• De serie draait om een groep van Seekers, die in opdracht van de Huntik Foundation de wereld afreizen op zoek naar oude amuletten, die elk een titan of legendarische titans bevatten. Deze titans werden eeuwen terug al eens gebruikt door mensen in de strijd tegen een bovennatuurlijk kwaad. Daarna werden de amuletten op de meest afgelegen plaatsen ter wereld verstopt.

    De Seekers kunnen de gevonden amuletten gebruiken om zelf de titans op te roepen. Ze worden tegengewerkt door een Organisatie geleid door de Professor, die de titans wil gebruiken om de wereld te veroveren (bron Wikipedia).

    In mijn eigen woorden: Huntik is een geweldige (kinder)serie over mythes, legendes, titans en hun seekers die allen streven naar een doel. Een strijd tussen goed en kwaad met een magisch tintje. Ondanks dat het een serie is voor kinderen, vind ik Huntik vele jaren later nog steeds inspirerend en gaaf om te zien, dus zeker de moeite waard als je het mij vraagt. Hieronder zie je de intro van het eerste seizoen.



    Interesse? Hier vind je alle afleveringen!

    Huntik fanfic:
    -House Of Cards

    Seekers:


    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 21:11 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Aangezien er nog geen Huntik topic was, aanschouw!(nerd)


    You were born original, don't die as a copy.

    OH MIJN GOD, DIT WAS ECHT MIJN JEUGD.
    Iedere zaterdagochtend zat ik klaar om te kijken met m'n zusje. Een van de weinige momenten dat we geen ruzie maakten. Dante ftw!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    OH MIJN GOD, DIT WAS ECHT MIJN JEUGD.
    Iedere zaterdagochtend zat ik klaar om te kijken met m'n zusje. Een van de weinige momenten dat we geen ruzie maakten. Dante ftw!


    Hahaha dat is zeer herkenbaar :'D
    Jaaaa, maar de rest vond ik ook tof....al mocht ik zhalia eerst nooit zo :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Aaaah! Ik vond dit zo geweldig (': heb zelfs een Huntik username (': - niet nu, maar wel gehad (':

    Ik was trouwens groot fan van Sofie (:

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 23:03 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Aaaah! Ik vond dit zo geweldig (': heb zelfs een Huntik username (': - niet nu, maar wel gehad (':

    Ik was trouwens groot fan van Sofie (:


    Casterwill (cool)
    Nee maar HUNTIK <3 yasss haha :3
    ik ben in progress of writing a fanfic myselfff


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hahaha dat is zeer herkenbaar :'D
    Jaaaa, maar de rest vond ik ook tof....al mocht ik zhalia eerst nooit zo :'D


    Saaamee, ik vond Dante alleen zo hot. Mijn zusje was helemaal fan van Sophie Casterwill en Lok Lambert en ik had zoiets van Geef mij Dante maar, die is leuker.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Saaamee, ik vond Dante alleen zo hot. Mijn zusje was helemaal fan van Sophie Casterwill en Lok Lambert en ik had zoiets van Geef mij Dante maar, die is leuker.


    Tbh, stuur ze allemaal maar deze kant op. Ik ben niet kieskeurig :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kan me vaag herinneren dat de serie ook op Netflix stond. Niet geheel zeker van!!


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Ik kan me vaag herinneren dat de serie ook op Netflix stond. Niet geheel zeker van!!


    Ja klopt! Helaas heb ik geen netflix :'D


    You were born original, don't die as a copy.