• Hoi liefste Q'ers!
    Ik ben weer eens op zoek naar een cover, jawel. Deze keer is hij voor mijn NaNoWriMo verhaal, waar ik nog niet teveel van kan prijs geven. Omdat ik jullie zo weinig kan vertellen, heb ik wel een weheartit-collectie gemaakt om te laten zien welke richting ik uit wil: klik!
    Het gaat over onze planeet in de toekomst (denk ongeveer 100 jaar verder), waarbij de wereld in verval is geraakt. Dus een foto van een verlaten stad/uitzicht op een stad, zou perfect zijn. Ik zou er ook graag spelende kinderen of een verwijzing naar kinderen (zoals lege schommels,..) op krijgen.
    Voor de rest ben je volledig vrij (:
    Om een beetje aan te moedigen, wil ik iedere poging één credit geven. Ik weet het, het is niet veel, maar wel iets? :') De 'winnaar' krijgt 10 credits en wordt natuurlijk vernoemd bij het verhaal zelf.
    Dus lieve creatieve breinen, wie jullie ook moge zijn, help me alsjeblieft?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik vind de stad fan-tas-tisch, alleen zijn de schommels te abstract (ik had niet direct door dat het schommels waren). Kan je die nog aanpassen, pretty please?



    Ik stuitte op deze foto en vond 'm zo mooi, helaas kon ik niet een zelfde soort foto vinden, en om 'm nu twee keer te gebruiken... Wil je nog eentje met titel/tekst?


    I just caught the wave in your eyes

    Foucault schreef:
    (...)


    Ik stuitte op deze foto en vond 'm zo mooi, helaas kon ik niet een zelfde soort foto vinden, en om 'm nu twee keer te gebruiken... Wil je nog eentje met titel/tekst?


    Kan je de jongen nog iets 'vager' maken? Wel dat je hem nog goed ziet, maar niet zo duidelijk als nu. Eens kijken welk effect dat heeft (:
    En ja, er mag 'Vruchteloos' op. Ik heb het liefst een duidelijke titel, maar niet eentje waarbij je het lettertype meteen herkent, zoals Arial of Courier. Echt super dat je er moeite in wil steken trouwens ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    Ik heb maar even 2 soorten lettertypes geprobeerd en de jongen wat vervaagd (:


    I just caught the wave in your eyes

    Foucault schreef:


    Ik heb maar even 2 soorten lettertypes geprobeerd en de jongen wat vervaagd (:


    Love, love, love it! Dankjewel! Zou ik ook nog eentje kunnen krijgen zonder titel (maar met het vervaagde jongetje)? Want de titel is nog niet zeker.

    Inktzwart, ging jij nog iets proberen?
    Als ik alle covers binnen heb, zal ik de credits rond sturen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2017 - 18:53 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    Ik hoef trouwens geen credit/(mocht je mij kiezen hoef ik ook geen credits) gezien ik niet meer actief opereer op Q (:
    PS: ik heb alleen rechtenvrije afbeeldingen gebruikt dus je kunt 'm overal gebruiken zonder problemen denk ik ^^

    [ bericht aangepast op 18 nov 2017 - 19:31 ]


    I just caught the wave in your eyes

    ^ je bent een held <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Geldt het nog? Dan weet ik wel iets...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Geldt het nog? Dan weet ik wel iets...


    Natuurlijk (: ik zal Inktzwart privé iets sturen, maar de credits worden sowieso rond gestuurd, niet bang zijn.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga nog even snel iets proberen, sorry voor het zo lang niet reageren, ik had nogal wat motivatieproblemen voor eh well, alles (':


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Ik ga nog even snel iets proberen, sorry voor het zo lang niet reageren, ik had nogal wat motivatieproblemen voor eh well, alles (':


    Geen probleem, neem je tijd maar (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Is dit iets? Ik denk dat het wel wat minder bij de apocalypse/vervallen sfeer past oeps, maar dit kwam er zo gauw uit

    [ bericht aangepast op 21 nov 2017 - 10:15 ]


    obsessive rage

    Whoa, er staan echt een paar geweldig, mooie covers tussen! Ik weet naar wie ik toe moet gaan als ik er een wil, HAHA.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De titel is inktzwart toch? Want soms zie ik er iets anders op staan...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    De titel is inktzwart toch? Want soms zie ik er iets anders op staan...


    De titel is Vruchteloos. (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Okii


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.