• Het is vandaag paarse vrijdag

    Wie draagt er paars vandaag en welke school doet er aan mee?


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Lol, ik dacht dat het over de week voor Pasen ging en ik had zoiets van wtf, maar dat is goede vrijdag. Wat is Paarse vrijdag?
    En nee, ik zal niet mee doen. Ik zit de hele dag thuis. (Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, ik! Maar ik draag zowat altijd paars (mn lievelingskleur), dus er is zowat geen verschil (en zit niet meer op school) 😂

    Voor degenen die niet weten wat Paarse Vrijdag inhoudt:
    "Paarse Vrijdag is een dag waarop scholieren en studenten door het dragen van de kleur paars op school hun solidariteit kunnen tonen met homoseksuelen, biseksuelen, lesbiennes en transgenders. In Nederland wordt de dag sinds 2010 ieder jaar op de tweede vrijdag van december gehouden.

    Paarse Vrijdag ontstond naar het voorbeeld van Spirit Day in de Verenigde Staten, die eerder in 2010 voor het eerst plaatsvond als uiting tegen het pesten van lhbt-jongeren."

    [ bericht aangepast op 8 dec 2017 - 10:03 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Enige reden dat ik baal van dat ik niet meer op middelbare zit, ga al 3 jaar zonder paarse vrijdag *shaky hands*


    --

    Mania schreef:
    Ja, ik! Maar ik draag zowat altijd paars (mn lievelingskleur), dus er is zowat geen verschil (en zit niet meer op school) 😂

    Voor degenen die niet weten wat Paarse Vrijdag inhoudt:
    "Paarse Vrijdag is een dag waarop scholieren en studenten door het dragen van de kleur paars op school hun solidariteit kunnen tonen met homoseksuelen, biseksuelen, lesbiennes en transgenders. In Nederland wordt de dag sinds 2010 ieder jaar op de tweede vrijdag van december gehouden.

    Paarse Vrijdag ontstond naar het voorbeeld van Spirit Day in de Verenigde Staten, die eerder in 2010 voor het eerst plaatsvond als uiting tegen het pesten van lhbt-jongeren."


    Yay ik draag zelf bijna nooit paars normaal maar heb nu een paarse blouse met een paarse stropdas en paars haar haha.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    BuchananBarnes schreef:
    Enige reden dat ik baal van dat ik niet meer op middelbare zit, ga al 3 jaar zonder paarse vrijdag *shaky hands*


    Sameee ik zit nu op het MBO maar doordat ik nu in stage periode zit doen we er ni veel aan maar heb toch lekker paarse kleding aan :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik kom praktisch de hele dag mijn huis niet uit, dus ik draag nu niks paars. Maar misschien vanavond, als ik naar stal ga. Niet dat iemand het ziet, want mijn jas zit eroverheen, maar het gaat om het idee.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik kom praktisch de hele dag mijn huis niet uit, dus ik draag nu niks paars. Maar misschien vanavond, als ik naar stal ga. Niet dat iemand het ziet, want mijn jas zit eroverheen, maar het gaat om het idee.


    Idd :) ook al waren het maar paarse sokken :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik draag toevallig vandaag de paarse ketting die ik van mijn oma heb gekregen, maar niet omdat ik wist dat het paarse vrijdag was


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik draag toevallig vandaag de paarse ketting die ik van mijn oma heb gekregen, maar niet omdat ik wist dat het paarse vrijdag was

    toevallig dan haha


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik ben zelf lhbt (alleen geen jongeren in de zin van het woord) dus ik draag zeker weten wat paars vandaag


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Bij ons op school worden paarse bandjes uitgedeeld dus ik heb paars bandje om


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Mijn hbo doet er aan mee, maar ik ben niet op school vandaag.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Thessalhydra schreef:
    Ik ben zelf lhbt (alleen geen jongeren in de zin van het woord) dus ik draag zeker weten wat paars vandaag

    Yay hoe meer paars hoe meer vreugd :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Kuroshitsuji_Me schreef:
    (...)
    toevallig dan haha

    Haha nou ik koos er voor vanwege de crematie vandaag, maar dat is een heel ander verhaal haha but lets not get down by that now, shall we haha ;)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2017 - 11:10 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)
    Haha nou ik koos er voor vanwege de crematie vandaag, maar dat is een heel ander verhaal haha

    aww :(


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.