• Hoi allemaal!

    Ik heb zojuist de laatste aflevering van seizoen 10 van Friends gekeken en nu ben ik treurig. wat moet ik nu met mijn leven
    Anyways, hebben jullie tips voor leuke series die hiermee vergelijkbaar zijn? Of wat is jullie all-time favourite? Brand los haha.

    Alvast bedankt c:

    Andere series die ik o.a. heb gekeken: Breaking Bad, American Horror Story, 13 Reasons Why, Outlander

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 16:24 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Galavant! ✨


    She's imperfect but she tries

    How I Met Your Mother

    Ik ben nu bij de laatste vijf aflevereningeb en I love it.

    Orphan Black ik ook geweldig, trouwens!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Tad schreef:
    Galavant! ✨



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind Lucifer persoonlijk écht geweldig c: Misschien is Riverdale ook wat?


    El Diablo.

    Ik weet niet of het jouw ding is, maar ik vind How to Get Away with Murder heel goed en ik blijf hem standaard aanraden, want ik vind hem heel underrated. Voor de rest vind ik Game of Thrones, The Walking Dead (tem seizoen 6 tenminste), Hannibal en Riverdale ook heel goed c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Game of thrones, New Girl, Suits, The Blacklist, Homeland, The 100...


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Game of thrones, how to get away with murder, quantico, stranger things, suits, the 100, the originals, the good doctor, the good fight, the gifted, dynasty, the expanse, marvel-series.

    don’t judge me, ik had veel vrije tijd

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 17:16 ]

    Wow veel reacties al! Sommige heb ik zelfs nog nooit van gehoord haha. Maar ik ga er zeker even naar kijken. (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Polar schreef:
    How I Met Your Mother

    Ik ben nu bij de laatste vijf aflevereningeb en I love it.

    Orphan Black ik ook geweldig, trouwens!

    retweet

    maar even serieus deze is denk ik het fijnst om de friends pijn mee te verzachten want het heeft een beetje dezelfde vibe


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zojuist begonnen aan Full House uit 1994, ook op Netflix.
    Persoonlijk vind ik het wel een goed vervangbare serie voor mijn Friends verslaving. Zelfde soort humor en ook afleveringen van rond de twintig minuten.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Royceston schreef:
    Zojuist begonnen aan Full House uit 1994, ook op Netflix.
    Persoonlijk vind ik het wel een goed vervangbare serie voor mijn Friends verslaving. Zelfde soort humor en ook afleveringen van rond de twintig minuten.

    omg hoe kan ik Full House nou zijn vergeten! Dat is echt ge-wel-dig! 100% aanrader!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Polar schreef:
    (...)
    omg hoe kan ik Full House nou zijn vergeten! Dat is echt ge-wel-dig! 100% aanrader!

    Ja, waarom heb ik dit nooit eerder gezien?! :3
    Hoewel ik stiekem ook elke keer weer gewoon Friends opnieuw kijk, haha. Gaat met deze serie ook gebeuren, denk ik! ^^


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Mijn favos zijn 3% , the 100 en the shadowhunters


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Call the Midwife vind ik heel leuk




    Firm believer of all that is magic

    How I met your mother is echt geweldig maar ik geloof dat het binnenkort van Netflix gaat..
    House of Cards
    Broadchurch
    The Good Place


    I was an angel living in the garden of evil