• Hoi liefste Q'ers!
    Ik ben weer eens op zoek naar een cover, jawel. Deze keer is hij voor mijn NaNoWriMo verhaal, waar ik nog niet teveel van kan prijs geven. Omdat ik jullie zo weinig kan vertellen, heb ik wel een weheartit-collectie gemaakt om te laten zien welke richting ik uit wil: klik!
    Het gaat over onze planeet in de toekomst (denk ongeveer 100 jaar verder), waarbij de wereld in verval is geraakt. Dus een foto van een verlaten stad/uitzicht op een stad, zou perfect zijn. Ik zou er ook graag spelende kinderen of een verwijzing naar kinderen (zoals lege schommels,..) op krijgen.
    Voor de rest ben je volledig vrij (:
    Om een beetje aan te moedigen, wil ik iedere poging één credit geven. Ik weet het, het is niet veel, maar wel iets? :') De 'winnaar' krijgt 10 credits en wordt natuurlijk vernoemd bij het verhaal zelf.
    Dus lieve creatieve breinen, wie jullie ook moge zijn, help me alsjeblieft?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    * is sprakeloos *


    Ik neem aan dat dat iets positiefs is!
    Als er dingen zijn die ik moet veranderen of als je verschillende fonts wil zijn, zeg je het maar (:


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat dat iets positiefs is!
    Als er dingen zijn die ik moet veranderen of als je verschillende fonts wil zijn, zeg je het maar (:


    Hij is perfect zoals hij is, heel erg bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik eh kan die van mij nog wat aanpassen, maar is dat echt nodig of gaat je voorkeur überhaupt naar een andere haha?


    obsessive rage

    Oh well ik heb het sowieso aangepast haha, kijk maar of je het wat vindt


    obsessive rage

    ^ Ja nu vind ik hem al stukken beter! Dankjewel (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als het nog kan wil ik ook wel iets proberen. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Als het nog kan wil ik ook wel iets proberen. (:


    Graag!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien




    Even snel iets in elkaar geflanst... Hoor graag wat je ervan vind. (:
    700x1000
    11 lagen
    6 afbeeldingen (Allemaal royalty free)


    Credendo Vides

    hgeuihuefzonjje :c
    Ik ga echt nooit, nooit kunnen kiezen. Ik vind hem geweldig, heel erg bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik kwam echt een hele gave foto tegen. Ben hem nu aan het bewerken, morgen kan ik m er op zetten.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Nieuwe! Een met, en een zonder titel.
    Lettertype, kleur en plaats van titel kunnen gewoon veranderen







    De gebouwen in de straat kunnen donkerder hoor, maar persoonlijk vond ik m zo wel cool...

    [ bericht aangepast op 25 nov 2017 - 9:16 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Heb je al een cover gekozen? (:


    The soul needs autumn.

    Ik heb enorm zitten twijfelen tussen de covers van Foucault, Poudlard en Wervelwind, dus heb ik mijn familie en vrienden laten kiezen. Hun mening trok eerder naar de cover van Foucault, dus ik ga die nemen.

    Aan alle creatievelingen hier: heel, heel erg bedankt! Ik stuur zo meteen de credits door (en mijn dankbaarheid hehe).


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nice dat je een leuke hebt gevonden!


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Frodo schreef:
    Ik heb enorm zitten twijfelen tussen de covers van Foucault, Poudlard en Wervelwind, dus heb ik mijn familie en vrienden laten kiezen. Hun mening trok eerder naar de cover van Foucault, dus ik ga die nemen.

    Aan alle creatievelingen hier: heel, heel erg bedankt! Ik stuur zo meteen de credits door (en mijn dankbaarheid hehe).


    Die van Foucault is echt geweldig!


    The soul needs autumn.