• Ben weer begonnen met Sims 4 spelen, want ik zag een trailer voorbij komen voor honden en katten (uitbreidingspakket) dus vandaar. Maar het viel mij op dat bij bijvoorbeeld haar wel genoeg keuze is, maar de meeste kapsels vind ik niet zo. Nu weet ik dat er custom content en ik had dus een site gevonden. Echter als ik iets wil downloaden zegt hij dat ik dat via een programma moet doen.

    Dus weet iemand een betrouwbare site met goede custom content(kleding/haar)?


    Physics is awesome

    Ik ben zelf tevreden over TSR (The Sims Resource)


    26 - 02 - '16

    Bedankt voor de tip! Dat is dus die site waarbij ik de melding kreeg van dat ik het via een programma moet downloaden of moet openen.


    Physics is awesome

    The Sims resource met een programma? Vreemd...
    Maar je hebt ook modthesims of aroundthesims4.


    16 - 09 - '17

    Misschien heb ik dan iets verkeerds gedaan, alleen zou ik niet weten wat. Bedankt voor de sites, ik ga daar even kijken.


    Physics is awesome

    @Devitt

    Bij modthesims heb ik het ook dus ik denk dat het aan mijn laptop ligt. Wel jammer, want ik zie vaak wel mooie dingen qua custom content.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    @Devitt

    Bij modthesims heb ik het ook dus ik denk dat het aan mijn laptop ligt. Wel jammer, want ik zie vaak wel mooie dingen qua custom content.


    Ah jammer. Als je dingen echt per se wil, kan ik get ook eventueel voor je downloaden en dan doorsturen?


    16 - 09 - '17

    @Devitt

    Bedankt voor het aanbod. Als ik echt wat moois zie, zal ik het je laten weten. Wil jij ook niet steeds lastig vallen en ondertussen ga ik op zoek naar waarom mijn laptop zo gek doet.


    Physics is awesome

    Is dat programmaatje niet gewoon Winrar? Heel vaak is cc verpakt in een zip-file en die kun je uitpakken in Winrar, dat is verder niets vaags (:


    I am an idiot, I move.

    @PickleRick

    Het programma dat jij noemt, staat niet op mijn laptop.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    @Devitt

    Bedankt voor het aanbod. Als ik echt wat moois zie, zal ik het je laten weten. Wil jij ook niet steeds lastig vallen en ondertussen ga ik op zoek naar waarom mijn laptop zo gek doet.


    Maakt mij niet uit, hoor. Kan je anders geen printscreens maken? We hebben elkaar normaal op Facebook, misschien dat ik kan helpen?


    16 - 09 - '17

    Is goed. Ik weet alleen niet wie je bent op facebook, aangezien ik meerdere mensen van Q op facebook heb.


    Physics is awesome