• OMYNGOD.

    Als ze dat doen he;l
    Dan word ik zo boos ;/

    Ik heb dit gehoord van een vriendin trouwens.

    Als ze daar wonen, mogen ze daar stikken. Dan hoeven ze nooit meer terug te komen naar Europa. Sorry hoor, en ookal is het een tweede huis. ze gaan in Europa ook toch overal geen huis aanschaffen?! Ik vind het echt sneu, ik bedoel. hoe erg kan je zijn, dat vind ik een teken dat ze ons keihard laten stikken. n.n'


    Ik ben het zó hard met jou eens.
    Like, waarom wel in Amerika een huis terwijl Duitsland in Europa ligt? -O_O-


    -

    (...)

    Ik ben het zó hard met jou eens.
    Like, waarom wel in Amerika een huis terwijl Duitsland in Europa ligt? -O_O-


    Yap. n.n'

    @ PATRICKLOV3x

    Bovendien moeten ze niet zo arrogant doen. Europa heeft ze geholpen door te breken, dat achterbakse Amerika niet. =='
    En trouwens, ik vind het nog het ergste voor de Duitse fans.


    -

    Ik zal het even op gaan zoeken.

    brb


    -

    @ PATRICKLOV3x

    Bovendien moeten ze niet zo arrogant doen. Europa heeft ze geholpen door te breken, dat achterbakse Amerika niet. =='
    En trouwens, ik vind het nog het ergste voor de Duitse fans.


    Yaay. vergeleken hun hoeven wij niet te zeiken. n.n'

    Succes.<3

    @ PATRICKLOV3x

    Bovendien moeten ze niet zo arrogant doen. Europa heeft ze geholpen door te breken, dat achterbakse Amerika niet. =='
    En trouwens, ik vind het nog het ergste voor de Duitse fans.


    Ik vind het ook het ergste voor de Duitse fans. Ze komen bijna nóóit meer daar. En zonder die fans hadden ze nooit in Nederland, België, Frankrijk en al die andere landen gezeten. En dan zaten ze nu ook niet in Amerika.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Ik vind het ook het ergste voor de Duitse fans. Ze komen bijna nóóit meer daar. En zonder die fans hadden ze nooit in Nederland, België, Frankrijk en al die andere landen gezeten. En dan zaten ze nu ook niet in Amerika.


    Jap, ze moeten het eens inzien. maar ze zijn veel te druk. volgensmij zullen ze het wel nooit meer inzien.
    n.n'

    (...)

    Jap, ze moeten het eens inzien. maar ze zijn veel te druk. volgensmij zullen ze het wel nooit meer inzien.
    n.n'


    Hmmm, het ligt denk ik ook voor een deel aan hun contract dat ze zoveel in Amerika zitten. In dat contract staat letterlijk dat Universal hun alles mag flikken enz. Ze hebben het niet goed doorgelezen denk ik. :x
    Maar ze moeten dat idd maar eens in gaan zien. Dit is niet leuk meer.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Hmmm, het ligt denk ik ook voor een deel aan hun contract dat ze zoveel in Amerika zitten. In dat contract staat letterlijk dat Universal hun alles mag flikken enz. Ze hebben het niet goed doorgelezen denk ik. :x
    Maar ze moeten dat idd maar eens in gaan zien. Dit is niet leuk meer.


    Ja, maar goed. ze kunnen minstens toch proberen ofzo?
    Tokio hotel is een beetje laag gevallen, vind ik. Ookal dat gedoe met Saki. Saki was überpopi-opie. x.x'

    (...)

    Ja, maar goed. ze kunnen minstens toch proberen ofzo?
    Tokio hotel is een beetje laag gevallen, vind ik. Ookal dat gedoe met Saki. Saki was überpopi-opie. x.x'


    Daarom moest Saki ook weg. Heel veel fans wouden zijn handtekening en dan kon hij niet goed op TH passen enz. ¬¬

    Maar ik vind Tokio Hotel de laatste tijd maar een stel arrogante kutkinderen. Ik luister er nog wel naar, maar dan is het van het album schrei. Dat is het enige album waarop ze nog leuk waren. Ik schrijf er toevallig nog verhalen over omdat ik dat superleuk vindt. Maar ik ben zeker geen superfan meer.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Daarom moest Saki ook weg. Heel veel fans wouden zijn handtekening en dan kon hij niet goed op TH passen enz. ¬¬

    Maar ik vind Tokio Hotel de laatste tijd maar een stel arrogante kutkinderen. Ik luister er nog wel naar, maar dan is het van het album schrei. Dat is het enige album waarop ze nog leuk waren. Ik schrijf er toevallig nog verhalen over omdat ik dat superleuk vindt. Maar ik ben zeker geen superfan meer.


    Jezus. n.n'
    Ik geef je gelijk hoor, ik kijk vanaf nu ook alleen maar de DVD schrei. ik heb ook de CD, maar ik heb nooit zin om die te luisteren. x.x' Ik schrijf twincest'en en soms gewonen. ik vind TC gewoon leuker, weet ik veel waarom.
    *please, don't kill me.*

    Da mag egt ni gebeuren zenne

    (...)

    Jezus. n.n'
    Ik geef je gelijk hoor, ik kijk vanaf nu ook alleen maar de DVD schrei. ik heb ook de CD, maar ik heb nooit zin om die te luisteren. x.x' Ik schrijf twincest'en en soms gewonen. ik vind TC gewoon leuker, weet ik veel waarom.
    *please, don't kill me.*


    Ik lees bijna alleen maar twincest hier op Q. En slash, natuurlijk. Zelf heb ik een slash en ik ga een twincest posten denk ik. (:
    Ik vind twincest zoveel mooier dan de je-komt-tokiohotel-tegen-en-een-dag-later-ben-je-zwanger-verhalen. Die slaan nergens op.

    Twincest zou nog echt kunnen zijn. Ik denk zelf dat het geen roddel is.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Ik lees bijna alleen maar twincest hier op Q. En slash, natuurlijk. Zelf heb ik een slash en ik ga een twincest posten denk ik. (:
    Ik vind twincest zoveel mooier dan de je-komt-tokiohotel-tegen-en-een-dag-later-ben-je-zwanger-verhalen. Die slaan nergens op.

    Twincest zou nog echt kunnen zijn. Ik denk zelf dat het geen roddel is.


    Ja. wat is een slash? Stand alone? x'd.
    Ya, ik heb een twincest geloof. :3
    Nee, maar goed. ergens zou het wel zo kunnen zijn, door hun band enzo. (:
    [/ik ga jou verhalen is een keer lezen^^]

    (...)

    Ja. wat is een slash? Stand alone? x'd.
    Ya, ik heb een twincest geloof. :3
    Nee, maar goed. ergens zou het wel zo kunnen zijn, door hun band enzo. (:
    [/ik ga jou verhalen is een keer lezen^^]


    Slash is dat een (of meerderen) van hun bi/homo is. :] Ik heb er dan een dat Billa een vriend heeft in plaats van een vriendin. (A)
    Door hun band ben ik er erger van overtuigd, maar ook als die band wat minder blijkt te zijn dan dat ze zeggen, kan het ook nog altijd. Ik heb gewoon een gevoel bij hun, dat er meer speelt dan broerderliefde. :]

    *wordt straks vermoordt door hysterische fans die twincest haten*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'