• Jip is negentien (nu als bonus ook in Engeland waar zij is)!!! Holy shizzle Q mensen!!!

    Met z'n allen: GEFELICITEERD JIP!

    Jip, dit was het jaar van opgeven wat forumposts betreft, dus hier super symbolisch het meest low effort verjaardagstopic dat ik mogelijk voor je zou kunnen maken, met nog steeds een hoog percentage liefde erachter (en ook één gif want low effort betekent niet dat we meteen álle flair overboord moeten gooien, kom op). OP NAAR TWINTIG.



    *you sly, old gezonnebrilde kip


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gelukkige verjaardag, Jip!


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteerd! 🎉


    chaos makes the muse

    Gefeliciteerd Jip! :) Ik weet niet waarom maar elk jaar dat ik je verjaardag topic voorbij zie komen verwonder ik me over je leeftijd, want voorheen was je nog 'dat jonkie' haha :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd Jip *O*


    I am an idiot, I move.

    Op de valreep: happy birthday! 🎉


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    (flower) van harte gefeliciteerd Jip ^^


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    komt eventjes drie dagen te laat met starbucks en oude memes

    DANKJULLIEWEL <3

    SPECS schreef:
    Gefeliciteerd Jip! :) Ik weet niet waarom maar elk jaar dat ik je verjaardag topic voorbij zie komen verwonder ik me over je leeftijd, want voorheen was je nog 'dat jonkie' haha :'D


    hahahaha ja jeetje, af en toe kijk ik naar deze website en voel ik me onmogelijk oud maar ha, even een funfact voor de jongere generatie quizletters hier; er was een punt in de geschiedenis waarop ik "dat ene elfjarige kind op het forum" was. Goeie ouwe tijd. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.