• The Gifted

    They look like us
    They act like us
    They talk like us
    But they are nothing like us
    They are stronger than us
    They are faster than us
    They are smarter than us
    They are the gifted

    Het is het jaar 2245, we leven in een wereld waar niet alleen meer “normale” mensen bestaan. Nee we leven in een wereld waar mensen bestaan die de normale mens overstijgen. Mensen die sneller, slimmer of sterker zijn dan jij of ik, een foutje van de wetenschap worden ze vaak genoemd door de overheid. Een bedreiging voor de mensheid, zoals ze door veel mensen worden genoemd. Of The Gifted, zoals ze zichzelf noemen. 100 jaar geleden voerden wetenschappers onderzoeken uit op mensen, ze probeerden “De perfecte mensheid” te creëren, maar faalden keer op keer. Wat ze echter niet zagen aankomen waren de generaties die zouden komen, kinderen die geboren werden met speciale krachten, krachten die zich begonnen te uiten toen de kinderen in de puberteit kwamen. Lange tijd leefden deze mensen als “gewone” mensen onder ons, maar nu worden ze behandeld met angst en wantrouwen. De overheid doet er alles aan deze mensen op te sporen en in speciale gevangenissen te stoppen waar ze de rest van hun levens zullen wegkwijnen, zodat ze de mensheid kunnen beschermen. Echter is er één beweging die een ander plan heeft voor deze mensen, deze beweging bestaat uit een groep wetenschappers, wetenschappers die zich schuldig voelen en iets terug willen doen. Deze beweging spoort de mensen op vanaf het moment dat hun krachten zich voor het eerst openbaren, en neemt deze mensen mee naar een speciaal onderzoekscentrum, waar ze de rest van hun levens zullen doorbrengen in dienst voor de wetenschap. Of toch niet? Want wat gebeurt er als ze besluiten samen te werken en proberen te ontsnappen? Of als er onderling ruzies uitbreken?


    It’s a burden, yes, but it’s also a gift
    Wat spelen wij?
    Wij spelen The Gifted, en de onderzoekers die zich in het onderzoekscentrum bevinden. Het onderzoekscentrum is een compleet afgesloten gebouw met extra voorzieningen en beveiliging om The Gifted hierbinnen te houden. Van de buitenkant ziet het gebouw eruit als een verlaten bouwval, maar van binnen is het hartstikke modern. Binnen het gebouw zijn verschillende ruimtes die allemaal open en toegankelijk zijn voor The Gifted. Zo is er een enorme woonkamer, bibliotheek, eetzaal, zwembad, sportveld en natuurlijk de slaapkamers. Slaapkamers worden gedeeld met 1 ander persoon.
    Ook zijn er onderzoeksruimtes, hierin worden tests en onderzoeken gedaan naar The Gifted en zijn er ruimtes waar (psychologische) gesprekken gevoerd kunnen worden. Deze ruimtes zijn alleen toegankelijk voor de wetenschappers.
    Mocht een van The Gifted zich zo erg misdragen en een gevaar vormen voor zichzelf, of anderen dan is er een isoleercel aanwezig.

    Dagelijks is er een planning voor The Gifted, die ziet er als volgt uit:

    07:00 – 08:00 Ontbijt
    08:00 – 10:00 Sport
    10:00 – 12:30 Onderzoek/gesprek of vrije tijd
    12:30 – 13:30 Lunch
    13:30 – 17:00 Onderzoek/gesprek of vrije tijd
    17:00 – 18:30 Avondeten
    18:30 – 20:00 Verplicht socializen (In de woonkamer zitten)
    20:00 – 22:00 Vrije tijd
    22:00 – 06:00 Op de kamers (slapen)
    De regels

    *De huisregels van Q
    *Reservaties blijven 48 uur staan
    *Perfecte personages bestaat niet
    * We blijven vriendelijk tegen elkaar
    * Relaties en 18+ is toegestaan, hou het wel netjes, eventueel onder een spoiler met een waarschuwing erbij
    *Minimaal 1 keer in de week en post plaatsen, als dat niet lukt geef dan op tijd aan
    *Ik ben de degene die topics aanmaakt, tenzij anders aangegeven
    *Ik maak de kamerindeling, voorkeur aangeven mag
    * Maximaal 2 rollen per persoon
    * Gifts eerlijk verdelen
    *Tips zijn welkom


    You can’t escape what you are

    De rollen



    The Gifted

    Jongens Tijdelijke stop!
    * Boyd Jason Sadler ~ AdoreDelano ~ Telekinesse ~ FC: Ethan Dolan
    * Aerson Noah Arslan ~ _Iridescent ~ Pyrokinese
    *Jason Nicolas Addams ~ Garrett ~ Sensory Manipulation
    * Aiden Kellin Nowee ~ AdoreDelano ~ Shapeshifting ~FC: James Charles
    * Blaze Miller ~ Undentified ~ Emotion Control
    * Gereserveerd door Suzuya

    Meiden
    * Dawn Emily Morgan ~ lilangel ~ FC: Natalie Alyn Lind
    * Teuntje Sonnhild Aslan ~ changements ~ Helderhoren ~ FC: Dasha Sidorchuk
    * Robin Emmaline Connor ~ FreeThyself ~ Weather Manipulation ~ FC: Megan Fox
    * Tess Cleo Livingstone ~ WrittenWords ~ rapid cell regeneration - Afwezig
    * Tenley Cyra Reglin Tulua ~ Umbrakinesis/Darkness Manipulation ~ FC: Bridget Satterlee - Afwezig
    *

    Wetenschappers

    Jongens
    * Maxim Roswald ~ h1gh ~ FC: Matthew Daddario
    *

    Meiden
    * Leona Julia Clark ~ WrittenWords ~ - Awezig
    *

    Invullijstjes

    Rol: (Gifted of wetenschapper)
    Naam:
    Leeftijd: (Gifted: 18 – 25 & Wetenschapper: 24 – 30)
    Uiterlijk:(FaceClaim)
    Innerlijk:
    Gift (indien Gifted): (Snelheid, extra sterk, slimheid)
    Relaties:
    Geschiedenis/Biografie: (Denk aan, hoe lang zit hij/zij al in het centrum, hoe heeft The Gift zich voor het eerst geuit)
    Extra's:


    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 20:48 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    AdoreDelano schreef:
    Ik zoek ook nog mensen voor Boyd en Aiden. Weet alleen nog niet echt wat ;x


    Blaze maybe? Ik weet alleen ook niet echt wat.. Maar sta overal wel voor open


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    AdoreDelano schreef:
    Ik zoek ook nog mensen voor Boyd en Aiden. Weet alleen nog niet echt wat ;x


    Dit heb ik dus ook met Aeron :')

    FreeThyself schreef:
    Ik zoek nog iemand die Robin een rondleiding heeft gegeven toen ze aankwam. Enige interesse?


    Ik denk dat Aeron dat niet leuk zou vinden. Maar als je zulke rondleiding wilt, dan is hij wel beschikbaar (A)


    _Iridescent schreef:

    Ik denk dat Aeron dat niet leuk zou vinden. Maar als je zulke rondleiding wilt, dan is hij wel beschikbaar (A)




    Hahha, die gif is echt gewoon goud :'D

    En is perfect, misschien dat hij die taak dan opgelegd kreeg door de wetenschappers waardoor het met zo'n weerzin was?
    Dan kent Robin al één persoontje, ookal zal het enkel de voornaam zijn dat ze meekreeg gezien hij waarschijnlijk niet zo spraakzaam zal zijn geweest tijdens de rondleiding?


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    FreeThyself schreef:
    (...)

    Hahha, die gif is echt gewoon goud :'D

    En is perfect, misschien dat hij die taak dan opgelegd kreeg door de wetenschappers waardoor het met zo'n weerzin was?
    Dan kent Robin al één persoontje, ookal zal het enkel de voornaam zijn dat ze meekreeg gezien hij waarschijnlijk niet zo spraakzaam zal zijn geweest tijdens de rondleiding?


    Klinkt goed!

    Lukt het allemaal met de rollen en het posten? (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    Lukt het allemaal met de rollen en het posten? (:


    Mijn rollen zijn vrijdag af! Sorry dat het zolang duurt!


    I love you 3000 <3

    Clymene schreef:
    (...)

    Mijn rollen zijn vrijdag af! Sorry dat het zolang duurt!


    Geeft niet, kan gebeuren (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    Lukt het allemaal met de rollen en het posten? (:

    Mijn post zit al half in m'n hoofd. Ik had vandaag alleen een belangrijke deadline en moet morgen heel hard aan een andere opdracht, daarna heb ik tijd (of morgen tijdens het soggen).

    Garrett schreef:
    (...)
    Mijn post zit al half in m'n hoofd. Ik had vandaag alleen een belangrijke deadline en moet morgen heel hard aan een andere opdracht, daarna heb ik tijd (of morgen tijdens het soggen).


    Aww ja snap ik, dat soort dingen gaan zeker voor! Ik heb het zelf ook heel druk met stage steeds dus heel herkenbaar hahah


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Vanavond komen mijn rollen echt! kerstborrel duurde gisteren langer en ik had iets te veel gedronken om ook maar te schrijven. *oeps*


    I love you 3000 <3

    Sorry ik schrijf me toch uit heb wat moeite met mijn rollen en loop gewoon vast


    I love you 3000 <3

    Clymene schreef:
    Sorry ik schrijf me toch uit heb wat moeite met mijn rollen en loop gewoon vast


    Aww dat is jammer! Kunnen we je niet helpen ermee?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Happy new year!! 🎉🎉


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik ga deze topic in mijn topics pleuren.. Ik ben geïnteresseerd (geen idee of er nog mogelijkheden zijn voor rollen aangezien hij al begonnen is??). Ik ben alleen nog niet zeker aangezien het echt heel lang geleden is dat ik aan een rpg mee deed en ik een tijd lang inactief geweest ben hier


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Suzuya schreef:
    Ik ga deze topic in mijn topics pleuren.. Ik ben geïnteresseerd (geen idee of er nog mogelijkheden zijn voor rollen aangezien hij al begonnen is??). Ik ben alleen nog niet zeker aangezien het echt heel lang geleden is dat ik aan een rpg mee deed en ik een tijd lang inactief geweest ben hier


    Wat leuk dat je weer terug bent! Er zijn nog wel rollen beschikbaar, en we zijn nog niet heel ver dus je zou nog mee kunnen doen als je wil. Ik heb het alleen nog niet goed bij gewerkt dus dat zal ik zo nog even doen 🙈


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.