij ze een jongen/man echt ziet zitten en een serieuze relatie met hem wil. Ze heeft haar grenzen wat ze wel en niet met iemand wil doen en waarom.
    Uiterlijk


    Haar donkerblonde loken zijn voor haar doen lang. Ze heeft een tijd haar haren kort gehad, tot spijt van haar moeder en zus. Ze vind dat haar haren mooi combineren met haar lichtblauwe ogen. Zelf vind ze zichzelf qua uiterlijk niet bijzonder, maar meer een girl next door.
    Ze is van gemiddelde lengte en vind het fijn dat ze geen hulp nodig heeft om wat hogere dingen te pakken. Daarnaast vind ze het fijn dat ze goed oogcontact met langere mensen kan houden zonder pijn in haar nek te krijgen.
    Haar rondingen zijn er en die gebruikt ze ook wel eens als ze aan het flirten is.

    Geschiedenis


    Familie
    ✦ Daphne Reyme (Hornsby) ~ Moeder
    ✦ Nicholas Reyme ~ Vader
    ✦ Reyna Reyme ~ Zus


    Nadat Daphne en Nicholas getrouwd waren, was Daphne binnen twee jaar zwanger. Het koppel was in de wolken dat ze zwanger waren en hoopten dat alles goed zou gaan. Uiteindelijk zette Daphne, Reyna op de wereld en vond het heerlijk dat ze een dochter had gekregen. Een zoon was zeker ook welkom geweest voor beide ouders. Daphne had haar eerste zwangerschap als een positieve ervaring gezien en na overleg probeerde het koppel om opnieuw zwanger te worden. Toen Daphne weer zwanger was, dachten beide ouders dat het dit keer een zoon zou worden. Hun verrassing was groot dat ze te horen kregen dat ze weer een meisje verwachten. De bevalling was zwaarder voor Daphne dan de eerste, maar ze was blij om haar tweede dochter in haar armen te kunnen sluiten.
    Aangezien Nicholas bij zijn ouders in dienst was, hij is manager van twee van de wapenwinkels die de familie heeft, ging hij minder werken. Dit om er voor zijn dochters te zijn en echt betrokken te zijn met hun opvoeding. Daphne werkt bij een paardenfokkerij. Door de klimaatverandering gaan de zaken slecht bij de meeste fokkerijen. Hierdoor is Daphne iemand die verschillende taken heeft op de fokkerij. Na haar zwangerschappen heeft de fokkerij iemand erbij genomen zodat Daphne minder kon gaan werken.

    Waar Reyna vanaf het begin een echt meisje-meisje is geweest, was Riley dit niet. Hierdoor is Riley een echt vaderskindje. Dit omdat beide een voorliefde hebben voor wapens. Dit hebben ze allebei van de vader van Nicholas. Ze heeft ook een goede band met haar moeder hoewel ze ook wel eens discussies hebben. De band met haar zus is een paar jaar slecht geweest, vooral in hun tienerjaren werd deze erg slecht. Dit omdat Reyna er graag bij wilde hoorde en best ver ging in wat ze bereid te doen was om erbij te horen. Iets wat Riley niet kon begrijpen en daarom vaak ruzie's had met Reyna hierover. Daarnaast vond ze de smaak van Reyna in jongens ook niet echt top. Het waren vaak populaire jongens die niks serieus wilden en het liefst bezig waren met meerdere meiden tegelijkertijd. Dit in tegenstelling tot de smaak van Riley die liever een jongen wilde die voor haar ging en die ze niet zou hoeven delen. Daarbij ging Riley meer met jongens om en kon daardoor ook aan haar vrienden vragen of een jongen haar echt zag zitten of niet.
    Na een grote ruzie om een jongen waarop Reyna tot over haar oren verliefd op was, was Riley klaar met haar zus. Ze reageerde dan ook bot toen haar zus er achter kwam dat hij een player was en niets om haar gaf. Dit omdat ze Reyna voor hem had gewaarschuwd en Reyna niet naar haar luisterde. Dit bleek uiteindelijk het keerpunt, want Reyna heeft uiteindelijk veel moeite gedaan om met Riley een goede band op te bouwen. Uiteindelijk kwam het goed tussen de zussen en heeft Riley haar "rebelse" gedrag aan de kant gezet.
    Riley heeft al wat relaties achter de rug, sommige serieuzer dan andere. Daarnaast heeft ze ook wel eens met een meisje gezoend om te kijken hoe dat zou zijn en om uit te vinden wat haar seksualiteit is. Het belangrijkste voor haar in elke relatie die ze heeft gehad was openheid en goede communicatie. Ze was duidelijk wat ze met iemand wilde en waarom. Ze kon het dan ook zeker niet waarderen als een jongen deed alsof hij een relatie met haar wilde om haar in zijn bed te krijgen.
    Haar grootouders van vaderskant hebben meerdere winkels waarin ze wapens verkopen. Riley is opgegroeid met de wetenschap dat wapens gevaarlijk zijn en zeker geen speelgoed zijn. Ze heeft ze altijd fascinerend gevonden en zodra ze oud genoeg was, is ze bezig geweest om met wapens te schieten. Ze was dan ook in haar vrije tijd regelmatig te vinden op een schietbaan.

    Wapens


    Van de meeste vuurwapens heeft Riley wel verstand. Toch heeft ze zo haar voorkeuren, ze verkiest meestal een pistool boven een geweer ongeacht welk type het is. Ze kan automatische en semi-automatische wapens niet zo waarderen.




    Reden om terug in de tijd te reizen

    Riley houdt van avontuur en ook wel het onbekende dankzij haar nieuwsgierigheid. Ze ziet dit als een grote uitdaging en avontuur. Ook wil ze zichzelf bewijzen, dat ze echt zelfstandig is en zich prima kan redden met een groep andere mensen.

    Rijbewijs

    Leren rijden heeft ze van haar moeder. Haar moeder leerde haar op afgelegen weggetjes de basis van autorijden. Toch moest Riley van haar wel rijlessen nemen. Volgens haar rij instructeur was ze een natuurtalent. Hoewel haar vader ook goed kan rijden, vind Riley haar moeder de beste chauffeur van de twee.

    Extra
    Geaardheid: Hetero, dit weet ze dankzij dat ze met meiden heeft gezoend
    Houdt van: Wapens, auto's & goede muziek
    Houdt niet van: Mensen die liegen, mensen die zich anders voordoen dan ze zijn en mensen die oordelen voor ze iemand kennen

    [ bericht aangepast op 8 dec 2017 - 21:06 ]


    Physics is awesome

    x

    [ bericht aangepast op 3 nov 2017 - 17:58 ]

    Mag ik een vrouw?


    Bowties were never Cooler