• Zoals een heel klein aantal van jullie misschien wel weet, heb ik een half jaar in Brussel gewoond. Daar leerde ik een andere au pair kennen, met wie we goed bevriend raakten. Hij kwam uit Australie, en landde een klein rolletje in.. ja ja, Familie.
    Nu wil ik dit enorm graag terug kijken, maar seizoen 26 is (voor mij) nergens op internet te vinden. Alle linkjes zijn buiten gebruik ): Is er iemand die hier raad mee weet, of me kan vertellen hoe/waar ik het wel terug kan kijken?

    En mochten hier grote Familie fans zijn, hij speelde Jason Drake in de laatste 4 (?) afleveringen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Geen Familie-fan helaas. Staan ze ook toevallig niet op de vtm-website?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Geen Familie-fan helaas. Staan ze ook toevallig niet op de vtm-website?


    Nope, enkel seizoen 27 en 21.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Oei, ik denk niet dat die online staan. Enkel de laatste X van het huidige seizoen (27).

    Maar wel zeer cool dat hij meespeelde. Helaas was zijn lot iets minder cool haha. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Oei, ik denk niet dat die online staan. Enkel de laatste X van het huidige seizoen (27).

    Maar wel zeer cool dat hij meespeelde. Helaas was zijn lot iets minder cool haha. ^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oei, dan zou ik het niet weten! Veel succes met zoeken/vinden in ieder geval. Ik hoop dat hem terug kan vinden!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury