• Hi weer een nieuwe topic. En weer een nieuwe stelling! Vroeger zeiden mensen bij mij op de lagere school dat het raar was om in de douches te gaan plassen. Ik dacht zelf dat alleen rare mensen dat deden, totdat ik video zag waar iemand vreemde mensen op straat vroeg of ze wel eens in de douche plassen. Ik was zelfs verbaast, want ik dacht dat plassen onder de douche raar was. Ik had zelf ergens op internet gelezen dat plassen in de douche goed voor je was.
    Het was goed voor de milieu, je krijg zelf lust gevoelens en nog iets.

    Nu is de volgende vraag? Zijn er mensen die wel eens in de douche plassen. En we gaan allemaal heel eerlijk zijn en niet schijnheilig doen!


    Nobody Say It was easy

    Sorry, maar what the fuck.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Sorry, maar what the fuck.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Eerst in bed en nu in douche?

    Feline schreef:
    Sorry, maar what the fuck.

    Volgens mij is Quizlet niet echt de plek om dit soort dingen te bespreken en eerlijk gezegd neem ik dit ook niet serieus

    [ bericht aangepast op 28 okt 2017 - 13:46 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik snap echt niet waarom deze user van die rare topics aanmaakt en direct op inactief gaat? Oh well...


    Smile. You're beautiful. <3

    Passeggiata schreef:
    Ik snap echt niet waarom deze user van die rare topics aanmaakt en direct op inactief gaat? Oh well...



    Ik ben nog steeds online! :')


    Nobody Say It was easy

    Passeggiata schreef:
    Ik snap echt niet waarom deze user van die rare topics aanmaakt en direct op inactief gaat? Oh well...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ^Ik zei in ben nog steeds online!!!^


    Nobody Say It was easy

    Bitchcraft schreef:
    ^Ik zei in ben nog steeds online!!!^


    Klopt, maaar wanneer je offline gaat, stel je jezelf op inaftief? O.o


    Smile. You're beautiful. <3

    Klik maar ben online!


    Nobody Say It was easy

    Bitchcraft schreef:
    Klik maar ben online!


    Nee je bent gewoon een troll.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Feline schreef:
    Sorry, maar what the fuck.


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Het ding is dat ik voorheen sceptisch was en dat werd allemaal weggewuifd nadat je claimde degelijk serieus bezig te zijn, maar nu geloof ik er niets meer van. Sorry als je wel degelijk een echte user bent en geen troll, maar dat denk ik eigenlijk niet.


    Heaven is a place that we all have

    aesthetik schreef:
    Het ding is dat ik voorheen sceptisch was en dat werd allemaal weggewuifd nadat je claimde degelijk serieus bezig te zijn, maar nu geloof ik er niets meer van. Sorry als je wel degelijk een echte user bent en geen troll, maar dat denk ik eigenlijk niet.


    Dat mag je vinden, gozer!


    Nobody Say It was easy

    ...


    16 - 09 - '17