• Het is vandaag paarse vrijdag

    Wie draagt er paars vandaag en welke school doet er aan mee?


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Kuroshitsuji_Me schreef:
    (...)
    aww :(


    Ach het is wel leuk dat ik nu ook nog fashionable ben op paarse vrijdag ghehe ;)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    JamesPotter schreef:
    Mijn hbo doet er aan mee, maar ik ben niet op school vandaag.

    Same, maar als ik wel naar school ging had ik wel iets paars aangedaan. Ik zal wel een paars armbandje of zo omdoen (:


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    (...)
    Same, maar als ik wel naar school ging had ik wel iets paars aangedaan. Ik zal wel een paars armbandje of zo omdoen (:

    Yay ik ben ook niet op school maar draag ook paars :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik! Bij ons op school doen ze er wel wat mee, maar ik weet niet meer precies wat.
    Je kan in ieder geval gratis koffie/thee krijgen en ze delen gratis ontbijtjes uit...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Ik! Bij ons op school doen ze er wel wat mee, maar ik weet niet meer precies wat.
    Je kan in ieder geval gratis koffie/thee krijgen en ze delen gratis ontbijtjes uit...

    Ik wil ook gratis ontbijt :c


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Wait what ik heb hier nog nooit van gehoord

    Mijn school heeft hier nooit wat mee gedaan dus kennelijk


    oi, suzy

    Ik denk niet dat mijn HBO er aan mee doet, maar ik had wel bijna paars aan getrokken vandaag


    There are poems inside of you that paper can't handle

    MacTavish schreef:
    Wait what ik heb hier nog nooit van gehoord

    Mijn school heeft hier nooit wat mee gedaan dus kennelijk


    dat is wel jammer :( zit je op een "gelovige" school?


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Glam schreef:
    Ik denk niet dat mijn HBO er aan mee doet, maar ik had wel bijna paars aan getrokken vandaag

    jammer dat jou school er niet aan doet, wel leuk dat jij er iets an doet


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik heb geen paarse kleding, maar heb wel mijn regenboog/pride Doc's speciaal aangedaan naar de uni vandaag👻

    [ bericht aangepast op 8 dec 2017 - 12:35 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mijn username draagt altijd paars (joehoe)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Kuroshitsuji_Me schreef:
    (...)
    Ik wil ook gratis ontbijt :c


    Ik weet niet precies van de gratis ontbijtjes, maar de gratis koffie/thee was blijkbaar maar tot half 10 en mijn les begon om half 11 ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het enige paars wat ik heb, heb ik uitgeleend aan mijn zusje omdat ze haar school meedoet. Ik ben gewoon op stage maar in gedachte doe ik mee. (En mijn oogschaduw bevat een tint paars dus telt dat?)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Kuroshitsuji_Me schreef:
    (...)

    dat is wel jammer :( zit je op een "gelovige" school?

    Toen ik nog 'op school zat', was die niet gelovig, nee; en nu ik op de uni zit merk ik er ook helemaal niks van dat er zoiets als paarse vrijdag bestaat lol (cat)


    oi, suzy

    FireKeeper schreef:
    Het enige paars wat ik heb, heb ik uitgeleend aan mijn zusje omdat ze haar school meedoet. Ik ben gewoon op stage maar in gedachte doe ik mee. (En mijn oogschaduw bevat een tint paars dus telt dat?)

    sure :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.