• Hallo allemaal! :Y)

    Omg het is echt niks veranderd hier. Rustiger misschien? Ik ben echt heeeeel lang niet meer online geweest, terwijl ik hier jaren geleden zo ontzettend veel tijd doorbracht met stories lezen en op het forum rondneuzen. ik vind het ook echt heel erg leuk om te zien dat sommige mensen die ik hier heb leren kennen nog steeds actief zijn dus ik ga weer eventjes goed bijpraten denk ik, hahaha.

    Mijn profielfoto had ook nog steeds een kerstsfeertje, dus dat hou ik lekker zo~~

    Hoe gaat het eigenlijk met jullie allemaal? Heb ik nog belangrijke dingen gemist? Zijn er hier nog meer mensen die wel eens een hele lange pauze van Quizlet hebben gehouden? En waarom zijn jullie weer terug?
    Ik ben stiekem ook benieuwd of mensen me nog herkennen, hoewel ik het idee heb dat ik nooit zo ontzettend aanwezig ben geweest hahaha.

    Hebben jullie trouwens nog goeie story aanraders? Ik hou oa van fantasy, sci-fi~! Hit me up~~!

    It's good to be back (H)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik reageer hier morgen even uitgebreider op, ik ga nu namelijk slapen....but eeeh, welcome back (:


    You were born original, don't die as a copy.

    welcome back :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Welcome back!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Welkom terug! *O* En omg je profielfoto is nog van vorig jaar met mijn profielfoto-kerstshop ding, wat leuk haha.

    Aaaaaaah, thanks allemaal!! <3

    OperaGhost schreef:
    Welkom terug! *O* En omg je profielfoto is nog van vorig jaar met mijn profielfoto-kerstshop ding, wat leuk haha.


    Jaaaaaaa ik had deze van de kerstshop hahahaha, dat is volgens mij ook precies de laatste periode dat ik hier nog enigszins iets deed haha. Ik vind die kerstballetjes echt super leuk dus ik hou 'm lekker zo tot na de kerst~ (krul)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik heb nog nooit een pauze genomen van Q, alleen vakantie haha. =P
    Welkom terug en praat ze!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hey! Altijd leuk als er mensen terug komen op Q.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nog iemand met een leuke story aanrader? (baby)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Phichit schreef:
    Nog iemand met een leuke story aanrader? (baby)


    Wat zoek je?:3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wat zoek je?:3


    Ik hou heel veel van fantasy, maar ook romance, of drama, van alles eigenlijk. Engels of Nederlands maakt ook niet uit. ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Phichit schreef:
    (...)

    Ik hou heel veel van fantasy, maar ook romance, of drama, van alles eigenlijk. Engels of Nederlands maakt ook niet uit. ^^


    Fanfic of geen fanfic?
    Er staat bijvoorbeeld happy thoughts als nummer een in de top, die is best goed!;3


    You were born original, don't die as a copy.

    Blij dat je er weer bent Tes <3 ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SPECS schreef:
    (...)

    Fanfic of geen fanfic?
    Er staat bijvoorbeeld happy thoughts als nummer een in de top, die is best goed!;3


    Ik zit niet echt in fandoms waar veel fanfics over geschreven worden op Q (denk ik). Maar in principe maakt me het niet eens uit of iets een fanfic is of niet, zolang het verhaal maar boeiend is, haha.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Jaaa hou ken ik nog! Vooral je oude namen. Je las toen vast hobbit fanfics :')

    Welcome back!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Jaaa hou ken ik nog! Vooral je oude namen. Je las toen vast hobbit fanfics :')

    Welcome back!


    Jaaaa hahahaha! Je was een van m'n favoriete schrijfsters hier op Q :') Ben ook nog steeds een groot fan van The Hobbit.


    Medb - Pronouced as [me-èv]