• Lieve quizletters,

    De laatste tijd merken we dat berichten in de chat worden gemeld via de gewone meldpagina op de site. Dat er volop gebruik wordt gemaakt van de meldknop is heel goed, maar we willen jullie vragen om berichten in de chat te melden via de chat zelf.
    Chatberichten blijven namelijk niet staan en worden automatisch weer verwijderd. Wanneer jullie dan via de gewone meldpagina op de site een melding doen, dan kunnen wij deze berichten helaas niet meer terug vinden en kunnen wij dus niets doen. Door de gebruiker in de chat zelf te melden, kunnen we deze berichten weer opvragen.

    Hoe kan ik een gebruiker melden in de chat?

    Dat is heel simpel. Wanneer je de chatroom ingaat, staat er een gebruikerslijst naast de chat. In deze lijst klik je op een gebruiker en vervolgens verschijnt er een scherm waarin je op "Meld Spam/Misbruik" kunt klikken. Wanneer je dit gedaan hebt, kunnen wij de berichten terugvinden.

    Ook wanneer je in de chat ons een privébericht stuurt, kunnen wij automatisch verwijderde berichten niet terug vinden. Het is belangrijk om het op bovenstaande manier te doen.

    Alvast bedankt!

    Groetjes,
    het moderatorteam


    Take me to wonderland

    Oh wauw, ik heb dit topic compleet gemist? Lijkt erop dat iedereen dit gemist heeft aangezien er geen reacties zijn??


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oh wauw, ik heb dit topic compleet gemist? Lijkt erop dat iedereen dit gemist heeft aangezien er geen reacties zijn??


    Oeps. Ik ook haha. Al gebruik ik de chat ook maar weinig.


    26 - 02 - '16