• Hoi liefste Q'ers!
    Ik ben weer eens op zoek naar een cover, jawel. Deze keer is hij voor mijn NaNoWriMo verhaal, waar ik nog niet teveel van kan prijs geven. Omdat ik jullie zo weinig kan vertellen, heb ik wel een weheartit-collectie gemaakt om te laten zien welke richting ik uit wil: klik!
    Het gaat over onze planeet in de toekomst (denk ongeveer 100 jaar verder), waarbij de wereld in verval is geraakt. Dus een foto van een verlaten stad/uitzicht op een stad, zou perfect zijn. Ik zou er ook graag spelende kinderen of een verwijzing naar kinderen (zoals lege schommels,..) op krijgen.
    Voor de rest ben je volledig vrij (:
    Om een beetje aan te moedigen, wil ik iedere poging één credit geven. Ik weet het, het is niet veel, maar wel iets? :') De 'winnaar' krijgt 10 credits en wordt natuurlijk vernoemd bij het verhaal zelf.
    Dus lieve creatieve breinen, wie jullie ook moge zijn, help me alsjeblieft?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga iets proberen ^^


    obsessive rage

    Oeh, gaaf! Ik wil morgen wel iets proberen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Top, klinkt goed! ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hebben jullie al ideetjes? (: en zijn er misschien nog users die iets willen proberen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Sorry! Ik heb wel een idee, maar mijn planning verliep anders dan gedacht en opeens gingen we eten en moest ik voorspelen, dus helemaal geen tijd meer voor gehad.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Centurio schreef:
    Sorry! Ik heb wel een idee, maar mijn planning verliep anders dan gedacht en opeens gingen we eten en moest ik voorspelen, dus helemaal geen tijd meer voor gehad.


    Heb je er ondertussen nog tijd voor gehad? :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MT.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frodo schreef:
    (...)

    Heb je er ondertussen nog tijd voor gehad? :3



    Dit klinkt stom, maar ik zal er vanmiddag aan werken. Dit keer echt. Anders mag je me onderspammen ofzo.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Heb je een titel?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.



    Ik heb nu dit, alles kan nog aangepast worden.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Centurio schreef:



    Ik heb nu dit, alles kan nog aangepast worden.


    Oh mijn god, ik vind hem geweldig!
    De titel is nog niet zeker, maar ik wil toch eens kijken hoe hij eruit ziet met :3 dus je mag er 'Vruchteloos' opzetten. Liefst ergens op de witte lijn? Ik weet niet, je kijkt maar wat het mooiste is^^

    Oh, en ik weet niet of je hem nog kan aanpassen, maar zou je de bovenste foto kunnen veranderen door die van een (andere) verlaten stad? Gewoon kwestie van eens te kijken hoe dat eruit ziet. Uiteraard krijg je daarvoor ook credits (:

    [ bericht aangepast op 8 nov 2017 - 16:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik kan het proberen! Heb je een voorkeur voor een stad?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Centurio schreef:
    Ik kan het proberen! Heb je een voorkeur voor een stad?


    Hier zijn een paar linkjes:
    klik, klik 2, klik 3

    Alle drie iets heel anders, maar dan begrijp je misschien welke richting ik uit wil (: het enige probleem dat ik met jouw foto had, waren de auto's op de straat, aangezien het een verlaten stad is. Voor de rest was die foto wel perfect.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mag ik ook iets uitproberen? Aangezien Picmonkey het niet meer gratis doet wil ik het programma iPiccy uitproberen en ik zou dat wel met deze ''opdracht'' willen doen. Betekend niet per se dat je op me moet wachten, hoor! Als je bovenstaande cover geweldig vindt, moet je lekker die gebruiken. ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Passeggiata schreef:
    Mag ik ook iets uitproberen? Aangezien Picmonkey het niet meer gratis doet wil ik het programma iPiccy uitproberen en ik zou dat wel met deze ''opdracht'' willen doen. Betekend niet per se dat je op me moet wachten, hoor! Als je bovenstaande cover geweldig vindt, moet je lekker die gebruiken. ^^


    Natuurlijk mag je proberen (: meer keuze is altijd leuk.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien