• Hoi allemaal!

    Ik heb zojuist de laatste aflevering van seizoen 10 van Friends gekeken en nu ben ik treurig. wat moet ik nu met mijn leven
    Anyways, hebben jullie tips voor leuke series die hiermee vergelijkbaar zijn? Of wat is jullie all-time favourite? Brand los haha.

    Alvast bedankt c:

    Andere series die ik o.a. heb gekeken: Breaking Bad, American Horror Story, 13 Reasons Why, Outlander

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 16:24 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Cami schreef:
    How I met your mother is echt geweldig maar ik geloof dat het binnenkort van Netflix gaat..
    House of Cards
    Broadchurch
    The Good Place



    HIMYM gaat inderdaad van Netflix. Volgens mij zelfs vandaag. Daarom heb ik het laatste seizoen gebingewatcht en ik kan het niet meer zo erg aanraden als een paar uur terug. Laten we zeggen dat ik niet enthousiast ben over het einde na negen seizoenen liefde tonen naar de serie.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Polar schreef:
    (...)

    HIMYM gaat inderdaad van Netflix. Volgens mij zelfs vandaag. Daarom heb ik het laatste seizoen gebingewatcht en ik kan het niet meer zo erg aanraden als een paar uur terug. Laten we zeggen dat ik niet enthousiast ben over het einde na negen seizoenen liefde tonen naar de serie.

    Het einde vond ik niet erg goed, het begin van de serie was leuker. Wel heel erg gejat van Friends.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 20:55 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Tuena schreef:
    Call the Midwife vind ik heel leuk





    Ja!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Heb je Riverdale al ooit geprobeerd?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Polar schreef:
    (...)

    HIMYM gaat inderdaad van Netflix. Volgens mij zelfs vandaag. Daarom heb ik het laatste seizoen gebingewatcht en ik kan het niet meer zo erg aanraden als een paar uur terug. Laten we zeggen dat ik niet enthousiast ben over het einde na negen seizoenen liefde tonen naar de serie.

    Helemaal mee eens!
    Ik ben de hele serie een maand of twee geleden gaan kijken en toen ik hoorde dat het van Netflix zou verdwijnen heb ik ook gebingewatched haha. Einde vond ik ook echt tegenvallen!


    I was an angel living in the garden of evil

    Dexter.

    Royceston schreef:
    Zojuist begonnen aan Full House uit 1994, ook op Netflix.
    Persoonlijk vind ik het wel een goed vervangbare serie voor mijn Friends verslaving. Zelfde soort humor en ook afleveringen van rond de twintig minuten.


    Dit dus ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik zal morgen wat droppen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.