• ✦      Back in time      ✦

    The future is in the past


    Setting

    Het is 70 miljoen voor onze jaartelling en dinosauriërs samen met andere dieren bevolken de aarde. Totdat ergens in Noord-Amerika, een paar kilometer bij een waterplek vandaan een poort ontstaat waaruit mensen zullen komen. Deze mensen moeten zien te overleven in deze ruige en gevaarlijke omgeving. Want als zij overleven, dan kunnen andere mensen hier ook overleven. Maar lukt het ze wel om hier te overleven?



    Story

    Het is 2140 en de aarde word steeds minder leefbaar. De luchtvervuiling heeft gezorgd voor meer gaten in de ozonlaag. Wat ervoor zorgt dat meer mensen ziek worden en sterven. Echter komen er ook iedere dag mensen bij wat ervoor zorgt dat er alsnog overbevolking is. Daardoor zijn er ook hongersnoden en is er grote armoede in vrijwel ieder land. Als een organisatie die een groep wetenschappers in dienst heeft, ontdekt dat men terug in de tijd kan, wordt dit gezien als de oplossing. Na succesvolle proeven met dieren, wil de organisatie nu mensen terug de tijd in sturen om te kijken of zij daar kunnen overleven.

    Iedereen die aan de voorwaarden voldoet en terug wil reizen in de tijd is welkom.

    Voorwaarden

    ✦ Je moet 18 jaar of ouder zijn
    ✦ Je hebt geen strafblad
    ✦ Je moet in goede gezondheid zijn
    ✦ Je moet jezelf kunnen beschermen


    Boodschap


    Hallo deelnemer,

    Bedankt voor je interesse in het project Chronos van de organisatie Metis. Tijdens het project zul je samen met enkele andere personen terug reizen in de tijd. Om je overlevingskans te vergroten krijg je van Metis een aantal spullen mee die je kunt gebruiken zodra je op je bestemming bent aangekomen. Voor degene die met een wapen overweg kan, wordt gevraagd dit te melden. Het is niet toegestaan om je eigen wapen(s) en munitie mee te nemen. Je krijgt wapen(s) en munitie van Metis. Jijzelf en je bagage worden gecontroleerd op wapens voordat je vertrekt. Degene die in het bezit zijn van een rijbewijs, wordt ook gevraagd dit te melden.


                                                                                                                                                                                                                     
    Invullen

    Naam:
    Leeftijd: {Minimaal 18 jaar – Maximaal 35 jaar}
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens:
    Reden om terug in de tijd te reizen:
    Rijbewijs:
    Extra:

    Liever geen relaties vooraf in welke vorm dan ook tenzij je toestemming vraagt!

    Regels

    ✦ De Quizlet huisregels
    ✦ Reservaties blijven 3 dagen staan
    ✦ Geen perfecte personages,
    want niemand is perfect
    ✦ Minimaal 200 woorden per post
    ✦ Naamsveranderingen doorgeven
    ✦ Alleen ik (MacGyver) maak nieuwe topics aan
    ✦ Sluit niemand buiten

                                                                                                                                                         



    Deelnemers


                                                                                                                                                                                       
    Vrouwen

    ✦ Rowan "Rho" Laine ~ Tashi Rodriquez ~ Tulua ~ 1
    ✦ Riley Jessa Reyme ~ Barbara Palvin ~ MacGyver ~ 2
    ✦ Liv Valkyrje Valtersen ~ Emma Dumont ~ IrisWestAllen ~ 3
    ✦ Daniella Moretti ~ Adriana Lima ~ FreeThyself ~ 4
    ✦ Naam ~ Faceclaim ~ User ~ Pagina

    Mannen

    ✦ Epsilon "Ep" Laine ~ Marcello Alvarez ~ Obeah ~ 1
    ✦ Myles "Milo" Bennett ~ Jensen Ackles ~_Irisdescent ~ 3
    ✦ Raphael Maurice Ovesen ~ .......... ~ Hephaistion ~ 5
    ✦ Naam ~ Faceclaim ~ User ~ Pagina

    Er zijn meer rollen dan vier mannen en vrouwen

    Stop op vrouwen (tijdelijk)!



    [ bericht aangepast op 8 dec 2017 - 17:39 ]


    Physics is awesome

    Daniella is goed gekeurd en ik zet haar op de lijst.


    Physics is awesome

    Als het goed is, klopt nu weer alles. Zelf ben ik ook minder bezig geweest met de RPG, maar nu wil ik toch naar het speeltopic toe werken.

    Poshlost's reservatie is vervallen en ik heb Hephiastion een gb'tje gestuurd.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2017 - 20:01 ]


    Physics is awesome

    Ah, bluh, ik doe gewoon mee. Ik moet toch weer meer gaan schrijven van mezelf.

    Mijn oude personage voor mij weer graag! Ik zal hem straks posten.


    Stenenlikker

    Je staat op de lijst en ik ben benieuwd naar je personage!


    Physics is awesome




    Naam: Raphael Maurice Ovesen
    Leeftijd: 24
    Innerlijk:Raphael is een rustige en bescheiden jongeman, iemand die niet zo gauw zal opvallen. Hij houdt er dan ook meer van om rustig zijn eigen ding te kunnen doen, zonder dat anderen hem daarbij storen. Sommigen kunnen zich eraan storen, vinden dat hij zich wat meer met anderen bezig moet houden, maar vanuit zichzelf heeft hij nou eenmaal weinig behoefte aan andere mensen. Maar dit betekent dat hij niet van sociaal contact houdt. Hij is vaak wel in voor een praatje en vrij behulpzaam. Uit zichzelf zal hij misschien niet zo gauw iets doen, maar als je het hem vriendelijk vraagt, is hij bijna altijd bereid je te helpen.
    Raphael is iemand die niet gauw ergens een probleem van maakt; hij is erg flexibel en past zich makkelijk aan. Raphael is ook vrij beschermend naar naasten en vrienden. Als één van hen zich in een gevaarlijk gebied gaat begeven, zal hij zich altijd zorgen blijven maken om hen. Ook als hij zelf zou gaan met een ander, zal hij altijd diegene blijven beschermen.
    Raphael is iemand die houdt van de waarheid en zal zelf ook altijd eerlijk zijn. Als hij een fout heeft gemaakt geeft hij dit dan ook toe en zal er niet over gaan liegen. Maar dat hij zijn fouten toegeeft wilt niet zeggen dat hij ook meteen spijt heeft van zijn daden. Hij doet wat hij noodzakelijk acht en zal zich niet zo gauw om laten praten over de juistheid van zijn daden. Hij vind zichzelf dan ook oud genoeg om daar zelf verantwoordelijk over te zijn en zelf te beslissen wat goed of fout is.
    Uiterlijk: Raphael is een jongeman van gemiddelde lengte, zo'n 1.76 meter. Zijn lichaamsbouw is ook gemiddeld. Zijn ogen zijn honingbruin van kleur met daarboven vrij rechte wenkbrauwen, die echter een boogje vormen als hij fronst, wat hij vrij vaak doet.
    Zijn haar is donkerblond van kleur en heeft een redelijke slag. Hij draagt het tot net boven zijn schouders, omdat hij dat persoonlijk mooier vind dan van dat hele korte haar. Soms zit het hem wat in de weg, maar dat is simpel op te lossen met een elastiekje als dat echt nodig is.
    Betreft kleding geeft hij de voorkeur aan simpele en lekker zittende kleding, al kan hij overgehaald worden tot zich wat netter kleden voor speciale gelegenheden.
    Geschiedenis: Hij is in de gewone wereld opgegroeid in een gezin van gemiddelde welvaart. Op school deed Raphael altijd zijn best, maar met de lichamelijke activiteiten kon hij nooit meedoen, vanwege zijn astma, dat verergerd werd vanwege de slechte lucht. Sommige klasgenoten deden alsof dat zijn schuld was en sloten hem ook in andere activiteiten buiten. Vandaar dat hij zich wat afzonderde van de rest en zich volledig op school focuste, wat uiteindelijk wel resultaten heeft geleverd.
    Wapens: Raphael bezit geen wapens, maar is wel bereid om hier mee om te leren gaan in de nieuwe wereld
    Rijbewijs: Raphael heeft een rijbewijs.
    Reden om terug in de tijd te reizen: Vanwege zijn astma kreeg Raphael steeds meer moeite met ademen in een wereld die steeds meer vervuild begon te raken. Toen hij hoorde over Project Chronos besloot hij om de oude wereld achter zich te laten en naar een wereld te gaan die wel gezond voor hem was.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2017 - 21:49 ]


    Stenenlikker

    O, ja dat personage. Leuke faceclaim. :)

    Alleen gaat de groep niet naar Terra Nova dus de tekst bij wapens en reden om terug in de tijd te reizen moet nog wel aangepast te worden. Aangezien ze de eerste groep mensen zijn die terug in de tijd reizen.


    Physics is awesome

    Whoops, ik zat nog in het Terra Nova idee, maar heb het aangepast ^^


    Stenenlikker

    Mochten jullie nog niet begonnen zijn mag ik dan nog een dame reserveren/maken? ^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Dat mag. Ik zet je op de lijst.

    Trouwens leuke quote!

    [ bericht aangepast op 11 nov 2017 - 21:27 ]


    Physics is awesome

    Stop (tijdelijk) op vrouwen! Dit omdat er nu drie mannen zijn en vijf vrouwen


    Physics is awesome

    Rho is klaar!! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Ik heb mijn faceclaim aangepast zodat hij beter bij Rho's broer past, hehe
    Nieuwe faceclaim = Tashi Rodriquez ^^

    Ik ga nu beginnen aan een post (flower)


    I have seen my own sun darkened