• Guten Tag, Leute!

    Jetzt sind wir fast am Ende des Jahres en mijn Duits reikt niet veel verder dan dat, maar het is dus weer tijd voor jullie eindejaarsberichtjes! Naar het idee van Nonnatus in 2013 krijgt iedereen op het einde van het jaar een reden zijn dankbetuigingen te uiten in een speciaal daarvoor aangemaakt topic. Waar ben jij dankbaar voor? Wie ben jij dankbaar? Wie verdient jouw liefdesverklaringen?

    Omdat ik uit ervaring weet dat er elk jaar mensen zijn die het moeilijk hebben met het feit dat ze niet genoemd worden: ik heb het nu tegen jullie. Ja, tegen jou. Niet denken "ze heeft nu iemand anders in gedachten dan ik", neen, jij. Bedankt voor jullie bijdrage aan deze site, bedankt voor wie jullie zijn als persoon. Jullie zijn het licht in het leven van een heel groot aantal mensen en het feit dat jullie er zijn en zoveel doen voor jullie medemens, voor de intrinsiek goede mensen die jullie zijn: bedankt. Me loves u. (heart2)

    Leef je uit met het betuigen van liefde, vriendschap en dankbaarheid!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Jolijn! Ja, dat klopt! Wow, echt een compliment voor mij (en jouw geheugen) dat je dat nog herinnert. En een mini Maastricht meeting moeten we zeker een keer gaan doen in het voorjaar! Maar ik vind het echt tof dat wij elkaar steeds weten terug te vinden, want wij hebben echt al super lang contact met elkaar. (Ook via FB en al.) Super bedankt voor alles!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    oops ik heb hier geen vrienden voor op Q :W of toch alleszins niet diepgaand of met wederzijdse diepgang

    alleszins dank aan heel het beta-team. We hebben er weer een knallend jaar van gemaakt en een serieuze deuk in de aanvragen geslagen (bloos)

    ook de modjes en de bemiddelaars, jullie waren/zijn een fantastisch team om mee samen te werken (: Ik vond het heel fijn crewacties te organiseren!

    [ bericht aangepast op 25 dec 2017 - 1:43 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    SPECS schreef:

    Noami/Navarro Naomsss! Haiiiii. Wauw 2017 en wij, je kunt wel stellen dat het een rocky road was. Eind vorig jaar, rond deze tijd zoals je vast nog wel weet, bloeide...nee explodeerde onze vriendschap uit het niets. Wilde plannen zoals Parijs werden al snel gesmeed en het was vrij snel duidelijk dat we een goede match waren qua vurige persoonlijkheden. Ik heb vriendschappen hier op Quizlet waar ik heel dankbaar voor ben, maar waarmee ik soms wat voorzichtiger om moet gaan. Bij jou is dit zeker niet het geval, jezus heb jij een vuur in je zeg....en dat herken ik wel, zo ben ik namelijk ook. Helaas is vuur en vuur bij elkaar soms wat te heet en dan moet er af en toe plaats zijn voor wat water. Dat moest ik helaas elders zoeken destijds, maar dat betekent niet dat ik de warmte van ons vuur samen ben vergeten. Zoals ik toen al aangaf, zouden we het zeker later nog een keer een kans geven. Die tijd is nu voorzichtig aangebroken en wie weet lopen binnenkort al weer wilde plannen te maken. Harstikke gezellig en wie weet kunnen die plannen nu wel realiteit worden. (:
    Herinner je die foto van ons in Rotterdam? Zie hem voor je wanneer ik dit zeg: Big hug, from me <3



    Nawh, dit zorgt voor een enorm grote glimlach ❤️
    Wie weet zou dat kunnen. Het lijkt mij in ieder geval geweldig als dat zo zou zijn.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2017 - 10:47 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rubin/Bianca:

    Lieve Bianca,

    Ik probeer niet al te emotionele brief hier te schrijven, maar mensen moeten echt weten hoe ongelooflijk geweldig lief jij wel niet bent! Wij beiden weten dat ik best een zwaar jaar heb gehad en ik ben zo ontzettend dankbaar dat je altijd aan mijn zijde bent gebleven en dat je mij ontzettend hebt gesteund. Ik ben je echt dankbaar en ik kan mijn geluk dan niet op dat we beste vriendinnen zijn geworden. Dat je altijd naar mijn gezeur wilde luisteren en wanneer ik je nodig heb, dat je ook daadwerkelijk voor mij klaar staat. Hetzelfde geld ook voor jou. Ik zal altijd voor jou klaarstaan, ik zal altijd naar jouw gezeur luisteren en als je het 100 keer wilt vertellen, dan kan je dat ook gerust doen.

    Volgend jaar gaan wij twee keer zoveel met elkaar afspreken, dan dit jaar en mijn doel is echt om samen een keer kerst en oud en nieuw te vieren. Ook om samen een weekje (of een maand weg te gaan naar Japan, Australië, China of Canada) te gaan op vakantie, want ik kan niet wachten om dat een keer samen met jou te doen. Afspreken, praten, bellen het is allemaal leuk met jou en ik wil dan ook proosten op ons: Op naar de vele jaren met onze vriendschap!

    Blijf jezelf, Bianca, want je hebt een hart van goud! <3 Ik kan niet wachten om jou weer een dikke knuffel te geven, jou te zien en dat wij samen weer leuke dingen kunnen gaan doen!

    Liefs,
    Filiz

    KyloRen/Laura:

    Lieve Laura,

    Dan hebben wij Laura. Mijn lieve schattige Laura. Ten eerste, heel erg bedankt voor je kleine berichtje hier in het topic en natuurlijk je kerstkaart. Helaas ben ik te goed met berichtjes schrijven, dus hier zal ook wel wat komen, hehe.

    Laura, je bent echt een geweldige meid en blijf echt jezelf, want jij hebt ook echt een hart van goud. Praten en afspreken is ook ontzettend leuk met jou. Ik ben echt blij dat wij elkaar hebben leren kennen en hebben ontmoet. Ik kan ook gewoon dingen tegen je kwijt en je luistert naar mijn gezeur. Meestal heb ik een drempel bij mensen om hun niet te storen met mijn gezeur of dat je 'bang' bent om iemand lastig te vallen met van allerlei dingen, maar bij jou heb ik dat ook totaal niet. Ik kan ook ontzettend random dingen tegen je zeggen en je praat gezellig mee. Ik kan je gewoon terroriseren met heel veel apps en je vindt het niet eens erg. Al terroriseer je mij met je snapchats, wat ik totaal niet erg vindt. ^^

    Ik ben ook blij dat wij toch in korte tijd, goede vriendinnen zijn geworden. Ik wil je dan ook hierbij zeggen dat je gerust mijn leven mag terroriseren en dat je alles aan mij kan zeggen en kwijt kan, zovaak als je wilt. Ik sta ook echt voor jou klaar en ik kan niet wachten totdat wij weer naar de efteling kunnen gaan! <3 Of natuurlijk naar een ander leuk uitje, want het is erg gezellig met jou!

    Liefs,
    Filiz

    Kingsleigh/Danique:

    Lieve Danique,

    Je bent nu al een geweldige bemiddelaar! Ik ben blij dat wij samenwerken en dat wij ook beiden plezier erin hebben. Het is ook erg gezellig om met je te praten op whatsapp en via Q. Ik zal het leuk vinden als wij een keer kunnen gaan meeten en leuke dingen kunnen gaan doen samen. ^^

    Je bent echt een topper, dus ga zo door! Ik wens voor jou ook een prachtig 2018 toe.

    Liefs,
    Filiz

    Aan de rest:

    Ik wil iedereen een fijne kerst toewensen en een gelukkig nieuwjaar! Hopelijk komen al jullie dromen uit in 2018 en hebben jullie een super mooi jaar. Blijf jullie zelf, want jullie zijn allemaal toppers. Wij gaan met zijn allen weer een gezellig jaar van maken hier op Quizlet. ^^

    Aan de crew:

    Ook jullie zijn toppers! Nu ik achter de schermen kan kijken, zie ik gewoon hoeveel tijd en inzet jullie doen in het bestaan van Quizlet en dat mag echt gezegd worden. Ik vind het super leuk om samen te werken met jullie en met jullie een team te mogen vormen. Dus ga zo door met het geweldige werk! ^^

    Ook voor jullie fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!


    One Who Travels A Higher Path.

    SPECS schreef:
    Laura/OperaGhost Hey Laura!(: Allereerst wil ik je bedanken dat je altijd voor me klaar staat, altijd als ik je iets vraag sta je voor me klaar. Covers, hulp met organisatie: ik vraag het en jij bent daar. Dat waardeer ik echt enorm, maar naast die waardering vind ik het ook leuk om met je te praten. Wanneer ik er aan denk probeer ik je dan ook een berichtje te sturen en meestal is dat erg gezellig (: Hopelijk kan ik je nog eens meeten Laura, dat lijkt mij nou echt de moeite waard (blush)
    Wat ontzettend lief dit! ^^
    Jij bent ook echt super lief en ik hoop zeker dat we een keer zullen meeten. *O*

    Dalnim schreef:
    KyloRen/Laura:

    Lieve Laura,

    Dan hebben wij Laura. Mijn lieve schattige Laura. Ten eerste, heel erg bedankt voor je kleine berichtje hier in het topic en natuurlijk je kerstkaart. Helaas ben ik te goed met berichtjes schrijven, dus hier zal ook wel wat komen, hehe.

    Laura, je bent echt een geweldige meid en blijf echt jezelf, want jij hebt ook echt een hart van goud. Praten en afspreken is ook ontzettend leuk met jou. Ik ben echt blij dat wij elkaar hebben leren kennen en hebben ontmoet. Ik kan ook gewoon dingen tegen je kwijt en je luistert naar mijn gezeur. Meestal heb ik een drempel bij mensen om hun niet te storen met mijn gezeur of dat je 'bang' bent om iemand lastig te vallen met van allerlei dingen, maar bij jou heb ik dat ook totaal niet. Ik kan ook ontzettend random dingen tegen je zeggen en je praat gezellig mee. Ik kan je gewoon terroriseren met heel veel apps en je vindt het niet eens erg. Al terroriseer je mij met je snapchats, wat ik totaal niet erg vindt. ^^

    Ik ben ook blij dat wij toch in korte tijd, goede vriendinnen zijn geworden. Ik wil je dan ook hierbij zeggen dat je gerust mijn leven mag terroriseren en dat je alles aan mij kan zeggen en kwijt kan, zovaak als je wilt. Ik sta ook echt voor jou klaar en ik kan niet wachten totdat wij weer naar de efteling kunnen gaan! <3 Of natuurlijk naar een ander leuk uitje, want het is erg gezellig met jou!

    Liefs,
    Filiz

    Filiz, omylord, wat een donders lief berichtje dit! <3 Dit maakt mijn dag echt helemaal compleet, dank je wel. ^^
    Ik ben blij dat je het niet erg vind dat ik je terroriseer met mijn snaps ahhaha, want ik vind het heel leuk om dingen met je te delen.
    Sowieso dat we in 2018 weer wat leuks gaan doen! Meerdere leuke dingen, hoop ik! ^^ Efteling is natuurlijk wel een dingetje die we echt weer meoten doen, dat is gewoon superleuk met jou!
    Hopelijk kan ik je nog heeeeeeeel lang mijn vriendin noemen! *O*

    Ik heb geen tijd en inspooration om een gigabericht te maken, maar ik wil toch een paar bedankjes de wereld in sturen voor 2017 op zijn eind komt.

    Allereerst de crew natuurlijk, want jullie zijn stuk voor stuk geweldige mensen en ik ben een trots stukje van de Qrew en ik ben super blij dat ik met jullie mag samenwerken ^^

    Dan de mensen die ik dit jaar (opnieuw) heb kunnen meeten. Dit jaar was namelijk mijn 'ik ga mijn mensjes in Nederland opzoeken' jaar en daar heb ik ook een aantal quizletters in bezocht en gemeet. Jullie weten wie jullie zijn, jullie moeten ook weten hoe geweldig jullie zijn en dat ik van jullie hou <3

    Dan de quizletters die ik dit jaar heb leren kennen die ik ooit ook in de toekomst wil meeten, waaronder van die coole chatmensjes :Y) jullie zijn stuk voor stuk toppers <3

    Als laatste wil ik nog een paar honorable mention thanks geven, gewoon omdat ik vind dat jullie dat verdienen en die zijn voor: Shania | MacCready, Famke | Valeska, Liesje | Bartok, Marthe | Picquery, Nixon | MacReady, Wendy | Togami en Tesla | Phichit
    Y'all are amazing, stay who you are bc you're your best selves to me <3

    [ bericht aangepast op 26 dec 2017 - 0:36 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Voelt een beetje ongemakkelijk, maar het is geen geheim dat je mijn beste vriend bent en het is zeker niet verkeerd om dat eens ergens anders te laten weten, dus hier gaan we dan.
    Persona/Jamie.

    Pff hoi :> *onderdrukt neiging om alleen gif van majima neer te zetten* Ik heb je dit jaar geen kerstkaart gestuurd, wat ik volgend jaar sowieso wel ga doen, maar dit is misschien een goed alternatief.
    We kennen elkaar nu al aardig wat jaren, en wat een jaar was dit ook weer. Jij bent de enige die me áltijd kan overtuigen om nieuwe dingen te luisteren/spelen/etc. en de enige die daar spijt van heeft is mijn portemonnee, maar dat ook niet echt. Ik moest laatst denken aan alle dingen waar ik nooit heen zou zijn geweest als ik jou niet had en dat zijn er toch aardig wat, maar ik kan alles met je delen. Het is waar dat alles een stuk leuker (en soms minder erg) wordt als het gedeeld wordt en ik kan elke dag een beetje beter inkomen met de kennis dat ik er niet alleen voor sta en dat ik altijd dingen bij je kwijt kan, maar dat we evengoed ineens kinderfilms aan het kijken kunnen zijn en alles weer even heel anders is. :>
    Ik hoop dat we nog heel veel jaren lang ineens random films kunnen gaan kijken over (ietwat enge) beertjes en misschien zelf nog wat verhalen kunnen verzinnen over beertjes die joelen (jezus dat was lang geleden, maar ik blijf lachen dat het toen al zo erg was dat we maar moesten hopen dat niemand ooit meelas - ik realiseer me nu ook ineens dat ik al een jaar deze signature heb). En blijf me alsjeblieft nog voor altijd meesleuren in je liefde voor dingen, want ik hou ervan.
    Ietwat serieuzer. Ik hoop echt dat je weet hoe trots ik op je ben en hoeveel ik van je hou. Je bent de sterkste, meest bijzondere, <3333 persoon die ik ken en ik denk oprecht niet dat dat ooit anders gaat worden. En ik zal je het je zo vaak vertellen als nodig is, maar deze wereld zou niet hetzelfde zijn zonder jou, en al helemaal niet voor mij. Ik hoop oprecht dat we nog veel jaren samen naar elk concert ooit kunnen gaan en spontane dingen kunnen doen en vooral oneindig veel personages kunnen blijven creëren en heel die wereld kunnen vullen, want ik ken niemands personages die leuker zijn dan die van jou. Vergeet niet dat ik er altijd voor je wil zijn en dat ik (zoals blijkt) achterlijk lange dingen voor je wil typen, al helpt het maar een millimeter. Maar vergeet vooral niet hoe geweldig, uniek en bovenal ♥️♥️♥️ je bent (heb er geen woorden voor).
    Nu ga ik stoppen met typen anders wordt het raar, maar de rest vertel ik je nog wel achthonderd keer het komende jaar denk ik. (cat)


    I'll see you on the dark side of the moon

    KyloRen schreef:
    (...)
    Filiz, omylord, wat een donders lief berichtje dit! <3 Dit maakt mijn dag echt helemaal compleet, dank je wel. ^^
    Ik ben blij dat je het niet erg vind dat ik je terroriseer met mijn snaps ahhaha, want ik vind het heel leuk om dingen met je te delen.
    Sowieso dat we in 2018 weer wat leuks gaan doen! Meerdere leuke dingen, hoop ik! ^^ Efteling is natuurlijk wel een dingetje die we echt weer meoten doen, dat is gewoon superleuk met jou!
    Hopelijk kan ik je nog heeeeeeeel lang mijn vriendin noemen! *O*


    Ik ben blij om dat te horen! <3 Graag gedaan en natuurlijk gaan we ontzettend veel doen in 2018 en heeeeeeeeel lang vriendinnen zijn. Hopelijk dat we een rollatorrace kunnen houden. (wbw)


    One Who Travels A Higher Path.


    Oke, tweede poging.... De eerste poging werd plotseling verwijderd dus toen kon ik alles overnieuw schrijven.... Ik ga het weer vet cliche zoetsappig maken.. Here we go!

    Natas/Ringwraith
    Pff.. Nou hoelang bestaat deze vriendschap nu al? 3 tot 4 jaar ofzo? Het voelt echt veel langer voor mij, maar dat komt misschien ook omdat het van iets heel oppervlakkigs vrij snel naar iets heel close is gegroeid. Ik kan altijd bij jou terecht, zeker als ik het echt moeilijk heb, zoals afgelopen weken en jij bent altijd bereid om even te luisteren zodat ik me echt een keer gehoord voel. Daar ben ik echt zo ontzettend dankbaar voor! Ik vind het nog steeds hartstikke leuk om zo over en weer te brainstormen over verhalen en dit jaar niet alleen fanficties of jouw boek maar deze keer ook voor het mijne, wat het voor mijn heel bijzonder maakt! Ik ben oprecht blij dat wij zulke goede vriendinnen zijn geworden en ik hoop dat we daar nog vele vele jaren van mogen genieten! Ik kijk ook ontzettend uit naar ons zomerse schrijfuitje! Dus dankjewel Natas, voor alles en ik proost op een mooi 2018!

    Danique/Kingsleigh
    Mevrouw met haar nieuwe huisje, ik verwacht wel een leuke housewarming party als het zover is hoor! Weer een mooi excuus om elkaar weer te zien ;). Nee, het is precies zoals op je profiel staat, zolang we maar aan elkaar denken en dat doe ik ook. Ik ben ontzettend blij dat ik al zo’n lange tijd van jouw gezelligheid heb mogen genieten. Ik kan echt altijd met jou lachen en wanneer wij samen in een kamer worden gezet loopt het ook gewoon uit tot de gekste gesprekken! Heerlijk! Geef mij maar meer van dat soort mensen! Dani, we gaan voor een geweldig 2018 met veel meetings!

    Froukje/ProngsPotter
    Voor jou ook een eindejaarsberichtje, ook al heb je helaas deze kerst mijn chocolaatje misgelopen en is jouw kerstkaart gaan druipen, wat een pech! Lieve Froukje, ik ben echt zo blij dat wij vriendinnen zijn! Je hebt het enorm druk altijd en toch maak je altijd even tijd om mij te helpen mijn hersenspinseltjes op orde te brengen als ik weer geen goeie zin kan formuleren! Je bent echt een ontzettend lieve, toffe meid en ik hoop echt nog vele jaren van jouw gezelligheid te kunnen genieten! Proost de butterbeer op 2018 Froukje!

    Rachel/Shaybuttah
    Jaaa Chickaaa! Nu ben jij aan de beurt! Dit jaar was nu eindelijk het jaar dat wij onszelf een schop onder onze kont hebben geven en elkaar zijn gaan meeten. Ik ben zo blij dat ik dat heb gedaan, want ik heb echt een topdag gehad! Volgend jaar gaan we zeker weer de bank in de Starbucks bezet houden met onze laptops, want dat vond ik echt een geweldige schrijfdate! Lieve Rach, je bent echt een topper! Ik hoop volgend jaar meer van je gezelligheid te kunnen genieten! Daar gaan we voor zorgen! Proost!

    Aviva/Altaria
    Vivaaaaa! Dit jaar hebben wij echt te weinig gemeet, maar ik was zo blij dat je toch even langswipte voor mijn verjaardag! Het was zo gezellig en grappig hoe de Quizletters gelijk rond een tafel gingen zitten en gelijk het onderwerp bam! Harry Potter! Dat gebeurt alleen als je een paar Potterheads bij elkaar zet denk ik hihi. Psst.. ik heb jouw verjaardagscadeautje nog in mijn bureaula liggen, dus we moeten weer even gaan meeten volgend jaar! De laatste tijd heb jij het ongelooflijk druk en had je het daar ook moeilijk mee, had ik het idee, dus ik wil je even laten weten wat een topper van een meid jij bent! Ik wens je echt een Pufftastisch jaar toe met heel veel gezelligheid en liefde!

    Jolijn/SPECS
    Wij hebben elkaar dit jaar volgens mij helemaal niet gezien en Jolijntje? Toch heb ik niet het gevoel gehad dat ik jouw aanwezigheid miste, want we hebben gewoon lekker vaak zitten kletsen op Quizlet en Facebook en Whatsapp en dat vond ik zo gezellig! De laatste weggeefkerstactie deed ik echt met liefde aan mee en vond ik echt een super tof idee van je! Maar volgend jaar moeten we maar gewoon de Huffles weer even laten meeten, want dat wordt weer gekte! Lieve Jolijn, een super fijne jaarwisseling gewenst!


    En aan alle leden van de crew, alle columnisten, en aan alle users, een ontzetend gaaf, gezellig, liefdevol 2018 gewenst! Jullie zijn allemaal toppers en jullie verdienen dat te weten!

    [ bericht aangepast op 31 dec 2017 - 10:35 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oke nou ik ben niet helemaal meer zo georganiseerd als ik in voorgaande jaren ben geweest maar ik wilde toch eventjes wat dingetjes nog posten op deze laatste dag van het jaar

    ik heb vrij weinig contact nog met mensen op q maar ik wilde wel eventjes een shoutout geven aan Bes, die in 2018 haar boek gaat uitgeven en ik voel het gewoon aan mijn water en ik heb er vol vertrouwen in en IK ZOU HET ZO COOL VINDEN want ik weet dat we de laatste tijd niet superveel gepraat hebben maar je staat nog altijd in mijn herinnering gegrift als mijn baby crewlid buddy omdat wij de enigen waren die echt 13 en 14 waren back in the day en dat soort broederschap sterft niet snel in mijn hart

    en dan ook eventjes wat extra nieuwjaarsknuffels voor ads want je tagt me in lieve posts op facebook en dat maakt me bijzonder blij echt van YAY en dat vind ik echt gewoon heel leuk en ik tag je zelden terug geloof ik maar eigenlijk wil ik dat wel meer doen want ik waardeer je zeer, lief klein belgje <3

    en ook qing want je had eerder geplaatst dat je met dit soort topics altijd een beetje erbuiten valt en ik weet dat ik zo ongeveer vrijwel niks heb gezegd dit jaar want ik ben trash en ik heb een haat liefde relatie met quizlet maar jij bent een van het handjevol mensen waarbij ik stilletjes nog wel een beetje probeer te volgen wat er in je leven aan de hand is via het ljh en zo en niet alleen omdat ik je beta buddy was maar ook gewoon omdat ik je een tof mens vind zelfs al ben ik te schijt om goede gb gesprekken te kunnen houden nog steeds dus idk loveyou en ik hoop dat 2018 een hoop cools voor je brengt

    en dan ook inge ofcourse want tja. ja. op dit punt weet ik amper meer wat voor lieve dingen ik kan zetten in zo'n bericht want na een tijdje voelt het een beetje alsof je gewoon dingen van de vorige jaren aan het recyclen bent, maar ergens ben ik daar wel trots op of zo, want ZO LANG IS HET DUS AL, AL JAREN, OMG. zeven of zo? best lang. dat vult mijn hart met een soort warm goud liefdesgevoel als ik erover nadenk van "omg al zeven jaar buddies we zijn zo ver gekomen sinds die smiley GBs" en idk. idk. 2017 is niet mijn beste woordenjaar geweest dus ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen maar volgens mij weet je het ook wel, je bent speciaal, zeer gewaardeerd, etc. en ik hoop voor volgend jaar dat je badass schrijfflow waar je nu in zit gewoon lekker soepeltjes door blijft gaan en dat al je tussenjaardromen uitkomen en dat er heel veel honden zijn om te aaien


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Oke nou ik ben niet helemaal meer zo georganiseerd als ik in voorgaande jaren ben geweest maar ik wilde toch eventjes wat dingetjes nog posten op deze laatste dag van het jaar

    ik heb vrij weinig contact nog met mensen op q maar ik wilde wel eventjes een shoutout geven aan Bes, die in 2018 haar boek gaat uitgeven en ik voel het gewoon aan mijn water en ik heb er vol vertrouwen in en IK ZOU HET ZO COOL VINDEN want ik weet dat we de laatste tijd niet superveel gepraat hebben maar je staat nog altijd in mijn herinnering gegrift als mijn baby crewlid buddy omdat wij de enigen waren die echt 13 en 14 waren back in the day en dat soort broederschap sterft niet snel in mijn hart

    en dan ook eventjes wat extra nieuwjaarsknuffels voor ads want je tagt me in lieve posts op facebook en dat maakt me bijzonder blij echt van YAY en dat vind ik echt gewoon heel leuk en ik tag je zelden terug geloof ik maar eigenlijk wil ik dat wel meer doen want ik waardeer je zeer, lief klein belgje <3

    en ook qing want je had eerder geplaatst dat je met dit soort topics altijd een beetje erbuiten valt en ik weet dat ik zo ongeveer vrijwel niks heb gezegd dit jaar want ik ben trash en ik heb een haat liefde relatie met quizlet maar jij bent een van het handjevol mensen waarbij ik stilletjes nog wel een beetje probeer te volgen wat er in je leven aan de hand is via het ljh en zo en niet alleen omdat ik je beta buddy was maar ook gewoon omdat ik je een tof mens vind zelfs al ben ik te schijt om goede gb gesprekken te kunnen houden nog steeds dus idk loveyou en ik hoop dat 2018 een hoop cools voor je brengt

    en dan ook inge ofcourse want tja. ja. op dit punt weet ik amper meer wat voor lieve dingen ik kan zetten in zo'n bericht want na een tijdje voelt het een beetje alsof je gewoon dingen van de vorige jaren aan het recyclen bent, maar ergens ben ik daar wel trots op of zo, want ZO LANG IS HET DUS AL, AL JAREN, OMG. zeven of zo? best lang. dat vult mijn hart met een soort warm goud liefdesgevoel als ik erover nadenk van "omg al zeven jaar buddies we zijn zo ver gekomen sinds die smiley GBs" en idk. idk. 2017 is niet mijn beste woordenjaar geweest dus ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen maar volgens mij weet je het ook wel, je bent speciaal, zeer gewaardeerd, etc. en ik hoop voor volgend jaar dat je badass schrijfflow waar je nu in zit gewoon lekker soepeltjes door blijft gaan en dat al je tussenjaardromen uitkomen en dat er heel veel honden zijn om te aaien


    Ik zie dit nu pas? Wow? Maar ahhhhh jip (heart2)(heart2)(heart2)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Prompto schreef:
    Voelt een beetje ongemakkelijk, maar het is geen geheim dat je mijn beste vriend bent en het is zeker niet verkeerd om dat eens ergens anders te laten weten, dus hier gaan we dan.
    Persona/Jamie.
    Pff hoi :> *onderdrukt neiging om alleen gif van majima neer te zetten* Ik heb je dit jaar geen kerstkaart gestuurd, wat ik volgend jaar sowieso wel ga doen, maar dit is misschien een goed alternatief.
    We kennen elkaar nu al aardig wat jaren, en wat een jaar was dit ook weer. Jij bent de enige die me áltijd kan overtuigen om nieuwe dingen te luisteren/spelen/etc. en de enige die daar spijt van heeft is mijn portemonnee, maar dat ook niet echt. Ik moest laatst denken aan alle dingen waar ik nooit heen zou zijn geweest als ik jou niet had en dat zijn er toch aardig wat, maar ik kan alles met je delen. Het is waar dat alles een stuk leuker (en soms minder erg) wordt als het gedeeld wordt en ik kan elke dag een beetje beter inkomen met de kennis dat ik er niet alleen voor sta en dat ik altijd dingen bij je kwijt kan, maar dat we evengoed ineens kinderfilms aan het kijken kunnen zijn en alles weer even heel anders is. :>
    Ik hoop dat we nog heel veel jaren lang ineens random films kunnen gaan kijken over (ietwat enge) beertjes en misschien zelf nog wat verhalen kunnen verzinnen over beertjes die joelen (jezus dat was lang geleden, maar ik blijf lachen dat het toen al zo erg was dat we maar moesten hopen dat niemand ooit meelas - ik realiseer me nu ook ineens dat ik al een jaar deze signature heb). En blijf me alsjeblieft nog voor altijd meesleuren in je liefde voor dingen, want ik hou ervan.
    Ietwat serieuzer. Ik hoop echt dat je weet hoe trots ik op je ben en hoeveel ik van je hou. Je bent de sterkste, meest bijzondere, <3333 persoon die ik ken en ik denk oprecht niet dat dat ooit anders gaat worden. En ik zal je het je zo vaak vertellen als nodig is, maar deze wereld zou niet hetzelfde zijn zonder jou, en al helemaal niet voor mij. Ik hoop oprecht dat we nog veel jaren samen naar elk concert ooit kunnen gaan en spontane dingen kunnen doen en vooral oneindig veel personages kunnen blijven creëren en heel die wereld kunnen vullen, want ik ken niemands personages die leuker zijn dan die van jou. Vergeet niet dat ik er altijd voor je wil zijn en dat ik (zoals blijkt) achterlijk lange dingen voor je wil typen, al helpt het maar een millimeter. Maar vergeet vooral niet hoe geweldig, uniek en bovenal ♥️♥️♥️ je bent (heb er geen woorden voor).
    Nu ga ik stoppen met typen anders wordt het raar, maar de rest vertel ik je nog wel achthonderd keer het komende jaar denk ik. (cat)



    NOU VERDOMME WAAROM ZIE IK DIT NU PAS AAA <33


    Fuck spoilers.
    Even een Majima om mee te beginnen:



    Maar dit is by far het liefste berichtje dat iemand ooit voor me geschreven heeft. Echt by far. Ik ben heel blij dat je na ruim 6.5? holy shit, jaar nog steeds geen genoeg hebt gekregen van mijn eindeloze gezeik over de 49284239 dingen die ik leuk vind :>
    En voor mij geldt eigenlijk precies hetzelfde. Ik zou echt 29234 dingen hebben overgeslagen als ik jou niet had, omdat ik echt niemand anders heb bij wie ik me kwetsbaar genoeg kan opstellen om ze mee te vragen naar een ding. Mezelf niet goed genoeg vinden voor anderen zit in mijn dna :") maar bij jou heb ik altijd helemaal het gevoel dat we samen horen en dat we alles kunnen ondernemen samen v^v <3
    HAHAHAH @ joelende beertjes en je signature.
    Maar maar maar maar alles wat jij zegt, geldt ook voor mij. We hebben allebei onze demons, maar ik ben heel blij dat we elkaar daar altijd uit kunnen trekken, al is het maar een beetje. Samen komen we er wel, echt. <3
    Ik ben ook echt fucking trots op wat jij hebt gedaan dit jaar. Ik weet hoe moeilijk dingen zijn geweest *48392 details die ik niet op Q zal zetten verder*, maar daarom vind ik het echt fucking sterk en moedig van je dat je zulke grote stappen hebt gemaakt, ook al is het soms moeilijk. Echt jonge, ik heb ook respect voor jou <3
    Ik moet nu ook echt denken aan de idiote dingen die we hebben meegemaakt samen. Tyler Joseph ontmoet, 2 cm van Damon Albarn af gestaan tijdens een 2849 uur durende versie van Andromeda, en dat we een nep-Jamie (niet ik) hebben gevonden in Brugge. Also, de lelijkste kerstboom ooit. Lelijker dan die van Rome. B)
    Ik wil ook altijd met jou blijven schrijven, want er is niemand anders op de wereld die leukere personages maakt en bij wie ik de meest achterlijke scenario's neer kan leggen.
    I lovoeyouu bestfren,33333
    Even wat nutteloze gifjes van (gek genoeg) het schattigste beertje op de planeet:




    Caution first, always.

    Xyloto schreef:
    (...)


    NOU VERDOMME WAAROM ZIE IK DIT NU PAS AAA <33

    Fuck spoilers.
    Even een Majima om mee te beginnen:



    Maar dit is by far het liefste berichtje dat iemand ooit voor me geschreven heeft. Echt by far. Ik ben heel blij dat je na ruim 6.5? holy shit, jaar nog steeds geen genoeg hebt gekregen van mijn eindeloze gezeik over de 49284239 dingen die ik leuk vind :>
    En voor mij geldt eigenlijk precies hetzelfde. Ik zou echt 29234 dingen hebben overgeslagen als ik jou niet had, omdat ik echt niemand anders heb bij wie ik me kwetsbaar genoeg kan opstellen om ze mee te vragen naar een ding. Mezelf niet goed genoeg vinden voor anderen zit in mijn dna :") maar bij jou heb ik altijd helemaal het gevoel dat we samen horen en dat we alles kunnen ondernemen samen v^v <3
    HAHAHAH @ joelende beertjes en je signature.
    Maar maar maar maar alles wat jij zegt, geldt ook voor mij. We hebben allebei onze demons, maar ik ben heel blij dat we elkaar daar altijd uit kunnen trekken, al is het maar een beetje. Samen komen we er wel, echt. <3
    Ik ben ook echt fucking trots op wat jij hebt gedaan dit jaar. Ik weet hoe moeilijk dingen zijn geweest *48392 details die ik niet op Q zal zetten verder*, maar daarom vind ik het echt fucking sterk en moedig van je dat je zulke grote stappen hebt gemaakt, ook al is het soms moeilijk. Echt jonge, ik heb ook respect voor jou <3
    Ik moet nu ook echt denken aan de idiote dingen die we hebben meegemaakt samen. Tyler Joseph ontmoet, 2 cm van Damon Albarn af gestaan tijdens een 2849 uur durende versie van Andromeda, en dat we een nep-Jamie (niet ik) hebben gevonden in Brugge. Also, de lelijkste kerstboom ooit. Lelijker dan die van Rome. B)
    Ik wil ook altijd met jou blijven schrijven, want er is niemand anders op de wereld die leukere personages maakt en bij wie ik de meest achterlijke scenario's neer kan leggen.
    I lovoeyouu bestfren,33333
    Even wat nutteloze gifjes van (gek genoeg) het schattigste beertje op de planeet:





    (heart2)(heart2)(heart2)
    HAH, als je het zo op een rijtje zet zijn het wel bijzondere dingen, ja. :> De nep-Jamie onder de lelijkste kerstboom ter wereld en elke dag bubbels. B}

    Mooiste beertje ooit ;-;

    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 17:44 ]


    I'll see you on the dark side of the moon

    Wiarda schreef:
    Oke nou ik ben niet helemaal meer zo georganiseerd als ik in voorgaande jaren ben geweest maar ik wilde toch eventjes wat dingetjes nog posten op deze laatste dag van het jaar

    ik heb vrij weinig contact nog met mensen op q maar ik wilde wel eventjes een shoutout geven aan Bes, die in 2018 haar boek gaat uitgeven en ik voel het gewoon aan mijn water en ik heb er vol vertrouwen in en IK ZOU HET ZO COOL VINDEN want ik weet dat we de laatste tijd niet superveel gepraat hebben maar je staat nog altijd in mijn herinnering gegrift als mijn baby crewlid buddy omdat wij de enigen waren die echt 13 en 14 waren back in the day en dat soort broederschap sterft niet snel in mijn hart

    en dan ook eventjes wat extra nieuwjaarsknuffels voor ads want je tagt me in lieve posts op facebook en dat maakt me bijzonder blij echt van YAY en dat vind ik echt gewoon heel leuk en ik tag je zelden terug geloof ik maar eigenlijk wil ik dat wel meer doen want ik waardeer je zeer, lief klein belgje <3

    en ook qing want je had eerder geplaatst dat je met dit soort topics altijd een beetje erbuiten valt en ik weet dat ik zo ongeveer vrijwel niks heb gezegd dit jaar want ik ben trash en ik heb een haat liefde relatie met quizlet maar jij bent een van het handjevol mensen waarbij ik stilletjes nog wel een beetje probeer te volgen wat er in je leven aan de hand is via het ljh en zo en niet alleen omdat ik je beta buddy was maar ook gewoon omdat ik je een tof mens vind zelfs al ben ik te schijt om goede gb gesprekken te kunnen houden nog steeds dus idk loveyou en ik hoop dat 2018 een hoop cools voor je brengt

    en dan ook inge ofcourse want tja. ja. op dit punt weet ik amper meer wat voor lieve dingen ik kan zetten in zo'n bericht want na een tijdje voelt het een beetje alsof je gewoon dingen van de vorige jaren aan het recyclen bent, maar ergens ben ik daar wel trots op of zo, want ZO LANG IS HET DUS AL, AL JAREN, OMG. zeven of zo? best lang. dat vult mijn hart met een soort warm goud liefdesgevoel als ik erover nadenk van "omg al zeven jaar buddies we zijn zo ver gekomen sinds die smiley GBs" en idk. idk. 2017 is niet mijn beste woordenjaar geweest dus ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen maar volgens mij weet je het ook wel, je bent speciaal, zeer gewaardeerd, etc. en ik hoop voor volgend jaar dat je badass schrijfflow waar je nu in zit gewoon lekker soepeltjes door blijft gaan en dat al je tussenjaardromen uitkomen en dat er heel veel honden zijn om te aaien


    N'aaawh, lieve lieve Jippekip, wat ben je toch een schat! Ik zou alleen nog maar naar uitgeverijen beginnen te sturen om jou trots te maken hehe. Heel veel liefde!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien