• Hoi liefste Q'ers!
    Ik ben weer eens op zoek naar een cover, jawel. Deze keer is hij voor mijn NaNoWriMo verhaal, waar ik nog niet teveel van kan prijs geven. Omdat ik jullie zo weinig kan vertellen, heb ik wel een weheartit-collectie gemaakt om te laten zien welke richting ik uit wil: klik!
    Het gaat over onze planeet in de toekomst (denk ongeveer 100 jaar verder), waarbij de wereld in verval is geraakt. Dus een foto van een verlaten stad/uitzicht op een stad, zou perfect zijn. Ik zou er ook graag spelende kinderen of een verwijzing naar kinderen (zoals lege schommels,..) op krijgen.
    Voor de rest ben je volledig vrij (:
    Om een beetje aan te moedigen, wil ik iedere poging één credit geven. Ik weet het, het is niet veel, maar wel iets? :') De 'winnaar' krijgt 10 credits en wordt natuurlijk vernoemd bij het verhaal zelf.
    Dus lieve creatieve breinen, wie jullie ook moge zijn, help me alsjeblieft?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien



    Hij is aanklikbaar zonder titel. Ik ga nu even op zoek naar een mooi lettertype.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Vind je een van deze leuk genoeg dat je graag hebt dat ik ermee verder ga? ^^




    Smile. You're beautiful. <3





    Zoiets?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik zet hier even een mtje ^^ misschien vind ik wat tijd


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Centurio schreef:





    Zoiets?


    Kan je het eerste lettertype minder 'duidelijk' zetten zeg maar? Een beetje vervagen? Ik vind hem super mooi zo!

    @Passeggiata: wow ook heel erg mooi! Ik ben benieuwd wat je er verder mee kan (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Kan je het eerste lettertype minder 'duidelijk' zetten zeg maar? Een beetje vervagen? Ik vind hem super mooi zo!

    @Passeggiata: wow ook heel erg mooi! Ik ben benieuwd wat je er verder mee kan (:


    Heb je voorkeur voor een van de twee? ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Passeggiata schreef:
    (...)

    Heb je voorkeur voor een van de twee? ^^


    Jep, de eerste (: is er enige manier waarop je hem verticaler kan maken?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jep, de eerste (: is er enige manier waarop je hem verticaler kan maken?


    Dan wordt het bijsnijden ;x Moet je maar net willen, haha


    Smile. You're beautiful. <3











    Hopelijk zijn alle links aanklikbaar. Zit hier iets leuks tussen? ^^ Nog dingen die je graag hebt?


    Smile. You're beautiful. <3

    Frodo schreef:
    (...)

    Kan je het eerste lettertype minder 'duidelijk' zetten zeg maar? Een beetje vervagen? Ik vind hem super mooi zo!




    Zoiets? Hij is aanklikbaar


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Passeggiata schreef:











    Hopelijk zijn alle links aanklikbaar. Zit hier iets leuks tussen? ^^ Nog dingen die je graag hebt?


    Ik vind ze allemaal iets te donker eigenlijk :x dan vond ik je eerste 2 pogingen beter.

    @Mare: dat is perfect, dankjewel!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zal binnenkort nog iets maken, ik heb dit weekend denk ik mijn laptop beschikbaar, of is het niet echt meer nodig?


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Ik zal binnenkort nog iets maken, ik heb dit weekend denk ik mijn laptop beschikbaar, of is het niet echt meer nodig?


    Jawel, ik ben heel benieuwd naar wat jij ervan maakt (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    Ik heb dit ff snel in elkaar geflanst. Ik ben officieel inactief op Q, dus mocht je mij een berichtje sturen, kan ik eventueel laat reageren...


    I just caught the wave in your eyes

    Foucault schreef:


    Ik heb dit ff snel in elkaar geflanst. Ik ben officieel inactief op Q, dus mocht je mij een berichtje sturen, kan ik eventueel laat reageren...


    Ik vind de stad fan-tas-tisch, alleen zijn de schommels te abstract (ik had niet direct door dat het schommels waren). Kan je die nog aanpassen, pretty please?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien