• Hey jongens, gebruik iemand van jullie toevallig fitbit alta hr? Ik heb sinds vandaag een fitbit alta HR en ik was suuuuper enthousiast om er eindelijk mijn hebberige handjes op te leggen :3
    Mijn oude fitness tracker was eentje van de aliexpress voor een tientje en deze deed met moeite de stappen en de slaap tellen, echter de slaap deed hij al niet fatsoenlijk, als ik om vier uur in de nacht naar de wc ging, dan zij hij de volgende ochtend dat ik pas om vier uur was gaan slapen :')
    Nou goed, ik heb dus met hoge verwachtingen een fitbit alta hr gekocht, maar hij synchroniseert niet met mijn telefoon.
    Ik heb fitbit fb al een bericht gestuurd, maar die reageren dus niet momenteel. Hieronder de forum post die ik op het fitbit forum heb gepost, waarin ik het wat uigebreider vertel:


    Hello everyone, 
     
    today I just got my first fitbit, an alta hr. I was super excited to get to use it, see my heartbeat during walks and excercise, get a better view on my stress and sleep....but now its not syncing. Or well....it did sync once with setting it up, but after that: nothing. However I deleted the device and tried to sync it again....now the first syncing won't even happen. I tried all the following:
     
    -Turn bluetooth off and on
    -Restard my Phone (twice)
    -reinstall the app (twice)
    -check for system updates for my Phone (there aren't any) 
    -disconcet the device from  my bluetooth list.
    -Reset the device by using the button on the charging cable
     
    I am using a Huawei ascend p7, which Fitbit Facebook workers told me that it should work just fine.
    Funny thing is that if you ask them for advice to buy, they instantly react....if you ask them for advice on this....no reactions over an hour. 
     
    Anyways, does anyone have any other clues on what I could do? I am super dissapointed right now. 


    Dus kan iemand me helpen? Ik heb namelijk echt geen zin om dadelijk weer naar de mediamarkt te moeten rennen morgen, ik ben echt kapot en wil een dagje vrij :\

    [ bericht aangepast op 1 dec 2017 - 23:14 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Schijnbaar een veelvoorkomend probleem met de Alta, heb je al geprobeerd of je hem wel met een andere telefoon kan verbinden? Anders gaat cs waarschijnlijk troubleshooten met je en als het hen ook niet lukt, krijg je gewoon een vervanging omdat hij niet werkt.

    Ik heb zelf een Charge 2 die tot nu toe helemaal prima werkt.


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Thessalhydra schreef:
    Schijnbaar een veelvoorkomend probleem met de Alta, heb je al geprobeerd of je hem wel met een andere telefoon kan verbinden? Anders gaat cs waarschijnlijk troubleshooten met je en als het hen ook niet lukt, krijg je gewoon een vervanging omdat hij niet werkt.

    Ik heb zelf een Charge 2 die tot nu toe helemaal prima werkt.


    Cs? Ik kan wel proberen hem met een andere telefoon te verbinden, maar goed als het daar aan ligt ben ik kinda fucked :'D

    Ja ik lees inderdaad veel berichten van mensen die dit probleem ook ervaren, maar echt andere opties dan alles wat ik geprobeerd heb is er niet


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Cs? Ik kan wel proberen hem met een andere telefoon te verbinden, maar goed als het daar aan ligt ben ik kinda fucked :'D

    Ja ik lees inderdaad veel berichten van mensen die dit probleem ook ervaren, maar echt andere opties dan alles wat ik geprobeerd heb is er niet


    Costumers service, sorry.
    Yeah, schijnbaar is er iets met een defecte antenne of zo.


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Thessalhydra schreef:
    (...)

    Costumers service, sorry.
    Yeah, schijnbaar is er iets met een defecte antenne of zo.


    Ooooh, no problem :'D
    Hmmm, beetje slecht eigenlijk :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn moeder heeft een horloge van fitbit, ik weet er niet veel over en ik weet niet precies welke ze heeft.. Maar ik weet dat ze op haar telefoon een app heeft (zip)
    Misschien kan ik eens vragen voor je hoe het haar is gelukt ;D


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.