• Jaaa. Vrijdagavond ben ik naar een concert van Cesair geweest, en dat was nog wel een leuke ervaring en niet zo erg als ik dacht. Dus daarom heb ik besloten mijn "angsten" voor concerten op een zij te zetten en gewoon ervan te gaan genieten. Daarom heb ik vanochtend een ticket geboekt naar Rhapsody en naar Dotan. Beiden waren rond de 27 euro, en ik vond dat hartstikke meevallen tegenover de 150 euro voor mijn vader's Rolling Stones concert.
    En nu ben ik super enthousiast ervoor. Aaah! :D :D
    Wie kent deze bands? (Cesair, Rhapsody en Dotan) En wie is er ooit naar een concert geweest van hen/gaat naar een concert van hen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben eens naar Dotan geweest in Ziggodome, wat een tof concert was dat! Heel veel plezier. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aaah tof Manon!:)
    Ik zelf ben pas een keer naar een concert geweest, maar ik vind het echt gewoon te duur eigenlijk :') Ik zou het gaaf vinden om naar artiesten als Adele, Ed Sheeran enzo te gaan, maar daar betaal je vaak 40 euro voor een kaartje en dan zit je helemaal achteraan, dus ja =p


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn moeder is wel naar Dotan geweest die zei dat het leuk was! Ik ging eerst wel met enige regelmaat maar nu kan ik niet meer zo lang staan.


    The truth is out there.

    Ah, super leuk!

    Ik ga zelf naar Imagine Dragons in februari, The Script in maart en Ed Sheeran in Juni. Ik voel me nu al een professioneel concert-ganger haha.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ging voor Ed Sheeran dit jaar nooit naar concerten, ik weet zelfs niet waarom. Het sprak me gewoon niet zo aan. Maar ik heb Anne-Marie in april en nogmaals Ed Sheeran in juli gepland staan. ^^ Ik had ook graag Dua Lipa gezien volgende week, maar ja. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga ergens in de zomer naar Kensington

    [ bericht aangepast op 29 okt 2017 - 14:14 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik ga in december naar the Prodigy (:


    I am an idiot, I move.

    wauw super goed dat je toch gegaan bent en veel plezier.
    Ik ga de 8e naar Harry Styles en ik hoop nog stiekem een kaartje te kunnen bemachtigen voor Niall Horan eind april in Nederland of in belgië.
    Ik ga eigenlijk 1 keer per jaar naar een concert vaak 1D of nu ze uit elkaar zijn daar heen.
    Wat ik wel een toffe ervaring stond was Marco Borsato op het strand in zeeland. Was erg mooi en fijn ook om gewoon in de buitenlucht te zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ah, wat leuk. Zelf ken ik eigenlijk alleen Rhapsody een beetje, maar ben nog nooit naar een concert van hen geweest. :') In juli ga ik wel naar Ed Sheeran en in april zou ik graag naar Lana Del Rey willen gaan, maar ik heb nog niemand gevonden die mee wil gaan. (:


    Take me to wonderland

    Voor minder dan 30 euro naar concerten is zeker niet verkeerd!
    Ik heb 63 euro voor een kaartje voor de Lama's in de Ziggo Dome moeten betalen, maar voor hen had ik het zeker over.

    Ik ben wel naar comedy shows geweest, maar nog niet naar concerten. En zoals SPECS al zegt, voor concerten van die leuke artiesten als Adele en Ed Sheeran betaal je al gauw 60 euro.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Das super leuk :'D!
    Ik ga over 6 dagen naar Amaranthe, Eluveitie en The Charm The Fury (kaartje was ook super goedkoop, 27 euro). In januari ga ik naar Arch Enemy.


    Seasons will change, but I shall remain

    Wat goed van je je dat je je angst aan het overwinnen bent!

    Ik ben dol op concerten en ik ga meerdere keren per jaar. Dinsdag zie ik Zara Larsson in AFAS live en 24 november ga ik daar kijken naar Nothing but Thieves.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2017 - 18:20 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Nice, veel plezier! ^^


    And then we'll see it.