• Hoi!
    Ik heb een hoop onafgemaakte verhalen hier op Quizlet staan en in een sentimenteel momentje las ik er een aantal terug. Ik heb niet veel meer geschreven het afgelopen jaar, maar het zit toch weer aan me te knagen en ik heb besloten een poging te wagen om een (of meerderen) verhalen op te pakken en verder te schrijven.
    Nu weet ik niet welke, dus ik dump hieronder de samenvattingen en laat jullie kiezen? Welke verhalen willen jullie graag terugzien (voor de oudere leden hier), en voor de nieuwere, welke klinkt het meest interessant in jouw oren?

    Alvast bedankt!
    NOTE: sommige zijn engels, sommige zijn nederlands. Ik denk dat ik verder ga schrijven in de taal dat ik ze begonnen ben!
    NOTE 2: De laatste twee zijn ontzettend outdated dus mijn schrijfstijl is een stuk anders dan het toen was (een dikke 3 jaar geleden), so pls, don't judge, hahaha. Ik overweeg om de bestaande hoofdstukken dan eventueel te herschrijven.


    1: The Doll Maker - Nederlands





    'I've always liked dolls. There's just something special about them - I can't figure out what it is. Maybe it are the eyes, big, beautiful, yet frightening and... empty. Perhaps it is their skin, pale - like snow, or as if they'd been dead for a long time.

    I've always liked dolls. Since I was a little girl. They have no feelings, like I never had them either. Maybe it's because my dad ended up in jail when I was only five years old, or because my mom never really cared about me. No, she only paid attention to her boyfriends. She had another one every two weeks. I suspect that she stole their money to buy drugs, but I still don't know for sure.

    I've always liked dolls. I like them so much that I want to be a doll maker myself, but in a different way. A new way. And I'm going to tell you all about it.'


    2 - Gorgeous Chaos - Harley Quinn - Engels

    BATMAN IS DEFEATED. THE JOKER WON.






    i รtɑʀtɛɗ ɑ ʝѳkɛ. . . .
    But what is he going to do with all this spare time on his hands? What goal does his life have, now that he fulfilled everything he ever wanted to do?
    Harley thinks of 'happily ever after'; marrying, having kids and finding a perfect little house to grow old in. But what if the man of her dreams turns on her?

    What if his ɱɑɗɳɛรร destroys her in the end?

    . . . .ɓut tɦɛ ʝѳkɛ wɑร ѳɳ ɱɛ


    — Written in english.
    — Contains abuse, consider this a trigger warning.
    — AU Harley Quinn x Joker


    3 - Cold Blooded - Harry Potter - Engels







    Hurt.
    Anger.
    Rage.
    Kill.

    "I don't want to do this," she whispered, "But I have to. I have to."
    Her eyes had the same shimmer, her mouth the same twitch. Her face the same expression, her actions the same trigger. She was a shadow of Bellatrix, raised by her own martyr. And there she went, doing as she was taught to do; slicing the blade of her dagger across his pale skin. Slowly, watching the crimson blood pour out. Her gaze fixed on his face, watching his soul leave his body slowly.
    And that was it.


    Years of practice, and today is the day - the girl would be marked. Be one of them.
    Follow the story of a death eater, the daughter of Bellatrix, Voldemort's newest follower. Read the mind of a murderer.





    † Written in english
    † Mature content
    † Taboo-ish subjects. Please don't read if you're easily offended
    † Inspired by my own roleplay character, Felice Lestrange.



    4 - Apollyon - Nederlands

    De wereld is veranderd. De maatschappij is veranderd. Mensen leven hedendaags in armoede en sinds kort is er een allesheerser aan de macht gekomen. Mensen zoeken in deze tijden naar hoop, die met de wind meegewaaid lijkt te zijn. Naar een redding, die nergens vandaan lijkt te kunnen komen. Tot vandaag.
    Hun leider, Oreshae Prezlocki, belooft naar waar zij naar zoeken. Een toevlucht. Een houvast. God. Iets dat al je problemen zou kunnen oplossen, iets dat je eeuwige roem belooft. Onzin, als je het mij vraagt. Mensen zijn gehersenspoeld en zijn zo ongelukkig, dat ze naar iets zoeken waar ze in kunnen geloven.
    Het christendom was lang geleden vervaagd, volgens mijn oma. Mensen zagen in dat het ze niks opleverde. Maar nu, bijna 100 jaar verder, nu mensen het verleden zijn vergeten, is er iemand die aan de macht wilt te komen door loze beloften.
    En ik? Ik wil het stoppen. Samen met mijn vrienden, mijn broeders, mijn clan: Apollyon.


    Alle hoop is tot een einde gekomen en mensen zijn ten einde raad – het christendom neemt langzaam bij beetje de wereld over, maar er is een groep actief die er tegenin gaat. Maar waarom zijn ze er zo op tegen? En hoe ver zijn ze bereid te gaan om de mensheid hun punt duidelijk te maken? Maar wat het volk probeert uit te vinden, wie zijn het? Hun identiteit is ondoorgrondelijk en elk spoor leidt tot een dood eind...

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 22:17 ]

    Welke story zal ik afmaken?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    The Doll Maker was tof. Die zou ik graag verder lezen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Giantsbane schreef:
    The Doll Maker was tof. Die zou ik graag verder lezen.


    This. This. This.
    God, ik herinner me die nog en ik dacht destijds: “dit is Karen Rose materiaal”.


    Heyyy, the dollmaker! Was jij geen bemiddelaar? (krul)
    Anyways, die las ik eerst, maar ik ben toch een beetje een mietje wat dat betreft :'D Zelf zou ik eerder het HP verhaal lezen waarschijnlijk, hangt wel af van hoeveel ik zou moeten bijlezen want volgens mij heb ik dat verhaal niet gevolgd ^^


    Anyways, ik kwam hier eigenlijk op af omdat ik je helemaal voel: veel te veel ongegronde verhalen :'D

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 22:34 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Paracosmic schreef:
    (...)

    This. This. This.
    God, ik herinner me die nog en ik dacht destijds: “dit is Karen Rose materiaal”.

    Omg, supervet om te horen, dankjewel!

    SPECS schreef:
    Heyyy, the dollmaker! Was jij geen bemiddelaar? (krul)
    Anyways, die las ik eerst, maar ik ben toch een beetje een mietje wat dat betreft :'D Zelf zou ik eerder het HP verhaal lezen waarschijnlijk, hangt wel af van hoeveel ik zou moeten bijlezen want volgens mij heb ik dat verhaal niet gevolgd ^^


    Anyways, ik kwam hier eigenlijk op af omdat ik je helemaal voel: veel te veel ongegronde verhalen :'D

    Jaaaa, that's me!
    En daar staan maar een paar duizend woorden van online, lol. Niet veel dus. XD
    En ja, het is echt te erg. Ik heb er zó veel.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 22:37 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    (...)
    Jaaaa, that's me!
    En daar staan maar een paar duizend woorden van online, lol. Niet veel dus. XD
    En ja, het is echt te erg. Ik heb er zó veel.


    Wooooh, I remember!:Y)
    Há kijk dat is nou overzichtelijk hahaha :'D
    Wedstrijdje doen? (cat) Niemand heeft me tot nu toe verslagen qua hoeveelheid :')

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 22:39 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Sws alles HP is goed!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Leah, wij zitten op een lijn. *HuffleFive*


    You were born original, don't die as a copy.

    The Doll Maker herinner ik me nog! Die vond ik echt goed, dus als je daarmee verder gaat... Let me know c:


    El Diablo.

    Giantsbane schreef:
    The Doll Maker was tof. Die zou ik graag verder lezen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind het echt heel tof dat zo veel The doll maker nog verder willen lezen - ivm mijn absentie had ik dit absoluut niet verwacht. Erg leuk. <3
    Bedankt voor alle reacties tot nu toe!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb op de Doll Maker gestemd, maar Apollyon lijkt me ook heel gaaf.


    26 - 02 - '16

    Ik heb gestemd op gorgeous chaos, maar ik denk dat ik ze allemaal wel wil lezen!


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    GC.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dankjewel iedereen voor het stemmen en reageren!

    Ik ben momenteel The doll maker aan het doornemen, om vervolgens te gaan herschrijven! Al wil ik ook dolgraag verder met de rest - ik ben aan het overwegen om uiteindelijk Gorgeous Chaos ook weer door te zetten.
    Ik kijk er wel ontzettend naar uit om het allemaal weer op te pakken, dus yay. Nogmaals bedankt iedereen :3

    [ bericht aangepast op 8 dec 2017 - 11:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''