• Beste allemaal.

    Na SPECS haar Kerstzegels €0,50 per stuk en de helft gaat naar pink ribbon! topic ging ik eens afvragen... Zijn er mensen die volop goede doelen steunen en regelmatig doneren?

    Mijn favoriete gaming YouTuber Terroriser deed namelijk in November mee aan Movember, en via hem heb ik een aantal euro gedoneerd aan stichting Movember want ik vond het een geweldig initiatief. Zo nu en dan heb ik al eerder wat geld gedoneerd aan goede doelen maar dat was meestal doordat ik deze collecteurs op straat tegenkwam of dat ze langs de deur kwamen.
    Ik weet dat mijn moeder erg fanatiek Pink Ribbon support, en mijn oma deed dat vooral met Kika.

    Hebben jullie een goed doel dat jullie steunen; hebben jullie wel eens gedoneerd?

    Hebben jullie een goed doel dat jullie steunen, hebben jullie wel eens gedoneerd?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik steun Greenpeace elke maand en doneer daarnaast vooral aan collecte's die aan de deur komen. Voor Kika geef ik altijd wel iets meer.
    Daarnaast wil ik nog een keer mijn haar laten knippen zodat er een pruik van gemaakt kan worden voor kinderen met kanker, maar de laatste keer dat ik dat wilde was mijn kapper te lui om het te doen. -.-


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik steun enkele doelen, maar niet regelmatig, buiten jaarlijks dan. Ik steun zo bijvoorbeeld het Rode Kruis wel eens en dan met hun stickeractie koop ik ook altijd een sticker. ^^
    En in december steun ik Sea Shepard. Op 23 december gaan we een sponsortocht doen met de kajak. Normaal is het een tocht van in de 50km, maar dit jaar is het maar een 'kleine' van 30km. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik doneer sowieso bloed(plasma) en ben aan het sparen voor mijn haar te doneren, als dat ook telt? :')
    Ik geef ook altijd aan goede doelen die door de faculteit worden aangebracht, maar ik ben niet echt trouw aan één goed doel.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ja hoor (:


    And then we'll see it.

    Wij geven altijd bij collecte aan de deur, maar echt een vast bedrag per maand ofzo, daar doen wij niet aan.
    Oh en nu natuurlijk die postzegels (krul) Persoonlijk heb ik ook wel eens wat in de pinkribbon shop gekocht en een gedeelte daarvan word dan ook gedoneerd aan hun. Dus dat is mooi :)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2017 - 14:23 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Wij steunen WNF, Artsen zonder Grenzen en Het Leger des Heils met een paar euro per maand en ik heb een sponsorkindje in Oeganda waar ik ook brieven mee schrijf. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Met kerst kies ik altijd een stichting uit waaraan ik dan iets doneer


    Firm believer of all that is magic

    Ooh nu Natascha het zegt, wij brengen altijd de kleren die in goede staat zijn, maar die wij niet langer meer dragen, naar het Leger des heils. Ook gedaan met een oude bank trouwens :)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik doneer elke maand aan Kika, de dierenbescherming en HIVOS, die zich vooral inzet voor LGBTQ rechten in de wereld.


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Ik koop altijd stickers van het rode kruis en die lintjes van Think Pink, en daarnaast steun ik regelmatig ook andere acties, ook via school enzo. En oh ja ik spaar om mijn haar te doneren ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    SPECS schreef:
    Ooh nu Natascha het zegt, wij brengen altijd de kleren die in goede staat zijn, maar die wij niet langer meer dragen, naar het Leger des heils. Ook gedaan met een oude bank trouwens :)

    Dit deed mijn oma ook altijd voor ons: wij moesten dan onze kleding die we niet meer draagden inleveren bij haar en zij zou de kleding van ons en onze neefjes inleveren voor het Leger des Heils.


    — Inner peace, it's hard to find. —