• ✦      Back in time      ✦

    The future is in the past


    Setting

    Het is 70 miljoen voor onze jaartelling en dinosauriërs samen met andere dieren bevolken de aarde. Totdat ergens in Noord-Amerika, een paar kilometer bij een waterplek vandaan een poort ontstaat waaruit mensen zullen komen. Deze mensen moeten zien te overleven in deze ruige en gevaarlijke omgeving. Want als zij overleven, dan kunnen andere mensen hier ook overleven. Maar lukt het ze wel om hier te overleven?



    Story

    Het is 2140 en de aarde word steeds minder leefbaar. De luchtvervuiling heeft gezorgd voor meer gaten in de ozonlaag. Wat ervoor zorgt dat meer mensen ziek worden en sterven. Echter komen er ook iedere dag mensen bij wat ervoor zorgt dat er alsnog overbevolking is. Daardoor zijn er ook hongersnoden en is er grote armoede in vrijwel ieder land. Als een organisatie die een groep wetenschappers in dienst heeft, ontdekt dat men terug in de tijd kan, wordt dit gezien als de oplossing. Na succesvolle proeven met dieren, wil de organisatie nu mensen terug de tijd in sturen om te kijken of zij daar kunnen overleven.

    Iedereen die aan de voorwaarden voldoet en terug wil reizen in de tijd is welkom.

    Voorwaarden

    ✦ Je moet 18 jaar of ouder zijn
    ✦ Je hebt geen strafblad
    ✦ Je moet in goede gezondheid zijn
    ✦ Je moet jezelf kunnen beschermen


    Boodschap


    Hallo deelnemer,

    Bedankt voor je interesse in het project Chronos van de organisatie Metis. Tijdens het project zul je samen met enkele andere personen terug reizen in de tijd. Om je overlevingskans te vergroten krijg je van Metis een aantal spullen mee die je kunt gebruiken zodra je op je bestemming bent aangekomen. Voor degene die met een wapen overweg kan, wordt gevraagd dit te melden. Het is niet toegestaan om je eigen wapen(s) en munitie mee te nemen. Je krijgt wapen(s) en munitie van Metis. Jijzelf en je bagage worden gecontroleerd op wapens voordat je vertrekt. Degene die in het bezit zijn van een rijbewijs, wordt ook gevraagd dit te melden.


    Regels

    ✦ De Quizlet huisregels
    ✦ Reservaties blijven 3 dagen staan
    ✦ Geen perfecte personages,
    want niemand is perfect
    ✦ Minimaal 200 woorden per post
    ✦ Naamsveranderingen doorgeven
    ✦ Alleen ik (MacGyver) maak nieuwe topics aan
    ✦ Sluit niemand buiten

                                                                                                                                                         



    Deelnemers


                                                                                                                                                                                       
    Vrouwen

    ✦ Rowan "Rho" Laine ~ Tashi Rodriquez ~ Tulua ~ 1
    ✦ Riley Jessa Reyme ~ Barbara Palvin ~ MacGyver ~ 2
    ✦ Liv Valkyrje Valtersen ~ Emma Dumont ~ IrisWestAllen ~ 3
    ✦ Daniella Moretti ~ Adriana Lima ~ FreeThyself ~ 4

    Mannen

    ✦ Epsilon "Ep" Laine ~ Marcello Alvarez ~ Obeah ~ 1
    ✦ Myles "Milo" Bennett ~ Jensen Ackles ~_Irisdescent ~ 3
    ✦ Raphael Maurice Ovesen ~ .......... ~ Hephaistion ~ 5
    ✦ Naam ~ Faceclaim ~ User ~ Pagina


    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 17:15 ]


    Physics is awesome

    Hiya


    Bowties were never Cooler

    Al een keuze kunnen maken?

    Momenteel ben ik ook bezig met een faceclaim voor mijn personage en de rest van het lijstje invullen voor haar.


    Physics is awesome

    MT! ^^


    I have seen my own sun darkened

    Mt

    Liv is deels af. Ik probeer morgen haar uiterlijk en innerlijk morgen af te maken.
    Als er iets niet klopt aan haar geschiedenis hoor ik het graag


    Bowties were never Cooler

    MT


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    @SebastianVerlac

    Top! Ben benieuwd naar haar innerlijk. Mooie foto's van haar faceclaim.


    Physics is awesome

    Als ze goed is, is ze af


    Bowties were never Cooler

    Ze is goed gekeurd en staat op de lijst. Ik werk de lijst in dit topic zo bij.

    Ik denk dat ik een face claim heb voor mijn personage, Barbara Palvin, maar ik twijfel nog. Wat denken jullie?


    Physics is awesome

    Bonjour! ~

    [ bericht aangepast op 7 nov 2017 - 0:04 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Uiteindelijk toch gegaan voor Barbara Palvin en ook mijn personage is af. Dus zodra Tulua en Obeah hun personages hebben aangepast, ik ze goed heb gekeurd, kunnen we wat mij betreft beginnen.


    Physics is awesome

    SebastianVerlac -> IrisWestAllen


    Bowties were never Cooler

    MrsNobody ~> FreeThyself


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Gaat dit topic nog van start? 🙄

    Het speeltopic open ik deze week, waarschijnlijk vrijdag of zaterdag.


    Physics is awesome